Mam w pracy koleżankę, która ciągle jest obsypywana pomocą i nigdy nie ponosi konsekwencji za swoje czyny. Dzisiaj zostałem wezwany do pracy zamiast odpoczywać na zwolnieniu lekarskim (jestem chory i na antybiotyku) dlatego, że właśnie ta koleżanka nie była w stanie stawić się na swojej zmianie. Powód? Skończył jej się puder i nie mogła przyjść do pracy bez makijażu. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
0
1
sojers | 83.238.47.* | 08 Listopada, 2023 21:49
Myślę, że koleżanka używa pudru nie tylko do twarzy ale i również do maskowania zaczerwienień na kolanach, stąd pobłażanie... Ewentualnie jest córką szefa/właściciela;)
2
2
hvhr | 77.222.225.* | 08 Listopada, 2023 22:29
Chwila, jestes na l4 i mimo to pojechales do pracy? Czlowieku, szanuj sie! Co wiecej, na drugi raz w ogole nie odbieraj tel od szefa po pracy, jak masz wolne, czy jestes na l4 wlasnie. Nie i koniec.
2
3
B | 195.191.162.* | 08 Listopada, 2023 22:30
Ba, ZUS może się w takiej sytuacji przyczepić pracownika. Mówi się nie, jestem na l4 i tyle
W odpowiedzi na komenatrz #2 użytkownika hvhr[ Zobacz ]
1
4
hsvh | 77.222.225.* | 08 Listopada, 2023 23:15
Oczywiscie, ze tak. I niestety, ale bardzo prawdopodobne, ze zus sie przyczepi. Dobrze, ze kontroli nie mial w domu, bo dopiero mialby przerabane, a i tak moze miec.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika B[ Zobacz ]
0
5
WWVR | 178.36.211.* | 08 Listopada, 2023 23:53
Dlatego właśnie powinno się mieć dwa numery telefonu...
0
6
Tsrv | 85.221.130.* | 09 Listopada, 2023 09:13
Wcale nie trzeba mieć dwóch numerów telefonu. Na L4 nie pracujesz i kropka. Normalny szef to wie i nie zawraca d*py pracownikowi na zwolnieniu. A jak jest nienormalny, to trzeba się poważnie zastanowić, czy chcesz z kimś takim pracować .
W odpowiedzi na komenatrz #5 użytkownika WWVR[ Zobacz ]
Większej ściemy nie widziałem. To co piszesz nie trzyma się kupy i to tak mocno, że twoje opowiadanie jest wysoce nieprawdopodobne. No chyba, że masz cokolwiek nie tak z głową i szczerze wierzysz w to co piszesz.
0
9
whqk | 77.222.225.* | 09 Listopada, 2023 11:07
Te dwa numery to akurat nie jest zly pomysl, zwlaszcza jak pracujesz jako sprzedawca sieciowki, wazne sa prowizje, czyli wyniki i kierownik pisze do calej grupy np na whatsappie, a Ty masz wolne, a i tak widzisz te motywacyjne i inne bzdury przychodzace. Majac drugi nr, zwyczajnie wylaczasz go, wyciszasz, cokolwiek, w czasie wolnym.
W odpowiedzi na komenatrz #6 użytkownika Tsrv[ Zobacz ]
Teoretycznie masz rację, ale w wyjątkowych sytuacjach mogli się zdarzyć. Tzn nie przypuszczam, żeby jakaś pańcia co bez pudru do pracy nie pójdzie nie miała zapasu (bo jak pójdzie do sklepu po niego)? I że nie mogłaby go kupić przed pracą... Ta część jest ultra durna. Ale mogła rzucić NŻ i po prostu nie przyjść a stanowisko musi być obsadzone.
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika malata[ Zobacz ]
1
11
pshh | 77.222.225.* | 09 Listopada, 2023 14:33
To wtedy kierownik zajmuje to stanowisko, a nie lamie prawo pracownika.
W odpowiedzi na komenatrz #10 użytkownika KrowiPlacek[ Zobacz ]
iiii tam... dziecko chciało copypaste z amerykańskiego przez google translator ubarwić i przerobiło na L4, dodało od siebie antybiotyki i zamieściło, a wy się czepiacie.....
0
13
Nick | 83.27.41.* | 09 Listopada, 2023 16:28
Autorze a Ty jesteś głupi czy z policji?
0
14
Quuh | 85.221.130.* | 09 Listopada, 2023 16:51
Powiadomienia na tego typu grupach można wyłączyć przecież na jakiś czas, nie potrzeba do tego drugiego telefonu.
W odpowiedzi na komenatrz #9 użytkownika whqk[ Zobacz ]
0
15
Sksp | 85.221.130.* | 09 Listopada, 2023 17:11
Nie ma czegoś takiego jak wyjątkowa sytuacja. Jak pracodawca ściąga do pracy pracownika za zwolnieniu, to zwyczajnie łamie prawo.
Wierzę jednak, że są pracodawcy, którzy są w stanie to zrobić i nie widzą w tym nic złego. Mój mąż miał do niedawna taką szefową.
W odpowiedzi na komenatrz #10 użytkownika KrowiPlacek[ Zobacz ]
0
16
Kik | 79.184.244.* | 09 Listopada, 2023 17:34
Ale ty nie masz prawa pracować podczas L4, to nie urlop, że można sobie przerywać według widzimisię. Lekarz orzekł niezdolność do pracy i ewentualnie lekarz może orzec, że odzyskałeś ją wcześniej niż zakładał, ale w tym wypadku chyb nie zdążyłbyś się umówić na wizytę.
0
17
Ksms | 83.0.59.* | 10 Listopada, 2023 07:03
Brzmi jak wpis który nie dotyczy Polski. U nas za takie działanie kłopoty miałby bardziej pracownik niż pracodawca. Sam jestem kierownikiem i nie dopuszczam do takich zachowań. Niezdolność do pracy może być podaważana, ale do tego potrzebne jest postępowanie, kontrola pracownika, ewentualnie ZUS, a już samo RODO bardzo ogranicza możliwości biorąc pod uwagę, że nie możemy wykorzystać informacji, na które przetwarzanie nie mamy zgody. Anyway, lepiej mimo wszystko na L4 odbierać i na wiadomości odpisywać, bo czasem trzeba wystawić skier. na badania kontrolne, ustalić termin powrotu, zaplanować w zespole urlopy... A pracownik na zwolnieniu może zablokować inny urlop, albo stracić najfajniejsze okienka.
0
18
Lusia | 109.173.219.* | 11 Listopada, 2023 13:17
Niestety może ściągnąć
W odpowiedzi na komenatrz #15 użytkownika Sksp[ Zobacz ]
0
19
Lusia | 109.173.219.* | 11 Listopada, 2023 13:18
Ale nie z L4 a z urlopu
W odpowiedzi na komenatrz #15 użytkownika Sksp[ Zobacz ]
0
20
Sksp | 85.221.130.* | 11 Listopada, 2023 15:44
Nie, nie może. W tym czasie pracownik jest niezdolny do pracy.
W odpowiedzi na komenatrz #18 użytkownika Lusia[ Zobacz ]
0
21
Uwqq | 85.221.130.* | 11 Listopada, 2023 15:46
Ale to chyba dwie różne rzeczy, prawda? To po co tu wzmianka o urlopie, skoro tu nie mamy takiej sytuacji?
W odpowiedzi na komenatrz #19 użytkownika Lusia[ Zobacz ]
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
sojers | 83.238.47.* | 08 Listopada, 2023 21:49
Myślę, że koleżanka używa pudru nie tylko do twarzy ale i również do maskowania zaczerwienień na kolanach, stąd pobłażanie...
Ewentualnie jest córką szefa/właściciela;)
hvhr | 77.222.225.* | 08 Listopada, 2023 22:29
Chwila, jestes na l4 i mimo to pojechales do pracy? Czlowieku, szanuj sie! Co wiecej, na drugi raz w ogole nie odbieraj tel od szefa po pracy, jak masz wolne, czy jestes na l4 wlasnie. Nie i koniec.
B | 195.191.162.* | 08 Listopada, 2023 22:30
Ba, ZUS może się w takiej sytuacji przyczepić pracownika. Mówi się nie, jestem na l4 i tyle
hsvh | 77.222.225.* | 08 Listopada, 2023 23:15
Oczywiscie, ze tak. I niestety, ale bardzo prawdopodobne, ze zus sie przyczepi. Dobrze, ze kontroli nie mial w domu, bo dopiero mialby przerabane, a i tak moze miec.
WWVR | 178.36.211.* | 08 Listopada, 2023 23:53
Dlatego właśnie powinno się mieć dwa numery telefonu...
Tsrv | 85.221.130.* | 09 Listopada, 2023 09:13
Wcale nie trzeba mieć dwóch numerów telefonu. Na L4 nie pracujesz i kropka. Normalny szef to wie i nie zawraca d*py pracownikowi na zwolnieniu. A jak jest nienormalny, to trzeba się poważnie zastanowić, czy chcesz z kimś takim pracować .
just_me | 37.47.207.* | 09 Listopada, 2023 10:41
#piekłokobiet
malata [YAFUD.pl] | 09 Listopada, 2023 10:50
Większej ściemy nie widziałem. To co piszesz nie trzyma się kupy i to tak mocno, że twoje opowiadanie jest wysoce nieprawdopodobne. No chyba, że masz cokolwiek nie tak z głową i szczerze wierzysz w to co piszesz.
whqk | 77.222.225.* | 09 Listopada, 2023 11:07
Te dwa numery to akurat nie jest zly pomysl, zwlaszcza jak pracujesz jako sprzedawca sieciowki, wazne sa prowizje, czyli wyniki i kierownik pisze do calej grupy np na whatsappie, a Ty masz wolne, a i tak widzisz te motywacyjne i inne bzdury przychodzace. Majac drugi nr, zwyczajnie wylaczasz go, wyciszasz, cokolwiek, w czasie wolnym.
KrowiPlacek [YAFUD.pl] | 09 Listopada, 2023 11:58
Teoretycznie masz rację, ale w wyjątkowych sytuacjach mogli się zdarzyć. Tzn nie przypuszczam, żeby jakaś pańcia co bez pudru do pracy nie pójdzie nie miała zapasu (bo jak pójdzie do sklepu po niego)? I że nie mogłaby go kupić przed pracą... Ta część jest ultra durna. Ale mogła rzucić NŻ i po prostu nie przyjść a stanowisko musi być obsadzone.
pshh | 77.222.225.* | 09 Listopada, 2023 14:33
To wtedy kierownik zajmuje to stanowisko, a nie lamie prawo pracownika.
Basia MakeUp | 155.133.43.* | 09 Listopada, 2023 15:14
iiii tam... dziecko chciało copypaste z amerykańskiego przez google translator ubarwić i przerobiło na L4, dodało od siebie antybiotyki i zamieściło, a wy się czepiacie.....
Nick | 83.27.41.* | 09 Listopada, 2023 16:28
Autorze a Ty jesteś głupi czy z policji?
Quuh | 85.221.130.* | 09 Listopada, 2023 16:51
Powiadomienia na tego typu grupach można wyłączyć przecież na jakiś czas, nie potrzeba do tego drugiego telefonu.
Sksp | 85.221.130.* | 09 Listopada, 2023 17:11
Nie ma czegoś takiego jak wyjątkowa sytuacja. Jak pracodawca ściąga do pracy pracownika za zwolnieniu, to zwyczajnie łamie prawo.
Wierzę jednak, że są pracodawcy, którzy są w stanie to zrobić i nie widzą w tym nic złego. Mój mąż miał do niedawna taką szefową.
Kik | 79.184.244.* | 09 Listopada, 2023 17:34
Ale ty nie masz prawa pracować podczas L4, to nie urlop, że można sobie przerywać według widzimisię. Lekarz orzekł niezdolność do pracy i ewentualnie lekarz może orzec, że odzyskałeś ją wcześniej niż zakładał, ale w tym wypadku chyb nie zdążyłbyś się umówić na wizytę.
Ksms | 83.0.59.* | 10 Listopada, 2023 07:03
Brzmi jak wpis który nie dotyczy Polski. U nas za takie działanie kłopoty miałby bardziej pracownik niż pracodawca.
Sam jestem kierownikiem i nie dopuszczam do takich zachowań. Niezdolność do pracy może być podaważana, ale do tego potrzebne jest postępowanie, kontrola pracownika, ewentualnie ZUS, a już samo RODO bardzo ogranicza możliwości biorąc pod uwagę, że nie możemy wykorzystać informacji, na które przetwarzanie nie mamy zgody. Anyway, lepiej mimo wszystko na L4 odbierać i na wiadomości odpisywać, bo czasem trzeba wystawić skier. na badania kontrolne, ustalić termin powrotu, zaplanować w zespole urlopy... A pracownik na zwolnieniu może zablokować inny urlop, albo stracić najfajniejsze okienka.
Lusia | 109.173.219.* | 11 Listopada, 2023 13:17
Niestety może ściągnąć
Lusia | 109.173.219.* | 11 Listopada, 2023 13:18
Ale nie z L4 a z urlopu
Sksp | 85.221.130.* | 11 Listopada, 2023 15:44
Nie, nie może. W tym czasie pracownik jest niezdolny do pracy.
Uwqq | 85.221.130.* | 11 Listopada, 2023 15:46
Ale to chyba dwie różne rzeczy, prawda? To po co tu wzmianka o urlopie, skoro tu nie mamy takiej sytuacji?