Z racji tego, że złamałam nogę, zamówiłam zakupy z dowozem. Babka, która mi je przywiozła, zadzwoniła do mnie, że już jest i żebym zeszła na dół, bo ona nie będzie dźwigać (nie ma u nas windy). Powiedziałam jej że mam złamaną nogę i nie jestem w stanie zejść - ledwo udało mi się wtargać na górę po założeniu gipsu - większą część drogi pokonałam na tyłku. Zakupy nie były jakieś duże ani ciężkie, spokojnie by je wniosła. Jednak stwierdziła, że skoro nie zejdę, to ona je zostawi na dole w korytarzu i mam sobie załatwić kogoś i ją to nie obchodzi. Pukałam do sąsiadów na moim piętrze, ale nikt mi nie otwierał, widać nikogo nie było. Co miałam zrobić, zjechałam na tyłku na dół (niestety nie umiem zejść ze schodów o kulach, nie opanowałam tej sztuki). Jak już dotarłam na dół, to zobaczyłam, że jakiś typ ucieka z moimi zakupami. Krzyknęłam na niego, że to moje, ale tylko się zaśmiał i zniknął za drzwiami wyjściowymi. Zadzwoniłam do tej firmy żeby złożyć skargę na to babsko, ale nie uwierzyli mi, że to miało miejsce i nie przyjęli skargi. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
-2
1
See_you | 178.235.181.* | 25 Września, 2022 10:33
Srata-tata. Firmy przywożą zakupy pod drzwi do mieszkania. A szóste klasy niech ćwiczą kreatywność w wypracowaniach na polskim. Bardziej na zdrowie im to wyjdzie.
2
2
Shsv | 37.30.12.* | 25 Września, 2022 10:36
Nie ma pokwitowania, nie ma realizacji obsługi, tyle w temacie...
2
3
vvut | 77.253.135.* | 25 Września, 2022 11:47
Teraz juz nie ma pokwitowan jesli chodzi o zakupy online. Nic nie podpisujesz. Przy covidzie zmienilo sie i juz zostalo. W takim wypadku trzeba zadzwonic i powiedziec, ze zakupy nie zostaly dostarczone pod drzwi i ze chce sie zwrot kosztow.
W odpowiedzi na komenatrz #2 użytkownika Shsv[ Zobacz ]
1
4
Hjuba | 31.52.54.* | 25 Września, 2022 12:37
Chargeback, potem sklep ma udowodnić bankowi że usługę wykonał
1
5
See_you | 31.61.247.* | 25 Września, 2022 12:38
Może zadzwoniła, ale jak zaczęła opowiadać taką historię swojego życia jak tutaj wypisana w oryginalnym poście, to się nie dziwie ze nikt nie uwierzył :P
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika vvut[ Zobacz ]
1
6
Lmbf | 77.65.104.* | 25 Września, 2022 18:28
A co tu niewiarygodnego?
W odpowiedzi na komenatrz #5 użytkownika See_you[ Zobacz ]
Social media robia tu tez robote. Filmik na fb i viral ze zlamana noga oraz opisem sytuacji i zaraz by kierownik sam pukal do drzwi z przeprosinami
0
8
de Tomaso | 77.111.245.* | 26 Września, 2022 21:19
p i e k i e l n i.p l (...) Naczytawszy się o problemach z kurierami i wnoszeniem ciężkich rzeczy do mieszkania, postanowiłam sprzęt AGD (lodówka, kuchenka + parę innych pierdół) kupić w sklepie z transportem własnym. Mieszkam na 5 piętrze, jednak jest winda, nie spodziewałam się więc problemów. Płacąc za towar upewniałam się 3 razy, czy opcja "wniesienie"jest zamówiona. Była.
Towar przyjechał na czas, jednak nie był to firmowy samochód sklepu, a kurier. Kurier wystawił sprzęt przed klatkę, ale odmówił wniesienia go na górę. Na nic zdały się tłumaczenia, że płaciłam za wniesienie, że winda działa i nie trzeba tych ciężkich rzeczy wnosić bezpośrednio schodami aż na 5 piętro. Facet uparcie twierdził, że on wnosić sprzętu nie musi i chwilę później zostawił mnie samą z kuchenką i pralką stojącą wesoło pod klatką.
Miałam szczęście o tyle, że wszystkiemu przyglądali się regularni bywalcy klatkowi. Za piwo zgodzili się wnieść sprzęt do mieszkania.
Napisałam maila ze skargą do sklepu, ale odpowiedź mnie rozwaliła - otóż, gdyby mój towar jechał transportem z sklepu, zostałby wniesiony na górę, jednak że został wysłany kurierem to "wynikły problemy". Czyli płaciłam za transport z wniesieniem, ale bez wniesienia.
Nie polecam Rtv Euro Agd. (...)
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
See_you | 178.235.181.* | 25 Września, 2022 10:33
Srata-tata. Firmy przywożą zakupy pod drzwi do mieszkania. A szóste klasy niech ćwiczą kreatywność w wypracowaniach na polskim. Bardziej na zdrowie im to wyjdzie.
Shsv | 37.30.12.* | 25 Września, 2022 10:36
Nie ma pokwitowania, nie ma realizacji obsługi, tyle w temacie...
vvut | 77.253.135.* | 25 Września, 2022 11:47
Teraz juz nie ma pokwitowan jesli chodzi o zakupy online. Nic nie podpisujesz. Przy covidzie zmienilo sie i juz zostalo. W takim wypadku trzeba zadzwonic i powiedziec, ze zakupy nie zostaly dostarczone pod drzwi i ze chce sie zwrot kosztow.
Hjuba | 31.52.54.* | 25 Września, 2022 12:37
Chargeback, potem sklep ma udowodnić bankowi że usługę wykonał
See_you | 31.61.247.* | 25 Września, 2022 12:38
Może zadzwoniła, ale jak zaczęła opowiadać taką historię swojego życia jak tutaj wypisana w oryginalnym poście, to się nie dziwie ze nikt nie uwierzył :P
Lmbf | 77.65.104.* | 25 Września, 2022 18:28
A co tu niewiarygodnego?
Jaczuro [YAFUD.pl] | 26 Września, 2022 10:43
Social media robia tu tez robote. Filmik na fb i viral ze zlamana noga oraz opisem sytuacji i zaraz by kierownik sam pukal do drzwi z przeprosinami
de Tomaso | 77.111.245.* | 26 Września, 2022 21:19
p i e k i e l n i.p l
(...)
Naczytawszy się o problemach z kurierami i wnoszeniem ciężkich rzeczy do mieszkania, postanowiłam sprzęt AGD (lodówka, kuchenka + parę innych pierdół) kupić w sklepie z transportem własnym. Mieszkam na 5 piętrze, jednak jest winda, nie spodziewałam się więc problemów. Płacąc za towar upewniałam się 3 razy, czy opcja "wniesienie"jest zamówiona. Była.
Towar przyjechał na czas, jednak nie był to firmowy samochód sklepu, a kurier. Kurier wystawił sprzęt przed klatkę, ale odmówił wniesienia go na górę. Na nic zdały się tłumaczenia, że płaciłam za wniesienie, że winda działa i nie trzeba tych ciężkich rzeczy wnosić bezpośrednio schodami aż na 5 piętro. Facet uparcie twierdził, że on wnosić sprzętu nie musi i chwilę później zostawił mnie samą z kuchenką i pralką stojącą wesoło pod klatką.
Miałam szczęście o tyle, że wszystkiemu przyglądali się regularni bywalcy klatkowi. Za piwo zgodzili się wnieść sprzęt do mieszkania.
Napisałam maila ze skargą do sklepu, ale odpowiedź mnie rozwaliła - otóż, gdyby mój towar jechał transportem z sklepu, zostałby wniesiony na górę, jednak że został wysłany kurierem to "wynikły problemy". Czyli płaciłam za transport z wniesieniem, ale bez wniesienia.
Nie polecam Rtv Euro Agd.
(...)