W wigilię oświadczył mi się facet, z którym byłam 4 lata. Dziś się spakował i odszedł do dziewczyny, którą poznał 3 dni po świętach. Powiedział mi, że pierwszy raz w życiu się zakochał. Laska jest od niego młodsza o 15 lat, poznał ją na portalu z anonsami erotycznymi. To jednak nie koniec, przeglądając jego komputer dowiedziałam się, że w październiku sypiał z moją siostrą. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
Wie ktoś może do kiedy jest jarmark dominikański w Gdańsku ?
0
3
mściwa | 195.150.77.* | 17 Sierpnia, 2011 14:40
Jesli jest młodsza od niego o piętnaście lat, to domyślam się, że jest nieletnia. Zgłaszasz do prokuratora. Seks wprawdzie dozwolony jest od 15 roku życia, ale na takich zboczonych patałachów zawsze znajdzie się jakiś paragraf - może być np. demoralizacja.
Powiadom o wszystkim jego rodzinę, powinni wiedzieć jakiego wykolejeńca wychowali. Znajomi też powinni się dowiedzieć, a najlepiej szef, bo to dobrze jednak, żeby wiedzieli z jakim typem paskudnego, obłudnego i zboczonego człowieka się zadają.
A jego samego potraktuj najlepiej mocnym kopniakiem w czułe miejsce, żeby nie krzywdził już więcej żadnej kobiety. Tylko pamiętaj - naprawdę ma boleć.
1
4
Aro D | 93.105.159.* | 17 Sierpnia, 2011 15:05
Kiedy jest Dominikański-nie wiem.Ale w Piszczacu w powiecie bialskim jest co środa z#j#bajeczny targowisko.Wszystko bez banderoli można kupić! PS: #=a.
2
5
meggs | 95.41.228.* | 17 Sierpnia, 2011 15:22
To raczej nie ma czego żałować? Pytanie tylko, jak mogła Ci to zrobić własna siostra?
@mściwa O tak, cóż za genialny plan, facet jej nie chciał, więc niech teraz zniszczy mu życie - żałosne.
Gościu Cię zdradzał już wcześniej, więc nie ma co płakać. Znalazł sobie młodszą, ma do tego prawo, a jeżeli ma skończone 15 lat, to nie róbmy z tego wielkiej afery. Jedyne co, to szkoda, że siostra okazała się być w stosunku do Ciebie nieuczciwa, więc porozmawiaj z nią o tym, może Cię przeprosi a może nie. W każdym bądź razie obrażać się nie ma sensu, bo jak mniemam jesteś dorosłą kobietą, a nie małą dziewczynką.
Nie rozumiem takich facetów. Najpierw się oświadczają, a po 3 dniach rzucają... Śmieszne...
1
10
lalala | 89.231.220.* | 17 Sierpnia, 2011 17:03
hahaha mściwa, jak przeczytałem tego yafuda to wiedziałem, że jak włącze komentarze to znów bede świadkiem twoich zabobonów;D Znów jak to kiedyś było napisane, nie tylko jego wina, przecież zdradził z siostrą, więc wina leży po obu stronach. A to, że odszedł to co? Do tego też nie miał prawa? Przynajmniej powiedział normalnie, że odchodzi, że zakochał sie w innej. W taki razie jakie ty byś chciała rozstanie? Żeby chłopak zaprosił na romantyczny wyjazd i tam zerwał? Każdy facet, który odchodzi ma mieć zrujnowane życie? Po co mieszać prywatne życie z zawodowym? Przez to, że facet cie zostawił dla młodszej, poleciała byś się wyżalić do jego szefa, że cie rzucił dla atrakcyjniejszej kobiety? Toż to jest śmieszne, naprawde. :D
0
11
słoń | 41.227.59.* | 17 Sierpnia, 2011 17:16
@lalala ja też wiedziałam, że mściwa napisze:]I zgadzam się z lalaala,a według mściwej najlepiej zrobić tak jak w filmie"Seksmisja"-KOPERNIK BYŁA KOBIETĄ!!!!:]
0
12
mściwa | 195.150.77.* | 17 Sierpnia, 2011 17:25
ehehe &lalala: widocznie są tacy mężczyźni (których wy jesteście przykładem), myślący tylko ch*ujem i nieużywający mózgu. Gdybyście czytali ze zrozumieniem tego YAFUDa, to byłoby z wami łatwiej dyskutowac, ale chyba zdołaliście dzisiaj uruchomić tylko swoją "dolną główkę"zamiast tej właściwej.
Dziewczyna pisze, że chłopak poznał na portalu erotycznym jakąś laskę, w czasie gdy był z nią w związku. To chyba jasno daje do zrozumienia, że ją zdradzał. ZDRADZAŁ, rozumiecie to pojęcie? Nie odszedł od niej, bo stwierdził, że do siebie nie pasują, a potem poznał kogoś innego - on ją zdradzał, perfidnie oszukiwał od kilku miesięcy, udawał miłość, a jednocześnie rejestrował się na portalu erotycznym. Takie to trudne do zrozumienia? Jego zachowanie to czyste sku*rwysyństwo.
Nie wiem jak bardzo naiwni jesteście, ale skoro facet ma ciągotki do seksstronek, to jest pewne, że również siostrę autorki namówił do seksu. Dlatego warto o tym poinformować wszystkich jego znajomych i przede wszystkim rodzinę, żeby wiedzieli z jaką podłota mają do czynienia. Myślę, że jego szefowi też dałoby to do myslenia, w końcu prezesom zależy na dobru firmy i osób o podejrzanej reputacji zatrudniać nie chcą.
-1
13
Mściwa jest zajebista | 178.37.149.* | 17 Sierpnia, 2011 17:31
@mściwa hahahahahahahahahaha, sorki ale tylko tyle mogę napisać po przeczytaniu twoich komentarzy
1
14
qwerty | 178.37.149.* | 17 Sierpnia, 2011 17:35
@mściwa a czy w yafudzie jest napisane, że uprawiał z tą nieletnią (?) seks? Nie! to spieprzaj z tymi durnymi komentarzami...
0
15
mściwa | 195.150.77.* | 17 Sierpnia, 2011 17:39
@qwerty: napisałam wyraźnie, że "domyślam się", kolejny, który używa tylko tej dolnej pały?
2
16
mrrr | 83.9.30.* | 17 Sierpnia, 2011 17:53
komentarze msciwej sa juz z gory przewidywalne. nie starajcie sie wdawac w dyskusje, bo ona widzi tylko jedna i tylko sluszna racje- swoją.
1
17
słoń | 41.227.59.* | 17 Sierpnia, 2011 17:54
@mściwa-ale @qwerty to dziewczyna...nie wiem jak ty ale ona dolnej pały chyba nie ma...
2
18
ehehe | 87.206.61.* | 17 Sierpnia, 2011 18:00
@mściwa Kobieto, przestań wypisywać takie bzdury, bo jeszcze ktoś Ciebie posłucha i facetowi życie zrujnujesz. No i miej na tyle kultury by w swoich wypowiedziach nie obrażać innych. Ale wracają do tematu, owszem, zdradzał swoją narzeczoną, ale powiedział jej to i ją zostawił, nie ciągnął tego nie wiadomo ile. A siostra miała mózg, zgwałcić jej nie zgwałcił, więc do zdrady też się przyczyniła.
Ja to widzę tak. Facet znalazł sobie dziewczynę. Żyli szczęśliwie. Jednak jedna z sióstr czuła się coraz bardziej zaniedbywana przez drugą. Postanowiła więc, że będzie lepiej jeśli "dogłębniej"zapozna się z chłopakiem siostry. Pewnie któregoś dnia go spisała a następnie wykorzystała.
Mężczyźni są honorowi, więc winę wziął zapewne na siebie. Przez pewien czas starał się z tym żyć, ale w końcu nie wytrzymał. Mógł o wszystkim powiedzieć dziewczynie, ale bał się że zrujnuje jej życie. Dlatego postanowił stworzyć fikcyjny związek za pomocą portalu erotycznego i w ten sposób od niej odejść, nie pozostawiając zbyt głębokich ran w sercu.
Sumując w mojej wersji tą złą jest siostra, a biednym poszkodowanym Kopciuszkiem facet. Mogę rywalizować w bajkopisarstwie z Mściwą?
1
21
słoń | 41.227.59.* | 17 Sierpnia, 2011 18:05
@Anonim-dobry pomysł. nie powiem, całkiem całkiem:]
1
22
To przez te wszystkie żaby co latają | 178.19.98.* | 17 Sierpnia, 2011 18:42
@Anonim- W pisaniu bajek jesteś lepszy od Mściwej.
Lepiej teraz niż po ślubie, mniej kłopotów. Jego zachowanie wskazuje ze na tym raczej nie zamierza poprzestać, pisz jego biografię - barwna będzie.
0
24
lalala | 89.231.220.* | 17 Sierpnia, 2011 18:48
@Anonim: całkiem możliwe :P
@mściwa: A co znaczy dla ciebie zdrada? Jak facet rozmawia z inna kobietą to już cię zdradza? Żeby zostawić dziewczynę dla innej, trzeba tą inną poznać. Czemu odrazu sugerujesz, że zdradzał ją z tą kobięta poznaną w portalu? - Bo masz uprzedzenia. Mógł z nią poprostu rozmawiać, nie musiał z nią uprawiać seksu, żeby ją poznać. W takim razie, to jest nie możliwe, żeby jeden z parnerów zostawił drugiego dla kogoś innego, gdyż odrazu z góry zakładasz, że już wczesniej to była zdrada i trzeba mu zepsuć życie. Chyba musiał jakoś tą osobe poznać, żeby zostawić dla niej narzeczoną, nie?
Zachował się wporządku tym, że o wszystkim powiedział swojej ex, wytłumaczył dlaczego, o co chodzi. Więc co ty byś chciała od rozstania? Z reguły ludzie nie rozstają się bez powodu, więc jakiś musiał być. Skoro zakochał się w innej kobiecie, to lepiej, że z nią zerwał i zrobił to teraz, niż żeby żyli później razem i byli nieszczęśliwi. Ale Facet jak się zwiąrze z kobięta to według ciebie albo z nia spędzi życie do końca, albo jest już skończony i trzeba mu zepsuć życie.
Aha, zapomniałem, teraz jeszcze powinienem powyzywać cie od tempych szmat i ku*w, tak jak ty to robisz w stosunku do nas.
2
25
Bebe | 178.36.238.* | 17 Sierpnia, 2011 19:10
Mściwa ma jak najbardziej rację. Facet to skończony dvpek, który nie dość, że przespał się z siostrą autorki to jeszcze zarejestrował się na seksportalu i tam wyrywał panny. Gdyby chciał być wierny wobec narzeczonej to nie zakładałby konta na portalu tego typu. Komentarze broniące faceta pokazują tylko głupotę ludzką. Jest skur..., który zasłużył na porządną nauczkę i tyle w tym temacie.
0
26
lalala | 89.231.220.* | 17 Sierpnia, 2011 19:22
@bebe: Nie dość, że przespał się z siostrą autorki? To widzisz w tym tylko jego wine? Jakby siostra nie chciała to by do tego nie doszło, a po fakcie sama mogła się przyznać więc nie zwalaj całej winy na faceta.
"Gdyby chciał być wierny wobec narzeczonej to nie zakładałby konta na portalu tego typu."- Co do tego to się zgodzę, najwidoczniej nie chciał być wierny, dlatego skończył ten związek i ją zostawił. Może troche zbyt późno o tym pomyślał, ale lepiej teraz niż po slubie, ale nie zapominajmy, że się rozstali, każdy ma do tego prawo, nikt nie może być z kimś na siłe, może zrozumiał, że jeszcze nie jest gotowy na małżeństwo.
1
27
mściwa | 195.150.77.* | 17 Sierpnia, 2011 19:26
@lalala: po kolei, bo takich bzdur jakie wypisujesz to się czytać nie da.
1. Zdrada może być fizyczna lub uczuciowa. Fizyczna - wiadomo, gdy dojdzie do stosunku. Uczuciowa - gdy ktoś pokocha inną kobietę będąc w związku 2. Dla mnie zdrada występuje w dwóch ww. przypadkach 3. Gdybyś przeczytał YAFUDa ze zrozumieniem, to zauważyłbys, że on ją zdradził z tą dziewczyną z portalu i ja tego nie sugeruję, tylko stwierdzam fakt 4. Po co człowiek, który jest w związku z drugą osobą, szuka rozrywki na portalach erotycznych? EROTYCZNYCH, podkreślam jeszcze raz. Chyba nie po to, żeby porozmawiać, tak samo jak do burdelu sie nie idze po to, żeby porozmawiać 5. Jeżeli ktoś zostawia drugą osobę, bo ma romans z kimś innym to jest to zdrada. Nie wiem czego tu nie rozumiesz 6. Jeżeli jest się z kimś drugim w związku, to nie nawiązuje się kontaktów uczuciowo-erotycznych. Skoro ten chłopak zarejestrował się na takim portalu, to znaczy, że niewiele do swojej ukochanej czuł 7. Za zdradę należy karać i nie okazywać żadnej litości takim podłotom 8. Facet nie musi spędzać całego życia z kobietą, z którą się raz zwiąże, ale nie może też jej zdradzać 9. To nie moja wina, że masz uprzedzenia i uważasz mnie za nawiedzoną feministkę
1
28
lalala | 89.231.220.* | 17 Sierpnia, 2011 19:49
Zróbmy ankiete, ciekawe kto zbierze więcej głosów na temat pisania bzdur;)
1. Pokochał i dlatego zerwał. Miał najpierw zerwać, później pokochać? Nie można się zakochać od tak, tego uczucia się nie wybiera. 2. Jak wyżej. gdyby chciał być dalej ze swoją narzeczoną, lub byłby z nią - wtedy nazwałbym to zdradą. 3. To wytłumacz mi, w jaki sposób ją zdradził? 4. Hmmm... zawarłaś już małżeństwo? Jest to wybór na całe życie. Można wejść, rozmawiać, upewnić się czy jest się w stanie poświecić do końca życia dla drugiej osoby, poprostu sprawdzić samego siebie. 5. Odrazu nazywasz to romansem... Poznał dziewczynę, być może uważał, że będzie szczęśliwszy z nią niż z przyszłą żoną (przypominam - całe życie). Co w takim razie miał zrobić? Poznanie dziewczyny, ropoczęcie uczucia to jest romans? Miłości się nie wybiera, to mogło przyjść samo, niespodziewanie. 6. Niewiele czuł, dlatego zerwał. 7. Jeśli zdradza, wiele razy, żyje w ciągłym kłamstwie - zasługuje na kare i to bardzo surową. Na przykładzie yafud'a, tutaj mógłby być ukarany jedynie za zdrade z siostra. Jeśli partnerka by mnie zdradziła, sama by się do tego przyznała, przyznam, że nie wiem czy by m jej to wybaczył, ale napewno nie psuł bym jej życia i nie karał w żaden sposób, nawet jeśli bym się dowiedział od obcej osoby. Poprostu zakończył bym związek i tyle, to byłaby dla niej wystarczająca kara. 8. Jak to nie musi? Ślub do czegoś zobowiązuje. Nie chcesz spędzać całego życia razem to nie zawieraj tak ważnego sakramentu - proste. To tego trzeba być w 100% przekonanym. 9. Nie mam uprzedzeń, to ty co chwile kogoś wyzywasz. Co do nawiedzonej feministki się zgodzę, ponieważ zawsze obwiniasz facetów, nigdy nie powiesz złego słowa na kobięte. Wszystkich facetów chcesz gnoić i psuć im życie.
Zgodzę się z tym, co zostało umieszczone we wcześniejszych komentarzach: 1. Mężczyzna będący w związku i szczerze kochający partnerkę nie powinien zakładać kont na portalach erotycznych (to samo dotyczy kobiet), 2. Zdrada może być fizyczna i emocjonalna. Ja osobiście obie te formy traktuję tak samo surowo, tzn. nie potrafię wybaczyć. Mężczyzna, który utrzymuje, że kocha, a jednocześnie podnieca się na widok półnagich lub nagich panienek na stronach erotycznych, to kolokwialnie rzecz ujmując "dno". Z takim mężczyzną nie wyobrażałabym sobie nadal być, a co gorsza udawać, że nic się nie stało (poznałam w życiu mężczyzn, którzy naiwnie wierzą, że o zdradzie jest mowa, kiedy pójdzie się z kimś trzecim do łóżka, w pozostałych sytuacjach oczywiście są święci). Faceci w typie tego opisanego w yafudzie są beznadziejni i w mojej ocenie zasługują na "kopniaka"od życia. Jednakże ja nie zamierzałabym tego kopniaka wymierzać w żaden sposób, także z wybujałą wyobraźnią mściwej rozwodzącej się nad tym, jak można zniszczyć komuś życie, się nie zgodzę.
0
30
ziomek | 213.76.172.* | 17 Sierpnia, 2011 20:31
ale WWy jestescie subiektywni. uslyszeliscie jedna wersje i juz oceniacie. wiem, facet wam raczej nie opowie swojej ale w ogole nie robicie zalozenia, ze autorka mogla to podkolorowac. sam wiem na wlasnym przykladzie, ze dziewczyna ktora mnie zdradzala i rzuciła tak podkolorowala swoim kolezankom historie naszego rozstania, ze to ja bylem tym zlym. a nawet bardzo zlym. wiec teraz wiem, ze dziewczyny lubia robic z siebie bardziej poszkodowane niz sa. co do msciwej. nigdzie nie jest napisane, ze zdradzil swoja eks narzeczona z kobieta poznana w sieci. Poza tym jak dla mnie za duze combo. Nie dosc ze 15 lat mlodsza to jeszcze w anonsach erotycznych? jak dla mnie to sa tylko domysly autorki lub bzdury wymyslone, zeby oczernic kolesia. poza tym myslalem ze do takich stron trzeba miec skonczone 18lat. nie wiem jak wyglada proces rejestracji. nigdy nie uzywalem takich serwisow. ale nawet jesli miala skonczone 18 lat to Ty msciwa zakladasz juz, ze pedofil, ze demoralizacja bo jak mlodsza o 15 lat to znaczy, ze dziecko. a moze ten koles mial 35lat? wtedy wychodzilo by na to, ze nowo poznana ma 20 lat. Jedyne co zasluguje na pogarde to sypianie z siostra. ale jak juz wspominano siostra tez nie jest swieta. Nic nie wskazuje na to, ze zrobil wiecej zlego. kazdy ma prawo poznawac nowych ludzi. a to czy poznal prostytutke czy kogos innego to juz jego sprawa i od tego sie odwalcie. i jeszcze jedno. karac za zdrade? to tak jak by ukarac za puszczenie baka w autobusie albo za kaszel w skupowiskach ludzi bo w koncu mozna zarazic. a czasami trzeba byc w takim skupowisku chociazby jak sie jedzie do lekarza (nie, nie sugeruje ze trzeba czasem zdradzic). Mozna sie co najwyzej zemscic ale to tez sprawa indywidualna. Pozdro
@ziomek ja z kolei znam sytuację, gdzie facet twierdzi, że dziewczyna jest zła i podła, a on święty i pokrzywdzony. Z tymże w tej sytuacji on ją ocenia wg siebie i robi z niej szmatę, bo na własnej skórze przekonał się jak "łatwo"można zdradzić. W jego ocenie ona, nocując u koleżanki urządza dziką orgię nie dość, że z koleżanką, to jeszcze z jej rodzeństwem i rodzicami. Kiedy ona wychodzi na grilla do znajomych, to puszcza się z nimi na wszystkie możliwe sposoby. A tymczasem on wyciąga erotyczne zdjęcia od panienek poznanych w internecie, namawia na seks "w realu", proponując, że dojedzie i jakby tego było mało hoduje poczucie winy w swojej partnerce. Ludzie są różni, czasami koloryzuje dziewczyna a czasami facet robi z siebie ofiarę, podczas gdy sam niewinnością i uczciwością nie grzeszy. Nikt nie zweryfikuje czy historie tu opisywane (nawet te tłumaczone i "pożyczane"z innych stron) są prawdziwe, czy kiedyś komuś się to przytrafiło czy nie i czy jest podkolorowane, ewentualnie jak bardzo. Ciężko jest więc być w stu procentach obiektywnym. Żeby jednak zachować się w miarę obiektywnie wg mnie nie należy na podstawie tych historii oceniać człowieka, można ocenić jedynie jego zachowanie w danej sytuacji. Napisać, że zachował się podle, że takie zachowanie bez względu na wszystko zawsze będzie niewybaczalne, a nie że ten konkretny człowiek jest podły i zły do szpiku kości i zasługuje na Bóg wie jak wielką zemstę wymierzoną z rąk osoby, którą skrzywdził.
sama bylam z takim rozkosznym kilka miesiecy;)robil ze mnie zazdrosna suke a sypial za moimi plecami z kilunastoma panienkami;)ktore poznawal na portalach erotycznych;)a jak pieknie zapewnial mnie o miłości;)jak mantre powtrzarzal,że bardzo mnie kocha...panowie jak walicie w rogi swoje panie,to robcie to z głowa;)
1
35
ziomek | 213.76.172.* | 18 Sierpnia, 2011 00:10
ja nie mowie, ze facet jest swiety. ja moj komentarz kierowalem glownie do msciwej, gdzie ona zaklada, ze facet jest najgorszy na swiecie. sa faceci skur.wysyny i sa laski podle suki. ja tylko zasugerowalem na spojrzenie na yafuda z innej (byc moze przeze mnie narzuconej) perspektywy
Mężczyźni nie bądźcie niesprawiedliwi:) mściwa ocenia sytuację po swojemu. znajdźcie sobie yafudy o kobietach które zdradziły-tam każdy facet pisze w stylu: "bo wszystkie baby to k*rwy, bez wyjątku"czy "nie ma już wiernych kobiet". Ta walka między płciowa jest bez sensu i śmieszna, na poziomie nastolatków, a nawet gorzej bo kłócicie się jak dzieciaki w piaskownicy.
Co do yafud'a faktycznie nieciekawa sytuacja, ale nie rozumiem jak mogłaś grzebać mu w kompie! Chociaż może to dlatego, że straciłaś do niego zaufanie. Ja bym pewno nigdy tak nie zrobiła, ale nie mnie cię osądzać:) Ciesz się odzyskaną wolnością, nie ma po kim rozpaczać, jedynie szkoda 4 lat wyrwanych z życiorysu. I mówiąc szczerze gdyby to była siostra to bym jej w najlepszym wypadku wyrwała włosy z głowy! Głowa do góry i enjoy your new life!
1. Pokochał inną ale będąc w związku. Czyli zdradził. Szukał okazji do tego, żeby znależć inną kobietę, mimo że miał narzeczoną. 2. Gdyby chciał być ze swoją narzeczoną, to nie szukałby rozrywki na pewnych portalach 3. Skoro mówi swojej (ciągle aktualnej) narzeczonej, że zakochał się (w trybie dokonanym), to jest to zwykła zdrada emocjonalna, spotykanie się z kobietą, mimo że przebywa się w związku z kimś innym 4. To może pójdź do burdelu i upewnij się, czy jesteś w stanie dochować wierności 5. To po co, do cholery poznawał inną dziewczynę w czasie, gdy był w związku z inną? To nie była znajomośc na zasadzie koleżeństwa, tylko poznawanie w określonym celu. Może dla ciebie jest normalne, że mając dziewczynę/narzeczoną/żonę nawiązujesz znajomości z obcymi kobietami, które też szukają mężczyzn, ale dla mnie nie 6. Skoro do niej niewiele czuł, to mógł jej nie okłamywać, nie udawać związku i się nie oświadczać 7. To tak jakby uznać, że złodziej który coś ukradł musi tylko oddać ukradzioną rzecz, bez ponoszenia innych konsekwencji typu grzywna lub więzienie. Nie, karać należy surowo, jak najsurowiej. 8. Nie miałam na myśli ślubu, raczej związek chłopaka z dziewczyną 9. Nie chcę gnoić wszystkich, tylko tych którzy zdradzają lub zachowują się idiotycznie. Normalni i uczciwi nie maja się czego bać.
0
40
lalala | 89.231.220.* | 18 Sierpnia, 2011 11:29
Ale ty jesteś tępa, nie potrafisz przecyztać ze zrozumieniem tego co napisałaś, z każdego mojego zdania wyciagasz całkiem inna opinie niż ja miałem na myśli.
1.No pokochał i co? To jest naprawde szalone uczucie, zdarza się. Przewaznie to uczucie pojawia się nieświadomie. 2. Po cholere mi piszesz "gdyby chaiłby z nią być"? Przeczytaj to co napisałem i pomyśl co ty chcesz mi teraz wpoić? 3. Nie wiem czy można nazwać to aktualna, skoro powiedział narzeczonej, że kocha inna to automatycznie zerwał, czyż nie? Może spotykanie z kobieta miało charakter przejacielski? Rozmowa, kawa? - Nie wiesz tego, ja tez tego nie wiem, dlatego nie osadzam z góry. 4. Oj uwierz mi, że byłbym w stanie dochować wierności i to bez najmniejszego wysiłku. 5. Tak, był zaręczony, chciał się upewnić czy to jest ta jedyna, z która chce spędzić całe życie. No i sie udało, dzieki takiemu wybrykowi, uratowal życie swoje i swojej narzeczonej. 6. A pomyslalas ze nie udawal zwiazku? Byc moze poznal lepsza dziewczyne, dlatego zerwal. Nikt tu nie mowi o zadnym udawaniu. 7. I znowu nie lapiesz o co chodzi... Napisalas tak jakby np chlopak zdradzil, to zeby oddac to samo, to dziewczyna musi zdradzic. A ja pisalem o karze. Zreszta... Gdyby bylo wiecej ludzi takich jak ty, to na swiecie panowala by zawisc, nienawisc i zlo. 8. Nie miałas na mysli slubu? To po co podajesz takie przyklady z dupy wziete? W yafudzie planowali slub i oto sie glownie rozchodzi 9. I tak przesadzasz.
Nie chce mi sie juz prowadzic tak nudnej i prostackiej dyskusji z toba. Jak to pisalem kiedys powodzenia w zyciu. Zeby tobie kiedys ktos czasem nie zrujnowal zycia przez jakis twoj głupi bład.
Jak lubisz się jarać trollami, to zjedź na palcu/zatrząchaj wielebnym! Aloha
-1
44
bystraa | 80.239.242.* | 18 Sierpnia, 2011 17:45
ja poprostu zmieszalam z blotem i adios;)niech szuka sobie glupich 20 latek prawie polwiecznik,przy takiej jest wieksza szansa ze sie nie skompromituje jak opadnie mu w trakcie;)ja tez wielu rzeczy dowiedzialam sie z jego kompa,ale puki nie miałam zadnych podejrzen nigdzie nic nie szukalam....jedna zasada w zwiazku....ufaj,ale sprawdzaj;)a strzezonego Pan Bog strzeze tez wydaje sie na topie;)
1
45
bystraa | 80.239.242.* | 18 Sierpnia, 2011 17:52
i szkoda tracic energie na jakies zemsty,lepiej energie poswiecic na poszukiwanie kogos nowego,kto nie okaze sie "dnem"...posmakowala mu jakas inna z portalu erotycznego niech sie nia cieszy;)mozliwe ze ona smakuje innych panow i on za jakis czas dowie sie ze ma rogi;)ku....restwo jest było i bedzie;)jest popyt i to jest i podaż;)
1
46
isiasia | 79.185.117.* | 22 Sierpnia, 2011 23:21
bystraa | 80.239.242.* | 18 Sierpnia, 2011 17:52
Masz kurka racje !!!!!! Ale Msciwa to swój chłop
1
47
isiasia | 79.185.117.* | 22 Sierpnia, 2011 23:25
KAŻDY KIEDYŚ NIE JEST DO KOŃCA FAIR . PO CO OCENIAĆ I TA CAŁA ZEMSTA .... JAK MÓWIŁ MÓJ DZIADEK: CH.... KŁADĘ I DALEJ JADĘ...
ja pier.... średnio co trzeci YAFUD jest o tym, że mieli się pobrać, byli zaręczeni, po ślubie i że druga osoba odeszła nagle bo albo zdradzała albo coś innego... Ja w to po prostu nie wierzę... Nie wierzę żeby aż tylu idiotów i idiotek było w Polsce żeby doprowadzać do czegoś takiego...
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
Klementynka | pinger.pl | 17 Sierpnia, 2011 14:23
co za pedał;]
Poli | 83.25.126.* | 17 Sierpnia, 2011 14:35
Wie ktoś może do kiedy jest jarmark dominikański w Gdańsku ?
mściwa | 195.150.77.* | 17 Sierpnia, 2011 14:40
Jesli jest młodsza od niego o piętnaście lat, to domyślam się, że jest nieletnia. Zgłaszasz do prokuratora. Seks wprawdzie dozwolony jest od 15 roku życia, ale na takich zboczonych patałachów zawsze znajdzie się jakiś paragraf - może być np. demoralizacja.
Powiadom o wszystkim jego rodzinę, powinni wiedzieć jakiego wykolejeńca wychowali. Znajomi też powinni się dowiedzieć, a najlepiej szef, bo to dobrze jednak, żeby wiedzieli z jakim typem paskudnego, obłudnego i zboczonego człowieka się zadają.
A jego samego potraktuj najlepiej mocnym kopniakiem w czułe miejsce, żeby nie krzywdził już więcej żadnej kobiety. Tylko pamiętaj - naprawdę ma boleć.
Aro D | 93.105.159.* | 17 Sierpnia, 2011 15:05
Kiedy jest Dominikański-nie wiem.Ale w Piszczacu w powiecie bialskim jest co środa z#j#bajeczny targowisko.Wszystko bez banderoli można kupić! PS: #=a.
meggs | 95.41.228.* | 17 Sierpnia, 2011 15:22
To raczej nie ma czego żałować? Pytanie tylko, jak mogła Ci to zrobić własna siostra?
whispered | pinger.pl | 17 Sierpnia, 2011 15:48
fajna siostra
ehehe | 87.206.61.* | 17 Sierpnia, 2011 16:10
@mściwa
O tak, cóż za genialny plan, facet jej nie chciał, więc niech teraz zniszczy mu życie - żałosne.
Gościu Cię zdradzał już wcześniej, więc nie ma co płakać. Znalazł sobie młodszą, ma do tego prawo, a jeżeli ma skończone 15 lat, to nie róbmy z tego wielkiej afery. Jedyne co, to szkoda, że siostra okazała się być w stosunku do Ciebie nieuczciwa, więc porozmawiaj z nią o tym, może Cię przeprosi a może nie. W każdym bądź razie obrażać się nie ma sensu, bo jak mniemam jesteś dorosłą kobietą, a nie małą dziewczynką.
pharma | 79.139.113.* | 17 Sierpnia, 2011 16:13
@Poli: do 21 sierpnia :D
Epifania [YAFUD.pl] | 17 Sierpnia, 2011 16:55
Nie rozumiem takich facetów. Najpierw się oświadczają, a po 3 dniach rzucają... Śmieszne...
lalala | 89.231.220.* | 17 Sierpnia, 2011 17:03
hahaha mściwa, jak przeczytałem tego yafuda to wiedziałem, że jak włącze komentarze to znów bede świadkiem twoich zabobonów;D Znów jak to kiedyś było napisane, nie tylko jego wina, przecież zdradził z siostrą, więc wina leży po obu stronach.
A to, że odszedł to co? Do tego też nie miał prawa? Przynajmniej powiedział normalnie, że odchodzi, że zakochał sie w innej. W taki razie jakie ty byś chciała rozstanie? Żeby chłopak zaprosił na romantyczny wyjazd i tam zerwał? Każdy facet, który odchodzi ma mieć zrujnowane życie?
Po co mieszać prywatne życie z zawodowym? Przez to, że facet cie zostawił dla młodszej, poleciała byś się wyżalić do jego szefa, że cie rzucił dla atrakcyjniejszej kobiety? Toż to jest śmieszne, naprawde. :D
słoń | 41.227.59.* | 17 Sierpnia, 2011 17:16
@lalala ja też wiedziałam, że mściwa napisze:]I zgadzam się z lalaala,a według mściwej najlepiej zrobić tak jak w filmie"Seksmisja"-KOPERNIK BYŁA KOBIETĄ!!!!:]
mściwa | 195.150.77.* | 17 Sierpnia, 2011 17:25
ehehe &lalala: widocznie są tacy mężczyźni (których wy jesteście przykładem), myślący tylko ch*ujem i nieużywający mózgu. Gdybyście czytali ze zrozumieniem tego YAFUDa, to byłoby z wami łatwiej dyskutowac, ale chyba zdołaliście dzisiaj uruchomić tylko swoją "dolną główkę"zamiast tej właściwej.
Dziewczyna pisze, że chłopak poznał na portalu erotycznym jakąś laskę, w czasie gdy był z nią w związku. To chyba jasno daje do zrozumienia, że ją zdradzał. ZDRADZAŁ, rozumiecie to pojęcie? Nie odszedł od niej, bo stwierdził, że do siebie nie pasują, a potem poznał kogoś innego - on ją zdradzał, perfidnie oszukiwał od kilku miesięcy, udawał miłość, a jednocześnie rejestrował się na portalu erotycznym. Takie to trudne do zrozumienia? Jego zachowanie to czyste sku*rwysyństwo.
Nie wiem jak bardzo naiwni jesteście, ale skoro facet ma ciągotki do seksstronek, to jest pewne, że również siostrę autorki namówił do seksu. Dlatego warto o tym poinformować wszystkich jego znajomych i przede wszystkim rodzinę, żeby wiedzieli z jaką podłota mają do czynienia. Myślę, że jego szefowi też dałoby to do myslenia, w końcu prezesom zależy na dobru firmy i osób o podejrzanej reputacji zatrudniać nie chcą.
Mściwa jest zajebista | 178.37.149.* | 17 Sierpnia, 2011 17:31
@mściwa hahahahahahahahahaha, sorki ale tylko tyle mogę napisać po przeczytaniu twoich komentarzy
qwerty | 178.37.149.* | 17 Sierpnia, 2011 17:35
@mściwa a czy w yafudzie jest napisane, że uprawiał z tą nieletnią (?) seks? Nie! to spieprzaj z tymi durnymi komentarzami...
mściwa | 195.150.77.* | 17 Sierpnia, 2011 17:39
@qwerty: napisałam wyraźnie, że "domyślam się", kolejny, który używa tylko tej dolnej pały?
mrrr | 83.9.30.* | 17 Sierpnia, 2011 17:53
komentarze msciwej sa juz z gory przewidywalne. nie starajcie sie wdawac w dyskusje, bo ona widzi tylko jedna i tylko sluszna racje- swoją.
słoń | 41.227.59.* | 17 Sierpnia, 2011 17:54
@mściwa-ale @qwerty to dziewczyna...nie wiem jak ty ale ona dolnej pały chyba nie ma...
ehehe | 87.206.61.* | 17 Sierpnia, 2011 18:00
@mściwa
Kobieto, przestań wypisywać takie bzdury, bo jeszcze ktoś Ciebie posłucha i facetowi życie zrujnujesz. No i miej na tyle kultury by w swoich wypowiedziach nie obrażać innych. Ale wracają do tematu, owszem, zdradzał swoją narzeczoną, ale powiedział jej to i ją zostawił, nie ciągnął tego nie wiadomo ile. A siostra miała mózg, zgwałcić jej nie zgwałcił, więc do zdrady też się przyczyniła.
impulsive. | pinger.pl | 17 Sierpnia, 2011 18:01
@whispered: taaa.;/
Anonim | 84.10.144.* | 17 Sierpnia, 2011 18:03
Ja to widzę tak. Facet znalazł sobie dziewczynę. Żyli szczęśliwie. Jednak jedna z sióstr czuła się coraz bardziej zaniedbywana przez drugą. Postanowiła więc, że będzie lepiej jeśli "dogłębniej"zapozna się z chłopakiem siostry. Pewnie któregoś dnia go spisała a następnie wykorzystała.
Mężczyźni są honorowi, więc winę wziął zapewne na siebie. Przez pewien czas starał się z tym żyć, ale w końcu nie wytrzymał. Mógł o wszystkim powiedzieć dziewczynie, ale bał się że zrujnuje jej życie. Dlatego postanowił stworzyć fikcyjny związek za pomocą portalu erotycznego i w ten sposób od niej odejść, nie pozostawiając zbyt głębokich ran w sercu.
Sumując w mojej wersji tą złą jest siostra, a biednym poszkodowanym Kopciuszkiem facet. Mogę rywalizować w bajkopisarstwie z Mściwą?
słoń | 41.227.59.* | 17 Sierpnia, 2011 18:05
@Anonim-dobry pomysł. nie powiem, całkiem całkiem:]
To przez te wszystkie żaby co latają | 178.19.98.* | 17 Sierpnia, 2011 18:42
@Anonim- W pisaniu bajek jesteś lepszy od Mściwej.
Wiemcomówiem | 94.251.149.* | 17 Sierpnia, 2011 18:46
Lepiej teraz niż po ślubie, mniej kłopotów.
Jego zachowanie wskazuje ze na tym raczej nie zamierza poprzestać, pisz jego biografię - barwna będzie.
lalala | 89.231.220.* | 17 Sierpnia, 2011 18:48
@Anonim: całkiem możliwe :P
@mściwa: A co znaczy dla ciebie zdrada? Jak facet rozmawia z inna kobietą to już cię zdradza? Żeby zostawić dziewczynę dla innej, trzeba tą inną poznać. Czemu odrazu sugerujesz, że zdradzał ją z tą kobięta poznaną w portalu? - Bo masz uprzedzenia.
Mógł z nią poprostu rozmawiać, nie musiał z nią uprawiać seksu, żeby ją poznać. W takim razie, to jest nie możliwe, żeby jeden z parnerów zostawił drugiego dla kogoś innego, gdyż odrazu z góry zakładasz, że już wczesniej to była zdrada i trzeba mu zepsuć życie.
Chyba musiał jakoś tą osobe poznać, żeby zostawić dla niej narzeczoną, nie?
Zachował się wporządku tym, że o wszystkim powiedział swojej ex, wytłumaczył dlaczego, o co chodzi. Więc co ty byś chciała od rozstania? Z reguły ludzie nie rozstają się bez powodu, więc jakiś musiał być. Skoro zakochał się w innej kobiecie, to lepiej, że z nią zerwał i zrobił to teraz, niż żeby żyli później razem i byli nieszczęśliwi. Ale Facet jak się zwiąrze z kobięta to według ciebie albo z nia spędzi życie do końca, albo jest już skończony i trzeba mu zepsuć życie.
Aha, zapomniałem, teraz jeszcze powinienem powyzywać cie od tempych szmat i ku*w, tak jak ty to robisz w stosunku do nas.
Bebe | 178.36.238.* | 17 Sierpnia, 2011 19:10
Mściwa ma jak najbardziej rację. Facet to skończony dvpek, który nie dość, że przespał się z siostrą autorki to jeszcze zarejestrował się na seksportalu i tam wyrywał panny. Gdyby chciał być wierny wobec narzeczonej to nie zakładałby konta na portalu tego typu.
Komentarze broniące faceta pokazują tylko głupotę ludzką. Jest skur..., który zasłużył na porządną nauczkę i tyle w tym temacie.
lalala | 89.231.220.* | 17 Sierpnia, 2011 19:22
@bebe: Nie dość, że przespał się z siostrą autorki? To widzisz w tym tylko jego wine? Jakby siostra nie chciała to by do tego nie doszło, a po fakcie sama mogła się przyznać więc nie zwalaj całej winy na faceta.
"Gdyby chciał być wierny wobec narzeczonej to nie zakładałby konta na portalu tego typu."- Co do tego to się zgodzę, najwidoczniej nie chciał być wierny, dlatego skończył ten związek i ją zostawił. Może troche zbyt późno o tym pomyślał, ale lepiej teraz niż po slubie, ale nie zapominajmy, że się rozstali, każdy ma do tego prawo, nikt nie może być z kimś na siłe, może zrozumiał, że jeszcze nie jest gotowy na małżeństwo.
mściwa | 195.150.77.* | 17 Sierpnia, 2011 19:26
@lalala: po kolei, bo takich bzdur jakie wypisujesz to się czytać nie da.
1. Zdrada może być fizyczna lub uczuciowa. Fizyczna - wiadomo, gdy dojdzie do stosunku. Uczuciowa - gdy ktoś pokocha inną kobietę będąc w związku
2. Dla mnie zdrada występuje w dwóch ww. przypadkach
3. Gdybyś przeczytał YAFUDa ze zrozumieniem, to zauważyłbys, że on ją zdradził z tą dziewczyną z portalu i ja tego nie sugeruję, tylko stwierdzam fakt
4. Po co człowiek, który jest w związku z drugą osobą, szuka rozrywki na portalach erotycznych? EROTYCZNYCH, podkreślam jeszcze raz. Chyba nie po to, żeby porozmawiać, tak samo jak do burdelu sie nie idze po to, żeby porozmawiać
5. Jeżeli ktoś zostawia drugą osobę, bo ma romans z kimś innym to jest to zdrada. Nie wiem czego tu nie rozumiesz
6. Jeżeli jest się z kimś drugim w związku, to nie nawiązuje się kontaktów uczuciowo-erotycznych. Skoro ten chłopak zarejestrował się na takim portalu, to znaczy, że niewiele do swojej ukochanej czuł
7. Za zdradę należy karać i nie okazywać żadnej litości takim podłotom
8. Facet nie musi spędzać całego życia z kobietą, z którą się raz zwiąże, ale nie może też jej zdradzać
9. To nie moja wina, że masz uprzedzenia i uważasz mnie za nawiedzoną feministkę
lalala | 89.231.220.* | 17 Sierpnia, 2011 19:49
Zróbmy ankiete, ciekawe kto zbierze więcej głosów na temat pisania bzdur;)
1. Pokochał i dlatego zerwał. Miał najpierw zerwać, później pokochać? Nie można się zakochać od tak, tego uczucia się nie wybiera.
2. Jak wyżej. gdyby chciał być dalej ze swoją narzeczoną, lub byłby z nią - wtedy nazwałbym to zdradą.
3. To wytłumacz mi, w jaki sposób ją zdradził?
4. Hmmm... zawarłaś już małżeństwo? Jest to wybór na całe życie. Można wejść, rozmawiać, upewnić się czy jest się w stanie poświecić do końca życia dla drugiej osoby, poprostu sprawdzić samego siebie.
5. Odrazu nazywasz to romansem... Poznał dziewczynę, być może uważał, że będzie szczęśliwszy z nią niż z przyszłą żoną (przypominam - całe życie). Co w takim razie miał zrobić? Poznanie dziewczyny, ropoczęcie uczucia to jest romans? Miłości się nie wybiera, to mogło przyjść samo, niespodziewanie.
6. Niewiele czuł, dlatego zerwał.
7. Jeśli zdradza, wiele razy, żyje w ciągłym kłamstwie - zasługuje na kare i to bardzo surową. Na przykładzie yafud'a, tutaj mógłby być ukarany jedynie za zdrade z siostra. Jeśli partnerka by mnie zdradziła, sama by się do tego przyznała, przyznam, że nie wiem czy by m jej to wybaczył, ale napewno nie psuł bym jej życia i nie karał w żaden sposób, nawet jeśli bym się dowiedział od obcej osoby. Poprostu zakończył bym związek i tyle, to byłaby dla niej wystarczająca kara.
8. Jak to nie musi? Ślub do czegoś zobowiązuje. Nie chcesz spędzać całego życia razem to nie zawieraj tak ważnego sakramentu - proste. To tego trzeba być w 100% przekonanym.
9. Nie mam uprzedzeń, to ty co chwile kogoś wyzywasz. Co do nawiedzonej feministki się zgodzę, ponieważ zawsze obwiniasz facetów, nigdy nie powiesz złego słowa na kobięte. Wszystkich facetów chcesz gnoić i psuć im życie.
myslicie_schematami | 77.255.8.* | 17 Sierpnia, 2011 20:26
Zgodzę się z tym, co zostało umieszczone we wcześniejszych komentarzach: 1. Mężczyzna będący w związku i szczerze kochający partnerkę nie powinien zakładać kont na portalach erotycznych (to samo dotyczy kobiet), 2. Zdrada może być fizyczna i emocjonalna. Ja osobiście obie te formy traktuję tak samo surowo, tzn. nie potrafię wybaczyć. Mężczyzna, który utrzymuje, że kocha, a jednocześnie podnieca się na widok półnagich lub nagich panienek na stronach erotycznych, to kolokwialnie rzecz ujmując "dno". Z takim mężczyzną nie wyobrażałabym sobie nadal być, a co gorsza udawać, że nic się nie stało (poznałam w życiu mężczyzn, którzy naiwnie wierzą, że o zdradzie jest mowa, kiedy pójdzie się z kimś trzecim do łóżka, w pozostałych sytuacjach oczywiście są święci). Faceci w typie tego opisanego w yafudzie są beznadziejni i w mojej ocenie zasługują na "kopniaka"od życia. Jednakże ja nie zamierzałabym tego kopniaka wymierzać w żaden sposób, także z wybujałą wyobraźnią mściwej rozwodzącej się nad tym, jak można zniszczyć komuś życie, się nie zgodzę.
ziomek | 213.76.172.* | 17 Sierpnia, 2011 20:31
ale WWy jestescie subiektywni. uslyszeliscie jedna wersje i juz oceniacie. wiem, facet wam raczej nie opowie swojej ale w ogole nie robicie zalozenia, ze autorka mogla to podkolorowac. sam wiem na wlasnym przykladzie, ze dziewczyna ktora mnie zdradzala i rzuciła tak podkolorowala swoim kolezankom historie naszego rozstania, ze to ja bylem tym zlym. a nawet bardzo zlym. wiec teraz wiem, ze dziewczyny lubia robic z siebie bardziej poszkodowane niz sa. co do msciwej. nigdzie nie jest napisane, ze zdradzil swoja eks narzeczona z kobieta poznana w sieci. Poza tym jak dla mnie za duze combo. Nie dosc ze 15 lat mlodsza to jeszcze w anonsach erotycznych? jak dla mnie to sa tylko domysly autorki lub bzdury wymyslone, zeby oczernic kolesia. poza tym myslalem ze do takich stron trzeba miec skonczone 18lat. nie wiem jak wyglada proces rejestracji. nigdy nie uzywalem takich serwisow. ale nawet jesli miala skonczone 18 lat to Ty msciwa zakladasz juz, ze pedofil, ze demoralizacja bo jak mlodsza o 15 lat to znaczy, ze dziecko. a moze ten koles mial 35lat? wtedy wychodzilo by na to, ze nowo poznana ma 20 lat. Jedyne co zasluguje na pogarde to sypianie z siostra. ale jak juz wspominano siostra tez nie jest swieta. Nic nie wskazuje na to, ze zrobil wiecej zlego. kazdy ma prawo poznawac nowych ludzi. a to czy poznal prostytutke czy kogos innego to juz jego sprawa i od tego sie odwalcie. i jeszcze jedno. karac za zdrade? to tak jak by ukarac za puszczenie baka w autobusie albo za kaszel w skupowiskach ludzi bo w koncu mozna zarazic. a czasami trzeba byc w takim skupowisku chociazby jak sie jedzie do lekarza (nie, nie sugeruje ze trzeba czasem zdradzic). Mozna sie co najwyzej zemscic ale to tez sprawa indywidualna. Pozdro
Ctrl [YAFUD.pl] | 17 Sierpnia, 2011 20:52
agagagagagaggag fajne bajki no na kompie bedzie ze sie kochal z twoja siostra fajne bajki to maja byc prawdziwe historie....
myslicie_schematami | 77.255.8.* | 17 Sierpnia, 2011 21:04
@ziomek ja z kolei znam sytuację, gdzie facet twierdzi, że dziewczyna jest zła i podła, a on święty i pokrzywdzony. Z tymże w tej sytuacji on ją ocenia wg siebie i robi z niej szmatę, bo na własnej skórze przekonał się jak "łatwo"można zdradzić. W jego ocenie ona, nocując u koleżanki urządza dziką orgię nie dość, że z koleżanką, to jeszcze z jej rodzeństwem i rodzicami. Kiedy ona wychodzi na grilla do znajomych, to puszcza się z nimi na wszystkie możliwe sposoby. A tymczasem on wyciąga erotyczne zdjęcia od panienek poznanych w internecie, namawia na seks "w realu", proponując, że dojedzie i jakby tego było mało hoduje poczucie winy w swojej partnerce. Ludzie są różni, czasami koloryzuje dziewczyna a czasami facet robi z siebie ofiarę, podczas gdy sam niewinnością i uczciwością nie grzeszy. Nikt nie zweryfikuje czy historie tu opisywane (nawet te tłumaczone i "pożyczane"z innych stron) są prawdziwe, czy kiedyś komuś się to przytrafiło czy nie i czy jest podkolorowane, ewentualnie jak bardzo. Ciężko jest więc być w stu procentach obiektywnym. Żeby jednak zachować się w miarę obiektywnie wg mnie nie należy na podstawie tych historii oceniać człowieka, można ocenić jedynie jego zachowanie w danej sytuacji. Napisać, że zachował się podle, że takie zachowanie bez względu na wszystko zawsze będzie niewybaczalne, a nie że ten konkretny człowiek jest podły i zły do szpiku kości i zasługuje na Bóg wie jak wielką zemstę wymierzoną z rąk osoby, którą skrzywdził.
alcpamolmoaplm | 95.40.121.* | 17 Sierpnia, 2011 21:05
A kto pozwolił Ci grzebać w czyimś kompie ? O_o
bystraa | 80.239.242.* | 17 Sierpnia, 2011 22:12
sama bylam z takim rozkosznym kilka miesiecy;)robil ze mnie zazdrosna suke a sypial za moimi plecami z kilunastoma panienkami;)ktore poznawal na portalach erotycznych;)a jak pieknie zapewnial mnie o miłości;)jak mantre powtrzarzal,że bardzo mnie kocha...panowie jak walicie w rogi swoje panie,to robcie to z głowa;)
ziomek | 213.76.172.* | 18 Sierpnia, 2011 00:10
ja nie mowie, ze facet jest swiety. ja moj komentarz kierowalem glownie do msciwej, gdzie ona zaklada, ze facet jest najgorszy na swiecie. sa faceci skur.wysyny i sa laski podle suki. ja tylko zasugerowalem na spojrzenie na yafuda z innej (byc moze przeze mnie narzuconej) perspektywy
MissMcCormick [YAFUD.pl] | 18 Sierpnia, 2011 01:24
Mężczyźni nie bądźcie niesprawiedliwi:) mściwa ocenia sytuację po swojemu. znajdźcie sobie yafudy o kobietach które zdradziły-tam każdy facet pisze w stylu: "bo wszystkie baby to k*rwy, bez wyjątku"czy "nie ma już wiernych kobiet". Ta walka między płciowa jest bez sensu i śmieszna, na poziomie nastolatków, a nawet gorzej bo kłócicie się jak dzieciaki w piaskownicy.
Co do yafud'a faktycznie nieciekawa sytuacja, ale nie rozumiem jak mogłaś grzebać mu w kompie! Chociaż może to dlatego, że straciłaś do niego zaufanie. Ja bym pewno nigdy tak nie zrobiła, ale nie mnie cię osądzać:) Ciesz się odzyskaną wolnością, nie ma po kim rozpaczać, jedynie szkoda 4 lat wyrwanych z życiorysu. I mówiąc szczerze gdyby to była siostra to bym jej w najlepszym wypadku wyrwała włosy z głowy! Głowa do góry i enjoy your new life!
NIN | 89.78.184.* | 18 Sierpnia, 2011 07:53
Jarmark jest do najbliższej niedzieli włącznie;)
B0nes49 [YAFUD.pl] | 18 Sierpnia, 2011 09:32
Takiego gnoja to nic tylko zaje**c.
mściwa | 195.150.77.* | 18 Sierpnia, 2011 10:57
1. Pokochał inną ale będąc w związku. Czyli zdradził. Szukał okazji do tego, żeby znależć inną kobietę, mimo że miał narzeczoną.
2. Gdyby chciał być ze swoją narzeczoną, to nie szukałby rozrywki na pewnych portalach
3. Skoro mówi swojej (ciągle aktualnej) narzeczonej, że zakochał się (w trybie dokonanym), to jest to zwykła zdrada emocjonalna, spotykanie się z kobietą, mimo że przebywa się w związku z kimś innym
4. To może pójdź do burdelu i upewnij się, czy jesteś w stanie dochować wierności
5. To po co, do cholery poznawał inną dziewczynę w czasie, gdy był w związku z inną? To nie była znajomośc na zasadzie koleżeństwa, tylko poznawanie w określonym celu. Może dla ciebie jest normalne, że mając dziewczynę/narzeczoną/żonę nawiązujesz znajomości z obcymi kobietami, które też szukają mężczyzn, ale dla mnie nie
6. Skoro do niej niewiele czuł, to mógł jej nie okłamywać, nie udawać związku i się nie oświadczać
7. To tak jakby uznać, że złodziej który coś ukradł musi tylko oddać ukradzioną rzecz, bez ponoszenia innych konsekwencji typu grzywna lub więzienie. Nie, karać należy surowo, jak najsurowiej.
8. Nie miałam na myśli ślubu, raczej związek chłopaka z dziewczyną
9. Nie chcę gnoić wszystkich, tylko tych którzy zdradzają lub zachowują się idiotycznie. Normalni i uczciwi nie maja się czego bać.
lalala | 89.231.220.* | 18 Sierpnia, 2011 11:29
Ale ty jesteś tępa, nie potrafisz przecyztać ze zrozumieniem tego co napisałaś, z każdego mojego zdania wyciagasz całkiem inna opinie niż ja miałem na myśli.
1.No pokochał i co? To jest naprawde szalone uczucie, zdarza się. Przewaznie to uczucie pojawia się nieświadomie.
2. Po cholere mi piszesz "gdyby chaiłby z nią być"? Przeczytaj to co napisałem i pomyśl co ty chcesz mi teraz wpoić?
3. Nie wiem czy można nazwać to aktualna, skoro powiedział narzeczonej, że kocha inna to automatycznie zerwał, czyż nie? Może spotykanie z kobieta miało charakter przejacielski? Rozmowa, kawa? - Nie wiesz tego, ja tez tego nie wiem, dlatego nie osadzam z góry.
4. Oj uwierz mi, że byłbym w stanie dochować wierności i to bez najmniejszego wysiłku.
5. Tak, był zaręczony, chciał się upewnić czy to jest ta jedyna, z która chce spędzić całe życie. No i sie udało, dzieki takiemu wybrykowi, uratowal życie swoje i swojej narzeczonej.
6. A pomyslalas ze nie udawal zwiazku? Byc moze poznal lepsza dziewczyne, dlatego zerwal. Nikt tu nie mowi o zadnym udawaniu.
7.
I znowu nie lapiesz o co chodzi... Napisalas tak jakby np chlopak zdradzil, to zeby oddac to samo, to dziewczyna musi zdradzic. A ja pisalem o karze. Zreszta... Gdyby bylo wiecej ludzi takich jak ty, to na swiecie panowala by zawisc, nienawisc i zlo.
8. Nie miałas na mysli slubu? To po co podajesz takie przyklady z dupy wziete? W yafudzie planowali slub i oto sie glownie rozchodzi
9. I tak przesadzasz.
Nie chce mi sie juz prowadzic tak nudnej i prostackiej dyskusji z toba. Jak to pisalem kiedys powodzenia w zyciu. Zeby tobie kiedys ktos czasem nie zrujnowal zycia przez jakis twoj głupi bład.
JamŁasica | 109.113.222.* | 18 Sierpnia, 2011 11:57
Wszyscy, którzy odpowiadają mściwej to głąby :|
PROWOKACYJA- drodzy rodacy.
@JamŁasica | 77.255.129.* | 18 Sierpnia, 2011 14:33
Ameryki żeś nie odkrył. Ciekawie się czyta kolejne sposoby tortur mściwej;)
JamŁasica | 109.113.242.* | 18 Sierpnia, 2011 15:33
Jak lubisz się jarać trollami, to zjedź na palcu/zatrząchaj wielebnym!
Aloha
bystraa | 80.239.242.* | 18 Sierpnia, 2011 17:45
ja poprostu zmieszalam z blotem i adios;)niech szuka sobie glupich 20 latek prawie polwiecznik,przy takiej jest wieksza szansa ze sie nie skompromituje jak opadnie mu w trakcie;)ja tez wielu rzeczy dowiedzialam sie z jego kompa,ale puki nie miałam zadnych podejrzen nigdzie nic nie szukalam....jedna zasada w zwiazku....ufaj,ale sprawdzaj;)a strzezonego Pan Bog strzeze tez wydaje sie na topie;)
bystraa | 80.239.242.* | 18 Sierpnia, 2011 17:52
i szkoda tracic energie na jakies zemsty,lepiej energie poswiecic na poszukiwanie kogos nowego,kto nie okaze sie "dnem"...posmakowala mu jakas inna z portalu erotycznego niech sie nia cieszy;)mozliwe ze ona smakuje innych panow i on za jakis czas dowie sie ze ma rogi;)ku....restwo jest było i bedzie;)jest popyt i to jest i podaż;)
isiasia | 79.185.117.* | 22 Sierpnia, 2011 23:21
bystraa | 80.239.242.* | 18 Sierpnia, 2011 17:52
Masz kurka racje !!!!!!
Ale Msciwa to swój chłop
isiasia | 79.185.117.* | 22 Sierpnia, 2011 23:25
KAŻDY KIEDYŚ NIE JEST DO KOŃCA FAIR . PO CO OCENIAĆ I TA CAŁA ZEMSTA .... JAK MÓWIŁ MÓJ DZIADEK: CH.... KŁADĘ I DALEJ JADĘ...
Tomko124 | 80.132.201.* | 27 Grudnia, 2011 18:31
gDZIE MIESZKASZ????
aadasiowy | 89.230.208.* | 30 Października, 2012 07:22
ja pier.... średnio co trzeci YAFUD jest o tym, że mieli się pobrać, byli zaręczeni, po ślubie i że druga osoba odeszła nagle bo albo zdradzała albo coś innego... Ja w to po prostu nie wierzę... Nie wierzę żeby aż tylu idiotów i idiotek było w Polsce żeby doprowadzać do czegoś takiego...