Moja siostra ma dwójkę dzieci z Japończykiem. Dzieciaki mają sporo cech po ojcu, więc często ludziom się wydaje, że są adoptowane. Byłam z nimi na spacerze i kiedy trzecia stara baba tego samego dnia zapytała skąd dzieciaki są, siostra się wkurzyła i chwyciła się za krocze krzycząc "STĄD!". YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
Niezła siostrunia, taka nie za normalna :D Jak mnie ktoś obcy pyta o prywatne rzeczy, mówię "to nie twoja sprawa"lub "a czemu cię to interesuje?", polecam, nie boli :D Dosyć zresztą mało prawdopodobne aby obcy ludzie zadawali takie pytania na ulicy, ale fejka do tablicy nie wywołuję :D
fejk nie fejk, mnie rozbawił. ludzie mają taką tendencję, że wypytują o cudze życie a kilka tygodni później, słyszysz wśród znajomych jakąś pöjëbäną plotkę na ten temat. a mohery zwłaszcza. dla mnie to jest nie za normalne.
ja tam dałbym plusa siostrze. - powiedziała prawdę. - była zabawna. - rozładowała sobie napięcie. - być może oduczyła jakąś starą babę wpychania nosa w nieswoje sprawy.
dla mnie bomba! :D
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika hankmoody[ Zobacz ]
Mam mieszane uczucia do tego czy zabawna, ale zgadzam się, że być może oduczyła babę zaczepiać obcych :D I nie mongolskie tylko Jedi... :D :D
W odpowiedzi na komenatrz #2 użytkownika C_P[ Zobacz ]
-2
5
Ariadna | 31.61.253.* | 28 Maja, 2022 01:03
Okropność. Siostra ma więcej wspólnego genetycznie z dowolnym białym dzieckiem na ulicy, a nawet na drugim końcu świata, niż z nieszczęsnymi rasowymi mieszańcami, których wyprodukowała.
Gratulacje - zarówno polska jak i japońska linia genetyczna zostały zrujnowane, a te dzieci nie będą w pełni należeć do społeczeństwa w żadnym z tych dwóch krajów i będą mieć trudne życie. Szkoda, podwójnie szkoda bo Japończycy to też wspaniały naród. W naszym interesie, i japońskim też, jest aby nie rozmnażały się dalej. W interesie polskiej rodziny jest chronić przyszłe pokolenie białych dzieci i trzymać się z daleka od takich "krewnych".
0
6
Ariadna | 31.61.253.* | 28 Maja, 2022 01:08
Jest taki piękny stary film "Córka samurajów"w reżyserii Mansaku Itami i Arnolda Fancka. Obejrzyjcie. Choć dla siostry już raczej za późno, aby zrozumiała przesłanie i zrozumiała swój błąd.
1
7
Dew | 77.254.215.* | 28 Maja, 2022 07:32
Kilkadziesiąt lat temu na świecie żył taki jeden, który mówił o "czystości rasowej". Za dobrze nie skończył, a wielu ludzi razem z nim.
I polecam zrobić badania genetyczne, żebyś się przekonała ile linii genetycznych zrujnowali twoi przodkowie.
W odpowiedzi na komenatrz #5 użytkownika Ariadna[ Zobacz ]
1
8
de Tomaso | 77.111.246.* | 28 Maja, 2022 07:54
Z genetycznego punktu widzenia każde z jej dzieci ma połowę jej genów. Więcej wspólnego nogłaby mieć tylko z rodzeństwem bliźniaczym jednojajowym.
Czyste linie rasowe otrzymane w wyniku chowu wsobnego to często kaleki, a mieszańce okazują się najbardziej stabilne fizycznie i psychicznie.
U ludzi wchodzi w grę bariera swój - wróg. Jest to bariera kulturowa, nie do zaniedbania, ale genetyka nie troszczy się o kulturę.
W odpowiedzi na komenatrz #5 użytkownika Ariadna[ Zobacz ]
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika de Tomaso[ Zobacz ]
-1
11
Kate | 37.109.33.* | 28 Maja, 2022 08:27
Siostrze zalecam kąpiele w soli Epsom, odstawienie kawy i energetyków jeśli pije i dobrego psychiatrę.. Nikt od tak nie pyta się obcych ludzi na ulicy o pochodzenie. I tak prawdę mówiąc sytuacja która to jest opisana jest równie prawdopodobna co p(fi)utin przyznający się do wywołania wojny na Ukrainie.
Jest bardzo prawdopodobna. Jak się idzie z dziećmi na spacer to każda baba musi skomentować brak skarpetek/czapeczki/przekąski/wstążeczki/nieodpowiednią pogodę, bo jak to z dzieckiem na spacer przy 18 stopniach/ złą porę dnia/ a czemu dziewczynka nie w sukience/ a czemu syn takie długie włoski, dziewczynką pomylą... Długo mogę tak pisać
W odpowiedzi na komenatrz #11 użytkownika Kate[ Zobacz ]
0
13
Yyy | 185.212.67.* | 28 Maja, 2022 10:18
Jesli chodzi o włosy u chłopca - to bym zapytała czy dana persona chodzi do kościoła - jeśli tak, to czy zauważyła ze Jezus jest przedstawiany z długimi włosami :p
W odpowiedzi na komenatrz #12 użytkownika KrowiPlacek[ Zobacz ]
0
14
Kate | 37.109.33.* | 28 Maja, 2022 10:39
Zależy czy do kościoła czy do świadków jehowy bo tamci twierdzą że Jezus miał zarost trzydniowy i włosy max na 5cm. Także żaden wyznacznik
W odpowiedzi na komenatrz #13 użytkownika Yyy[ Zobacz ]
0
15
Kate | 37.109.33.* | 28 Maja, 2022 10:40
Czy ja wiem. Nie zauważyłam żeby ktoś mi cokolwiek komentował. Może w małych miasteczkach tak jest ale u mnie nie.
W odpowiedzi na komenatrz #12 użytkownika KrowiPlacek[ Zobacz ]
No cóż, w moim małym Krakowie spokojnie wyjść się z dzieckiem nie da. I nie "coś"tylko konkretnie dziecko. Wcześniej też z takimi zachowaniami nie miałam styczności.
W odpowiedzi na komenatrz #15 użytkownika Kate[ Zobacz ]
-1
17
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 12:36
Często się zapomina, że w trakcie II wojny światowej państwa rasistowskie były po obu stronach. W wielu stanach Ameryki była segregacja rasowa i zakaz małżeństw mieszanych. Niestety, prawdziwymi zwycięzcami tej wojny, mającymi faktycznie interes w zniszczeniu Rzeszy Niemieckiej, były tylko polityczne grupy interesu, wielka finansjera, mniejszość żydowska - a egalitarne idee którymi te grupy się posługiwały, z czasem zwyciężyły także w samym USA i zrujnowały ten kraj. Okazało się to tragedią zarówno dla białych, jak i dla czarnych Amerykanów. Segregacja się nie utrzymała, wysiłki na jej rzecz były niewystarczające. O ile lepiej byłoby, gdyby naprawiono błędy niewolnictwa przez wysłanie czarnych do Afryki (tak powstała Liberia) lub gdyby otrzymali w Ameryce własne stany, a najlepiej suwerenne państwo. Dziś byłyby dwie niezależne społeczności, każda żyjąca wedle własnych praw, w zgodzie z własną naturą - zamiast ciągłych konfliktów, zamieszek, degeneracji w każdym pokoleniu. Społeczeństwo wielorasowe nie może działać prawidłowo.
W odpowiedzi na komenatrz #7 użytkownika Dew[ Zobacz ]
-1
18
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 12:43
Wszyscy moi przodkowie w kilku ostatnich pokoleniach byli Polakami, więc nie sądzę aby moja linia genetyczna była zrujnowana przez mieszanie się z obcymi elementami. Pochodzimy jak wszyscy Europejczycy od trzech głównych prehistorycznych populacji, wśród których dominująca okazała się populacja indoeuropejskich (aryjskich) zdobywców, którzy przybyli na kontynent w kilku falach i zbudowali tu wysoką kulturę. Od nich pochodzą niemal wszystkie europejskie języki. Miejscowi, których zastali, byli do nich na tyle zbliżeni, że Indoeuropejczycy nie zatracili swojej natury, a ją rozwinęli. Także jesteśmy ich prawowitymi spadkobiercami. Gdyby zastali tutaj populację tak odmienną ewolucyjnie jak Drawidowie, z którymi niestety nasi krewni zmieszali się w Indiach mimo istnienia systemu kastowego - rezultatem byłoby coś zupełnie odmiennego od szlachetnej europejskiej cywilizacji którą znamy.
W odpowiedzi na komenatrz #7 użytkownika Dew[ Zobacz ]
-1
19
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 13:07
"Z genetycznego punktu widzenia każde z jej dzieci ma połowę jej genów. Więcej wspólnego nogłaby mieć tylko z rodzeństwem bliźniaczym jednojajowym."
I tu się właśnie mylisz. A to dlatego, że gdy mamy partnera z tej samej rasy, on ma z nami wspólne pochodzenie od dalekich przodków, wspólne dziedzictwo ewolucyjne, pewną liczbę wspólnych genów, decydujących o naszym podobieństwie. I wtedy z naszymi dziećmi mamy znacznie więcej wspólnego niż tylko połowę genów. Są one przedłużeniem całego naszego dziedzictwa.
Na tym wykładzie wyjaśnia to ekspert, zachęcam do obejrzenia. Nie zniechęcaj się tym, że owszem ma on swoje poglądy, bo jest merytoryczny, opiera się na danych naukowych i analizach matematycznych. www.youtube.com/watch?v=qeIX2kIfOp8
"Czyste linie rasowe otrzymane w wyniku chowu wsobnego to często kaleki, a mieszańce okazują się najbardziej stabilne fizycznie i psychicznie."
Piszesz o chowie wsobnym i jego szkodliwości, nie bez słuszności, ale i tu popełniasz poważny błąd. Tak jest na przykład gdy hodowcy krzyżują zbyt blisko spokrewnione rasowe zwierzęta, będące kuzynami. U ludzi nie dochodzi do czegoś takiego bez faktycznego kazirodztwa. Sam naród polski to wystarczająco duża grupa aby uniknąć kazirodztwa. A biała rasa europejska liczy setki milionów ludzi - setki milionów potencjalnych partnerów, wiele podtypów urody i grup etnicznych, zróżnicowanych na tyle aby uniknąć chowu wsobnego, ale też mających wspólne europejskie pochodzenie - kompatybilnych genetycznie i kulturowo przy posiadaniu potomstwa. Problemy genetyczne występują w tych społecznościach, gdzie dochodzi do małżeństw kuzynów, choćby dzisiejszy Bliski Wschód, czy europejska arystokracja w pewnych okresach historycznych. A pary mieszane rasowo są na drugim biegunie, nie są kompatybilne, są w najwyższym stopniu destrukcyjne niszcząc dziedzictwo ewolucyjne społeczności ludzkich. Mieszańce ludzkich ras mają najwyższe wskaźniki zaburzeń i chorób psychicznych wedle badań amerykańskich. Link: pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29855805/
Bariera swój-wróg czy też swój-obcy jest zarówno kulturowa, jak i instynktowna, zapisana genetycznie. W badaniach naukowych udowodniono, że nawet osoby o liberalnych poglądach podświadomie reagują obrzydzeniem na widok par mieszanych rasowo. Link: www.washington.edu/news/2016/08/17/study-finds-bias-disgust-toward-mixed-race-couples/
Dla mnie Japończyk nie jest wrogiem, bo nie ma między nami konfliktu, jest po prostu obcym, może być gościem w naszym kraju i ciekawym człowiekiem do poznania. Wrogiem staje się dopiero przez posiadanie polskiej partnerki i mieszanego potomstwa, będącego czynnikiem degeneracyjnym i dla Polski, i dla Japonii.
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika de Tomaso[ Zobacz ]
-1
20
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 13:16
Złym człowiekiem, bo ważne jest dla mnie dobro naszej wspólnoty? Bo chcę, aby nasza słowiańska, europejska uroda i kultura nadal istniały dla przyszłych pokoleń? (I tego samego życzę innym rasom i kulturom, nie żywiąc do nich nienawiści dopóki nie stają się faktycznie naszymi wrogami.) Bo opieram się na zdrowych wartościach, na prawach natury i na badaniach naukowych? A więc na prawdzie, nie na fałszywych ideologiach i skrzywionych emocjach...
Nie jestem gó wniarzem, jestem dorosła, wiem co robię, już niedługo przyjdzie mój czas aby dać życie nowemu pokoleniu białych dzieci i dać im, miejmy nadzieję, lepszą przyszłość. Mam te poglądy od kilku ładnych lat, doszłam do nich przez samodzielne myślenie i poszukiwanie prawdy, mimo że na początku też miałam pewne wątpliwości ze względu na brzemię kłamstw, które wciska się nam dziś od dziecka, i które prowadzą nas do degeneracji.
W odpowiedzi na komenatrz #9 użytkownika KrowiPlacek[ Zobacz ]
-1
21
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 13:39
Polecam ten znakomity materiał na temat różnic rasowych między ludźmi, oparty na wielu źródłach naukowych. Jest kilka drobnych błędów, jednak Kamil Cebulski zrobił bardzo dobrą robotę. www.youtube.com/watch?v=crSjIPbbxvE
Potencjał rozwoju inteligencji, talenty i predyspozycje, cechy psychiczne tak jak i fizyczne - mają podłoże genetyczne. Środowisko może umożliwić ich lepszy lub gorszy rozwój, może je ukierunkować, ale to geny decydują o tym do czego jesteśmy zdolni jako jednostki i jako społeczeństwa. Dziedzictwo genetyczne jest nieodłączną podstawą dla rozwoju kultury.
1
22
just_me | 37.47.237.* | 28 Maja, 2022 14:30
@Ariadna To co proponujesz? Późna aborcja?
Skarbie KONIECZNIE musisz częściej komentować yafud :)
-1
23
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 14:58
Sterylizacja byłaby w pełni humanitarnym, najrozsądniejszym rozwiązaniem.
Ewentualnie niech się przeprowadzą do Kazachstanu i przyjmą ich kulturę - tamtejsza ludność już jest wymieszana między Europejczykami i Azjatami, jest specyficznym typem eurazjatyckim;tam by pasowali, nie wyrządzając szkód odrębnym wspólnotom europejskim i azjatyckim.
Raczej nie będę częściej komentować Yafuda, mam ważniejsze rzeczy do roboty. Ale jeśli mam trochę wolnego czasu to nie pominę okazji, by uświadomić ludzi na temat spraw fundamentalnie istotnych.
W odpowiedzi na komenatrz #22 użytkownika just_me[ Zobacz ]
1
24
Panna X | 31.0.57.* | 28 Maja, 2022 15:07
A ja proponuje, zeby kazdy pilnowal swojego krocza. Ty rowniez. Naplodz duzo bialych dzieci. Nie ma problemu.
W odpowiedzi na komenatrz #23 użytkownika Ariadna[ Zobacz ]
1
25
PVWT | 31.0.88.* | 28 Maja, 2022 15:12
Dlaczego chcesz to zrobić tym biednym, białym dzieciom? :O
W odpowiedzi na komenatrz #24 użytkownika Panna X[ Zobacz ]
-1
26
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 15:13
Jak przeczytasz moje komentarze powyżej i zapoznasz się z materiałami naukowymi, zrozumiesz, dlaczego liberalizm jaki prezentujesz jest szkodliwy dla przyszłych pokoleń.
W odpowiedzi na komenatrz #24 użytkownika Panna X[ Zobacz ]
uuuu... Aria, nie miałem Cię za taką nacjonalistkę.
ALE PODOBA MI SIĘ TWÓJ TOK MYŚLENIA! :D
W odpowiedzi na komenatrz #5 użytkownika Ariadna[ Zobacz ]
1
28
KVTH | 94.246.180.* | 28 Maja, 2022 16:29
To szokujące jak można być oderwanym od rzeczywistości
1
29
Kubik | 94.246.180.* | 28 Maja, 2022 16:38
Jakie opracowania naukowe? Przykład byłby miły. Generalnie wszystko to, co napisałaś, niepomiernie mnie szokuje. Dlaczego? Bo jesteś kobietą. Ten liberalizm o którym piszesz z niechęcią pozwolił abyś pisać umiała. I mogła. Chcesz dbać o przyszłe pokolenia? Dbaj o tolerancję. Dbaj o liberalizm. Dbaj o rozwój. Dzięki temu zadbasz o swoje dzieci. Sprawisz, że będą mogły kochać kogo będą chciały niezależnie od koloru jego skóry i płci (rozumiem, że to nie pasuje do Twojej ideologii. Wiesz czemu? Bo dbasz o ideologię właśnie a nie o ludzi). Nikt ich za to nie pobije, nikt nie pozbawi życia. Piękny świat, prawda? Dbaj o to, żeby nikt, tak jak Ty to robisz, nie zaglądał innym do łóżka. Dzięki temu może Twoja córka nie zmarnuje życia opiekując się 24/7 rośliną, którą na boską chwałę urodziła. Zadbaj, aby nie rozprzestrzeniały się ideologie faszystowskie, bo takie ideologie dążą do podporządkowania sobie słabszych. Ty uważasz za gorszych osoby innych ras i kultur. Wiesz kogo, prócz wymienionych, za gorszych uważają biali, heterosek sualni, dumni z pochodzenia mężczyźni? Otóż kobiety. Więc po prostu przestań robić to co robisz sobie, swoim córkom, wnukom i przyszłym pokoleniom.
W odpowiedzi na komenatrz #26 użytkownika Ariadna[ Zobacz ]
-1
30
Ariadna | 31.61.252.* | 28 Maja, 2022 16:56
Kobiety nie są gorsze, po prostu różnią się od mężczyzn, mamy inne naturalne funkcje i predyspozycje. Macierzyństwo jest pierwszorzędne, ale moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie aby kobiety miały też dostęp do edukacji, do prac które są w stanie wykonywać, do pełnej realizacji swojego potencjału w różnych sferach dla dobra społecznego. Brak tego dostępu w dawnych czasach wynikał z innych niż dziś warunków życiowych oraz z chrześcijańskich uprzedzeń religijnych o korzeniach semickich. Cywilizacja indoeuropejska to zdrowy patriarchat, jednak nie przekreśla rozwoju kobiet.
Nie uważam osób innych ras i kultur za gorsze, a za inne, inaczej ukształtowane ewolucyjnie i przystosowane do innego życia niż my. Dlatego jestem przeciwna mieszaniu ras. Ba, nawet napisałam gdzieś powyżej, że szanuję Japończyków i że chciałabym, aby Afroamerykanie mieli niepodległe państwo. Czytaj ze zrozumieniem.
"Dbaj o to, żeby nikt, tak jak Ty to robisz, nie zaglądał innym do łóżka. Dzięki temu może Twoja córka nie zmarnuje życia opiekując się 24/7 rośliną, którą na boską chwałę urodziła."
Skąd pomysł, że chciałabym czegoś takiego? Nigdy nie zajmowałabym się "roślinką", nie chciałabym aby robiła to moja córka, a nawet wrogom nie życzę tak potwornego, długotrwałego samoupokorzenia i cierpienia. Nie jestem katoliczką. Jestem przeciwna aborcji na życzenie, zabijaniu zdrowych białych dzieci, ale zdecydowanie popieram dostęp do aborcji w uzasadnionych przypadkach medycznych. Oraz dostęp do eutanazji w przypadkach beznadziejnych. Nie powinno się "roślinek" zmuszać do życia pełnego bezsensownego cierpienia, a zwłaszcza nie kosztem całych rodzin, kosztem innych ludzi i ich szans życiowych. To jest absolutnie chore, wynika z chorych ideologii, zasad religijnych, zaburzeń emocjonalnych.
W odpowiedzi na komenatrz #29 użytkownika Kubik[ Zobacz ]
1
31
Kubik | 94.246.180.* | 28 Maja, 2022 17:40
I dalej nie rozumiesz. Nie ma znaczenia, że nie uważasz kobiet za gorsze, co się w sumie kłóci z tym potworkiem "zdrowy patriarchat". Ci, od których zaczerpnęłaś swoją ideologię uważają i to wystarczy, bo... Twoje zdanie nie ma dla nich znaczenia. Poza tym nie rozumiesz też kolejnej kwestii. To, że dla Ciebie macierzyństwo jest nadrzędne, nie znaczy, że dla innych też. I tak jest z całą resztą rzeczy na które masz swój jasny, twardy pogląd. Doskonale, że masz, ale on nie powinien w żaden sposób wpływać na innych a Ty chcesz, żeby wpływał całkowicie. Ja np uważam konserwatywny model rodziny za mocno krzywdzący dla wszystkich. Według mnie tworzy leniwych mężczyzn i zarobione, niedecyzjne kobiety. Takich rodzin mam w swojej bliskości multum. I co? Myślisz, że chodzę i im ślamdam? Nie. Każdy żyje tak, jak uważa. Przyjmij to do wiadomości.
-1
32
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 19:51
To Ty nie rozumiesz. Nie czytasz dyskusji ze zrozumieniem i nie odnosisz się do popełnionych błędów w interpretacji, gdzie przypisujesz mi poglądy których nie wyrażam. Zamieściłam w sumie 4 linki, dwa do badań naukowych a dwa do wykładów, a Ty pytasz, jakie opracowania naukowe...
Skoro już przy tym jesteśmy, dobrym opracowaniem naukowym jest dwuczęściowy esej Lecha Obodrzyckiego - "Ekologiczne i eugeniczne podstawy rozwoju narodu, rasy i podgatunku. Ewolucyjna analiza źródeł cywilizacyjnego regresu Indoeuropejczyków". Polecam również "The Bell Curve"Herrnsteina i Murraya (to niestety nie jest dostępne w języku polskim), oraz "Kulturę Krytyki"prof. Kevina MacDonalda i inne prace tego ostatniego z dziedziny psychologii ewolucyjnej.
W odpowiedzi na komenatrz #31 użytkownika Kubik[ Zobacz ]
-1
33
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 20:18
"Nie ma znaczenia, że nie uważasz kobiet za gorsze (...) Ci, od których zaczerpnęłaś swoją ideologię uważają i to wystarczy"
Nie. Nie uważają. Być może niektórzy (nie wszyscy) historycznie tak uważali, jednak nie jest to w żadnym razie jakiś nieodłączny komponent idei nacjonalistycznych. W wielu państwach kierujących się tymi ideami kobiety były otaczane szacunkiem jako rodzicielki, i jako ważna część narodu. Posiadały własne organizacje polityczne. Nie odbierano im możliwości nauki czy pracy, gdy było to pożyteczne społecznie i do pogodzenia z macierzyństwem. Ale też nie zmuszano ich do pracy na cały etat kosztem rodziny, jak dziś w kapitalistycznym społeczeństwie niewolnictwa kredytowego.
Co do zdrowego patriarchatu. W religiach indoeuropejskich władcą jest zawsze męski bóg, jednak obok bogów występują i są otaczane kultem boginie reprezentujące pierwiastki kobiece, ziemię, płodność, piękno, mądrość, jak i na przykład u Słowian Dola i Rodzanice jako bóstwa losu (odpowiednik greckich Mojr, rzymskich Parek, nordyckich Norn). U Germanów są Walkirie zagrzewające wojowników do walki i zanoszące poległych do Walhalli. Pierwiastki kobiece miały swoje naturalne miejsce, nie były uznawane za "gorsze". Takie są korzenie cywilizacji europejskiej.
"To, że dla Ciebie macierzyństwo jest nadrzędne, nie znaczy, że dla innych też." To nie jest moje widzimisię, to są naturalne fakty, prawa natury którym podlega ludzkość. Gdybym była egoistką, myślała tylko o sobie, nie chciałabym mieć dzieci. Ale egoistką nie jestem, zależy mi na przetrwaniu i rozwoju naszej kultury, jej piękna. Macierzyństwo jest bardzo ważne dla społeczeństwa.
"Ja np uważam konserwatywny model rodziny za mocno krzywdzący dla wszystkich. Według mnie tworzy leniwych mężczyzn i zarobione, niedecyzjne kobiety." Leniwych mężczyzn? W konserwatywnym modelu mężczyzna musi udowodnić swoją wartość, siłę, zaradność, pracowitość, aby zdobyć kobietę. Musi pracować na utrzymanie rodziny. Nie ma w tym modelu miejsca dla leniwych mężczyzn. Tak może być w kapitalizmie, gdzie pewna warstwa społeczna z odziedziczonym lub niesprawiedliwie pozyskanym bogactwem się leni, lub w zdegenerowanym systemie socjalistycznym wspierającym pasożytów. Ale nie w zdrowym, tradycyjnym modelu rodziny i gospodarki.
Zarobione kobiety? Jeśli kobieta jest zmuszona (!) w obecnym systemie ekonomicznym do pracy na cały etat, nawet gdy ma dzieci, to nie jest to konserwatywny model rodziny, a późny kapitalizm rozwijający się w nową formę niewolnictwa. Do tego wiele wykonywanych współcześnie prac, zwłaszcza w wielkich korporacjach, jest bezużytecznych społecznie i stanowi marnotrawstwo ludzkiej energii. A jeśli rolą kobiety jest, konserwatywnie, zajmowanie się domem - to z pewnością ma trochę pracy, ale nie ponad swoje możliwości. Żyjemy w czasach powszechnej dostępności pralek i innych sprzętów ułatwiających te prace. Dzieci chodzą do przedszkoli, szkół. Jeśli mąż jest w stanie utrzymać rodzinę finansowo, kobieta może zająć się liczną gromadką dzieci, domem i jeszcze mieć czas dla siebie na wypoczynek i rozwój. Niestety, w obecnych warunkach to trudne.
Model, w którym facet pracuje zarobkowo, a kobieta pracuje zarobkowo i dodatkowo jako jedyna zajmuje się domem i dziećmi - jest patologiczny, nie konserwatywny.
Być może widzisz w swoim otoczeniu jakieś rodziny z problemami, ale nie jest to tradycyjny model rodziny.
W odpowiedzi na komenatrz #31 użytkownika Kubik[ Zobacz ]
1
34
Panna X | 89.64.89.* | 28 Maja, 2022 20:24
Tak jak powiedzialam. Wara Ci od mojego krocza, pilnuj swojego. Mam w dup*pie Twoje naukowe opracowania, bo zyje dla siebie, a nie dla Twoich opracowan, Ciebie, liberalistow, radykalistow, ateistow, narodowcow i kogokolwiek innego.
W odpowiedzi na komenatrz #26 użytkownika Ariadna[ Zobacz ]
-1
35
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 20:40
Przykro mi, ale to postawa egoistyczna i antyspołeczna.
W odpowiedzi na komenatrz #34 użytkownika Panna X[ Zobacz ]
1
36
PKuP | 31.0.78.* | 28 Maja, 2022 20:56
Altruistycznie zamykałbym takie głupie baby w oddziałach zamkniętych. Tak dla eliminacji szkodliwych genów.
1
37
Panna X | 89.64.89.* | 28 Maja, 2022 21:07
Mozesz nadrobic za mnie jesli jestes taka altruistyczna. Przeciez nie na zakazu :)
W odpowiedzi na komenatrz #35 użytkownika Ariadna[ Zobacz ]
1
38
Żyletka | 185.124.117.* | 28 Maja, 2022 21:44
Obcy ludzie czasem bywają bezpośredni. Babcia pewnej dziewczynki, z przedszkola mojej córki, pewnego razu zapytała: „ Patrzę zawsze na Pani córeczkę i nadziwić się nie mogę jaka ona śliczna. Widuję i Panią i męża i nie mam pojęcia po kim…”😂
1
39
just_me | 37.47.237.* | 28 Maja, 2022 22:16
xDDDD Zayebiste! Wiedziałem że się nie zawiodę :D
W odpowiedzi na komenatrz #23 użytkownika Ariadna[ Zobacz ]
1
40
de Tomaso | 77.111.246.* | 29 Maja, 2022 20:33
Po dwukrotnej lekturze pierwszego z polecanych artykułów jedyny wniosek, do jakiego doszedłem, to ten, że wciąż nie znam angielskiego. Rozejrzałem się więc na Youtubie za jakimś polskojęzycznym kanałem naukowym - i tak trafiłem na kanał emce. Główną jego zaletą jest prowadząca- przyjemna dla oczu i uszu Wietnamka. Tak że prędko wywiało mi spomiędzy wspomnianych uszu eugeniczne miazmaty, a w ich miejsce pojawiła się pulsująca i natrętna myśl o Rassenschande. Chyba nie taki miał być efekt.
W odpowiedzi na komenatrz #19 użytkownika Ariadna[ Zobacz ]
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
hankmoody [YAFUD.pl] | 27 Maja, 2022 23:41
Niezła siostrunia, taka nie za normalna :D Jak mnie ktoś obcy pyta o prywatne rzeczy, mówię "to nie twoja sprawa"lub "a czemu cię to interesuje?", polecam, nie boli :D Dosyć zresztą mało prawdopodobne aby obcy ludzie zadawali takie pytania na ulicy, ale fejka do tablicy nie wywołuję :D
C_P [YAFUD.pl] | 28 Maja, 2022 00:39
fejk nie fejk, mnie rozbawił.
ludzie mają taką tendencję, że wypytują o cudze życie a kilka tygodni później, słyszysz wśród znajomych jakąś pöjëbäną plotkę na ten temat.
a mohery zwłaszcza.
dla mnie to jest nie za normalne.
ja tam dałbym plusa siostrze.
- powiedziała prawdę.
- była zabawna.
- rozładowała sobie napięcie.
- być może oduczyła jakąś starą babę wpychania nosa w nieswoje sprawy.
dla mnie bomba! :D
C_P [YAFUD.pl] | 28 Maja, 2022 00:42
koniecznie musi dzieciakom włączać film
"JOB - OSTATNIA SZARA KOMÓRKA!"
jakiś moher do matki: mongolskie dziecko.
dziecko z wózka: NIE MONGOLSKIE TYLKO JEDI!
:D
hankmoody [YAFUD.pl] | 28 Maja, 2022 01:02
Mam mieszane uczucia do tego czy zabawna, ale zgadzam się, że być może oduczyła babę zaczepiać obcych :D
I nie mongolskie tylko Jedi... :D :D
Ariadna | 31.61.253.* | 28 Maja, 2022 01:03
Okropność. Siostra ma więcej wspólnego genetycznie z dowolnym białym dzieckiem na ulicy, a nawet na drugim końcu świata, niż z nieszczęsnymi rasowymi mieszańcami, których wyprodukowała.
Gratulacje - zarówno polska jak i japońska linia genetyczna zostały zrujnowane, a te dzieci nie będą w pełni należeć do społeczeństwa w żadnym z tych dwóch krajów i będą mieć trudne życie. Szkoda, podwójnie szkoda bo Japończycy to też wspaniały naród. W naszym interesie, i japońskim też, jest aby nie rozmnażały się dalej. W interesie polskiej rodziny jest chronić przyszłe pokolenie białych dzieci i trzymać się z daleka od takich "krewnych".
Ariadna | 31.61.253.* | 28 Maja, 2022 01:08
Jest taki piękny stary film "Córka samurajów"w reżyserii Mansaku Itami i Arnolda Fancka. Obejrzyjcie. Choć dla siostry już raczej za późno, aby zrozumiała przesłanie i zrozumiała swój błąd.
Dew | 77.254.215.* | 28 Maja, 2022 07:32
Kilkadziesiąt lat temu na świecie żył taki jeden, który mówił o "czystości rasowej". Za dobrze nie skończył, a wielu ludzi razem z nim.
I polecam zrobić badania genetyczne, żebyś się przekonała ile linii genetycznych zrujnowali twoi przodkowie.
de Tomaso | 77.111.246.* | 28 Maja, 2022 07:54
Z genetycznego punktu widzenia każde z jej dzieci ma połowę jej genów. Więcej wspólnego nogłaby mieć tylko z rodzeństwem bliźniaczym jednojajowym.
Czyste linie rasowe otrzymane w wyniku chowu wsobnego to często kaleki, a mieszańce okazują się najbardziej stabilne fizycznie i psychicznie.
U ludzi wchodzi w grę bariera swój - wróg. Jest to bariera kulturowa, nie do zaniedbania, ale genetyka nie troszczy się o kulturę.
KrowiPlacek [YAFUD.pl] | 28 Maja, 2022 08:23
Cóż. Do tej pory myślałam, że jesteś gó winiarz i wyrośniesz ze skrzywienia. Teraz widzę, że się pomyliłam i jesteś po prostu złym człowiekiem.
KrowiPlacek [YAFUD.pl] | 28 Maja, 2022 08:23
Najmądrzejszy komentarz jaki tu widziałam.
Kate | 37.109.33.* | 28 Maja, 2022 08:27
Siostrze zalecam kąpiele w soli Epsom, odstawienie kawy i energetyków jeśli pije i dobrego psychiatrę..
Nikt od tak nie pyta się obcych ludzi na ulicy o pochodzenie. I tak prawdę mówiąc sytuacja która to jest opisana jest równie prawdopodobna co p(fi)utin przyznający się do wywołania wojny na Ukrainie.
KrowiPlacek [YAFUD.pl] | 28 Maja, 2022 09:09
Jest bardzo prawdopodobna. Jak się idzie z dziećmi na spacer to każda baba musi skomentować brak skarpetek/czapeczki/przekąski/wstążeczki/nieodpowiednią pogodę, bo jak to z dzieckiem na spacer przy 18 stopniach/ złą porę dnia/ a czemu dziewczynka nie w sukience/ a czemu syn takie długie włoski, dziewczynką pomylą... Długo mogę tak pisać
Yyy | 185.212.67.* | 28 Maja, 2022 10:18
Jesli chodzi o włosy u chłopca - to bym zapytała czy dana persona chodzi do kościoła - jeśli tak, to czy zauważyła ze Jezus jest przedstawiany z długimi włosami :p
Kate | 37.109.33.* | 28 Maja, 2022 10:39
Zależy czy do kościoła czy do świadków jehowy bo tamci twierdzą że Jezus miał zarost trzydniowy i włosy max na 5cm. Także żaden wyznacznik
Kate | 37.109.33.* | 28 Maja, 2022 10:40
Czy ja wiem. Nie zauważyłam żeby ktoś mi cokolwiek komentował. Może w małych miasteczkach tak jest ale u mnie nie.
KrowiPlacek [YAFUD.pl] | 28 Maja, 2022 11:07
No cóż, w moim małym Krakowie spokojnie wyjść się z dzieckiem nie da. I nie "coś"tylko konkretnie dziecko. Wcześniej też z takimi zachowaniami nie miałam styczności.
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 12:36
Często się zapomina, że w trakcie II wojny światowej państwa rasistowskie były po obu stronach. W wielu stanach Ameryki była segregacja rasowa i zakaz małżeństw mieszanych. Niestety, prawdziwymi zwycięzcami tej wojny, mającymi faktycznie interes w zniszczeniu Rzeszy Niemieckiej, były tylko polityczne grupy interesu, wielka finansjera, mniejszość żydowska - a egalitarne idee którymi te grupy się posługiwały, z czasem zwyciężyły także w samym USA i zrujnowały ten kraj. Okazało się to tragedią zarówno dla białych, jak i dla czarnych Amerykanów. Segregacja się nie utrzymała, wysiłki na jej rzecz były niewystarczające. O ile lepiej byłoby, gdyby naprawiono błędy niewolnictwa przez wysłanie czarnych do Afryki (tak powstała Liberia) lub gdyby otrzymali w Ameryce własne stany, a najlepiej suwerenne państwo. Dziś byłyby dwie niezależne społeczności, każda żyjąca wedle własnych praw, w zgodzie z własną naturą - zamiast ciągłych konfliktów, zamieszek, degeneracji w każdym pokoleniu. Społeczeństwo wielorasowe nie może działać prawidłowo.
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 12:43
Wszyscy moi przodkowie w kilku ostatnich pokoleniach byli Polakami, więc nie sądzę aby moja linia genetyczna była zrujnowana przez mieszanie się z obcymi elementami.
Pochodzimy jak wszyscy Europejczycy od trzech głównych prehistorycznych populacji, wśród których dominująca okazała się populacja indoeuropejskich (aryjskich) zdobywców, którzy przybyli na kontynent w kilku falach i zbudowali tu wysoką kulturę. Od nich pochodzą niemal wszystkie europejskie języki. Miejscowi, których zastali, byli do nich na tyle zbliżeni, że Indoeuropejczycy nie zatracili swojej natury, a ją rozwinęli. Także jesteśmy ich prawowitymi spadkobiercami. Gdyby zastali tutaj populację tak odmienną ewolucyjnie jak Drawidowie, z którymi niestety nasi krewni zmieszali się w Indiach mimo istnienia systemu kastowego - rezultatem byłoby coś zupełnie odmiennego od szlachetnej europejskiej cywilizacji którą znamy.
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 13:07
"Z genetycznego punktu widzenia każde z jej dzieci ma połowę jej genów. Więcej wspólnego nogłaby mieć tylko z rodzeństwem bliźniaczym jednojajowym."
I tu się właśnie mylisz. A to dlatego, że gdy mamy partnera z tej samej rasy, on ma z nami wspólne pochodzenie od dalekich przodków, wspólne dziedzictwo ewolucyjne, pewną liczbę wspólnych genów, decydujących o naszym podobieństwie. I wtedy z naszymi dziećmi mamy znacznie więcej wspólnego niż tylko połowę genów. Są one przedłużeniem całego naszego dziedzictwa.
Na tym wykładzie wyjaśnia to ekspert, zachęcam do obejrzenia. Nie zniechęcaj się tym, że owszem ma on swoje poglądy, bo jest merytoryczny, opiera się na danych naukowych i analizach matematycznych. www.youtube.com/watch?v=qeIX2kIfOp8
"Czyste linie rasowe otrzymane w wyniku chowu wsobnego to często kaleki, a mieszańce okazują się najbardziej stabilne fizycznie i psychicznie."
Piszesz o chowie wsobnym i jego szkodliwości, nie bez słuszności, ale i tu popełniasz poważny błąd. Tak jest na przykład gdy hodowcy krzyżują zbyt blisko spokrewnione rasowe zwierzęta, będące kuzynami. U ludzi nie dochodzi do czegoś takiego bez faktycznego kazirodztwa. Sam naród polski to wystarczająco duża grupa aby uniknąć kazirodztwa. A biała rasa europejska liczy setki milionów ludzi - setki milionów potencjalnych partnerów, wiele podtypów urody i grup etnicznych, zróżnicowanych na tyle aby uniknąć chowu wsobnego, ale też mających wspólne europejskie pochodzenie - kompatybilnych genetycznie i kulturowo przy posiadaniu potomstwa. Problemy genetyczne występują w tych społecznościach, gdzie dochodzi do małżeństw kuzynów, choćby dzisiejszy Bliski Wschód, czy europejska arystokracja w pewnych okresach historycznych. A pary mieszane rasowo są na drugim biegunie, nie są kompatybilne, są w najwyższym stopniu destrukcyjne niszcząc dziedzictwo ewolucyjne społeczności ludzkich. Mieszańce ludzkich ras mają najwyższe wskaźniki zaburzeń i chorób psychicznych wedle badań amerykańskich. Link: pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29855805/
Bariera swój-wróg czy też swój-obcy jest zarówno kulturowa, jak i instynktowna, zapisana genetycznie. W badaniach naukowych udowodniono, że nawet osoby o liberalnych poglądach podświadomie reagują obrzydzeniem na widok par mieszanych rasowo. Link: www.washington.edu/news/2016/08/17/study-finds-bias-disgust-toward-mixed-race-couples/
Dzisiejsze szkodliwe środowisko niestety stępia nasze naturalne, prawidłowe instynkty.
Dla mnie Japończyk nie jest wrogiem, bo nie ma między nami konfliktu, jest po prostu obcym, może być gościem w naszym kraju i ciekawym człowiekiem do poznania. Wrogiem staje się dopiero przez posiadanie polskiej partnerki i mieszanego potomstwa, będącego czynnikiem degeneracyjnym i dla Polski, i dla Japonii.
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 13:16
Złym człowiekiem, bo ważne jest dla mnie dobro naszej wspólnoty? Bo chcę, aby nasza słowiańska, europejska uroda i kultura nadal istniały dla przyszłych pokoleń?
(I tego samego życzę innym rasom i kulturom, nie żywiąc do nich nienawiści dopóki nie stają się faktycznie naszymi wrogami.)
Bo opieram się na zdrowych wartościach, na prawach natury i na badaniach naukowych? A więc na prawdzie, nie na fałszywych ideologiach i skrzywionych emocjach...
Nie jestem gó wniarzem, jestem dorosła, wiem co robię, już niedługo przyjdzie mój czas aby dać życie nowemu pokoleniu białych dzieci i dać im, miejmy nadzieję, lepszą przyszłość. Mam te poglądy od kilku ładnych lat, doszłam do nich przez samodzielne myślenie i poszukiwanie prawdy, mimo że na początku też miałam pewne wątpliwości ze względu na brzemię kłamstw, które wciska się nam dziś od dziecka, i które prowadzą nas do degeneracji.
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 13:39
Polecam ten znakomity materiał na temat różnic rasowych między ludźmi, oparty na wielu źródłach naukowych. Jest kilka drobnych błędów, jednak Kamil Cebulski zrobił bardzo dobrą robotę.
www.youtube.com/watch?v=crSjIPbbxvE
Potencjał rozwoju inteligencji, talenty i predyspozycje, cechy psychiczne tak jak i fizyczne - mają podłoże genetyczne. Środowisko może umożliwić ich lepszy lub gorszy rozwój, może je ukierunkować, ale to geny decydują o tym do czego jesteśmy zdolni jako jednostki i jako społeczeństwa. Dziedzictwo genetyczne jest nieodłączną podstawą dla rozwoju kultury.
just_me | 37.47.237.* | 28 Maja, 2022 14:30
@Ariadna
To co proponujesz? Późna aborcja?
Skarbie KONIECZNIE musisz częściej komentować yafud :)
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 14:58
Sterylizacja byłaby w pełni humanitarnym, najrozsądniejszym rozwiązaniem.
Ewentualnie niech się przeprowadzą do Kazachstanu i przyjmą ich kulturę - tamtejsza ludność już jest wymieszana między Europejczykami i Azjatami, jest specyficznym typem eurazjatyckim;tam by pasowali, nie wyrządzając szkód odrębnym wspólnotom europejskim i azjatyckim.
Raczej nie będę częściej komentować Yafuda, mam ważniejsze rzeczy do roboty. Ale jeśli mam trochę wolnego czasu to nie pominę okazji, by uświadomić ludzi na temat spraw fundamentalnie istotnych.
Panna X | 31.0.57.* | 28 Maja, 2022 15:07
A ja proponuje, zeby kazdy pilnowal swojego krocza. Ty rowniez. Naplodz duzo bialych dzieci. Nie ma problemu.
PVWT | 31.0.88.* | 28 Maja, 2022 15:12
Dlaczego chcesz to zrobić tym biednym, białym dzieciom? :O
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 15:13
Jak przeczytasz moje komentarze powyżej i zapoznasz się z materiałami naukowymi, zrozumiesz, dlaczego liberalizm jaki prezentujesz jest szkodliwy dla przyszłych pokoleń.
C_P [YAFUD.pl] | 28 Maja, 2022 15:16
uuuu...
Aria, nie miałem Cię za taką nacjonalistkę.
ALE PODOBA MI SIĘ TWÓJ TOK MYŚLENIA!
:D
KVTH | 94.246.180.* | 28 Maja, 2022 16:29
To szokujące jak można być oderwanym od rzeczywistości
Kubik | 94.246.180.* | 28 Maja, 2022 16:38
Jakie opracowania naukowe? Przykład byłby miły. Generalnie wszystko to, co napisałaś, niepomiernie mnie szokuje. Dlaczego? Bo jesteś kobietą. Ten liberalizm o którym piszesz z niechęcią pozwolił abyś pisać umiała. I mogła. Chcesz dbać o przyszłe pokolenia? Dbaj o tolerancję. Dbaj o liberalizm. Dbaj o rozwój. Dzięki temu zadbasz o swoje dzieci. Sprawisz, że będą mogły kochać kogo będą chciały niezależnie od koloru jego skóry i płci (rozumiem, że to nie pasuje do Twojej ideologii. Wiesz czemu? Bo dbasz o ideologię właśnie a nie o ludzi). Nikt ich za to nie pobije, nikt nie pozbawi życia. Piękny świat, prawda? Dbaj o to, żeby nikt, tak jak Ty to robisz, nie zaglądał innym do łóżka. Dzięki temu może Twoja córka nie zmarnuje życia opiekując się 24/7 rośliną, którą na boską chwałę urodziła. Zadbaj, aby nie rozprzestrzeniały się ideologie faszystowskie, bo takie ideologie dążą do podporządkowania sobie słabszych. Ty uważasz za gorszych osoby innych ras i kultur. Wiesz kogo, prócz wymienionych, za gorszych uważają biali, heterosek sualni, dumni z pochodzenia mężczyźni? Otóż kobiety. Więc po prostu przestań robić to co robisz sobie, swoim córkom, wnukom i przyszłym pokoleniom.
Ariadna | 31.61.252.* | 28 Maja, 2022 16:56
Kobiety nie są gorsze, po prostu różnią się od mężczyzn, mamy inne naturalne funkcje i predyspozycje. Macierzyństwo jest pierwszorzędne, ale moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie aby kobiety miały też dostęp do edukacji, do prac które są w stanie wykonywać, do pełnej realizacji swojego potencjału w różnych sferach dla dobra społecznego. Brak tego dostępu w dawnych czasach wynikał z innych niż dziś warunków życiowych oraz z chrześcijańskich uprzedzeń religijnych o korzeniach semickich. Cywilizacja indoeuropejska to zdrowy patriarchat, jednak nie przekreśla rozwoju kobiet.
Nie uważam osób innych ras i kultur za gorsze, a za inne, inaczej ukształtowane ewolucyjnie i przystosowane do innego życia niż my. Dlatego jestem przeciwna mieszaniu ras. Ba, nawet napisałam gdzieś powyżej, że szanuję Japończyków i że chciałabym, aby Afroamerykanie mieli niepodległe państwo. Czytaj ze zrozumieniem.
"Dbaj o to, żeby nikt, tak jak Ty to robisz, nie zaglądał innym do łóżka. Dzięki temu może Twoja córka nie zmarnuje życia opiekując się 24/7 rośliną, którą na boską chwałę urodziła."
Skąd pomysł, że chciałabym czegoś takiego? Nigdy nie zajmowałabym się "roślinką", nie chciałabym aby robiła to moja córka, a nawet wrogom nie życzę tak potwornego, długotrwałego samoupokorzenia i cierpienia. Nie jestem katoliczką. Jestem przeciwna aborcji na życzenie, zabijaniu zdrowych białych dzieci, ale zdecydowanie popieram dostęp do aborcji w uzasadnionych przypadkach medycznych. Oraz dostęp do eutanazji w przypadkach beznadziejnych. Nie powinno się "roślinek" zmuszać do życia pełnego bezsensownego cierpienia, a zwłaszcza nie kosztem całych rodzin, kosztem innych ludzi i ich szans życiowych. To jest absolutnie chore, wynika z chorych ideologii, zasad religijnych, zaburzeń emocjonalnych.
Kubik | 94.246.180.* | 28 Maja, 2022 17:40
I dalej nie rozumiesz. Nie ma znaczenia, że nie uważasz kobiet za gorsze, co się w sumie kłóci z tym potworkiem "zdrowy patriarchat". Ci, od których zaczerpnęłaś swoją ideologię uważają i to wystarczy, bo... Twoje zdanie nie ma dla nich znaczenia. Poza tym nie rozumiesz też kolejnej kwestii. To, że dla Ciebie macierzyństwo jest nadrzędne, nie znaczy, że dla innych też. I tak jest z całą resztą rzeczy na które masz swój jasny, twardy pogląd. Doskonale, że masz, ale on nie powinien w żaden sposób wpływać na innych a Ty chcesz, żeby wpływał całkowicie. Ja np uważam konserwatywny model rodziny za mocno krzywdzący dla wszystkich. Według mnie tworzy leniwych mężczyzn i zarobione, niedecyzjne kobiety. Takich rodzin mam w swojej bliskości multum. I co? Myślisz, że chodzę i im ślamdam? Nie. Każdy żyje tak, jak uważa. Przyjmij to do wiadomości.
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 19:51
To Ty nie rozumiesz. Nie czytasz dyskusji ze zrozumieniem i nie odnosisz się do popełnionych błędów w interpretacji, gdzie przypisujesz mi poglądy których nie wyrażam. Zamieściłam w sumie 4 linki, dwa do badań naukowych a dwa do wykładów, a Ty pytasz, jakie opracowania naukowe...
Skoro już przy tym jesteśmy, dobrym opracowaniem naukowym jest dwuczęściowy esej Lecha Obodrzyckiego - "Ekologiczne i eugeniczne podstawy rozwoju narodu, rasy i podgatunku. Ewolucyjna analiza źródeł cywilizacyjnego regresu Indoeuropejczyków". Polecam również "The Bell Curve"Herrnsteina i Murraya (to niestety nie jest dostępne w języku polskim), oraz "Kulturę Krytyki"prof. Kevina MacDonalda i inne prace tego ostatniego z dziedziny psychologii ewolucyjnej.
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 20:18
"Nie ma znaczenia, że nie uważasz kobiet za gorsze (...) Ci, od których zaczerpnęłaś swoją ideologię uważają i to wystarczy"
Nie. Nie uważają. Być może niektórzy (nie wszyscy) historycznie tak uważali, jednak nie jest to w żadnym razie jakiś nieodłączny komponent idei nacjonalistycznych. W wielu państwach kierujących się tymi ideami kobiety były otaczane szacunkiem jako rodzicielki, i jako ważna część narodu. Posiadały własne organizacje polityczne. Nie odbierano im możliwości nauki czy pracy, gdy było to pożyteczne społecznie i do pogodzenia z macierzyństwem. Ale też nie zmuszano ich do pracy na cały etat kosztem rodziny, jak dziś w kapitalistycznym społeczeństwie niewolnictwa kredytowego.
Co do zdrowego patriarchatu. W religiach indoeuropejskich władcą jest zawsze męski bóg, jednak obok bogów występują i są otaczane kultem boginie reprezentujące pierwiastki kobiece, ziemię, płodność, piękno, mądrość, jak i na przykład u Słowian Dola i Rodzanice jako bóstwa losu (odpowiednik greckich Mojr, rzymskich Parek, nordyckich Norn). U Germanów są Walkirie zagrzewające wojowników do walki i zanoszące poległych do Walhalli. Pierwiastki kobiece miały swoje naturalne miejsce, nie były uznawane za "gorsze". Takie są korzenie cywilizacji europejskiej.
"To, że dla Ciebie macierzyństwo jest nadrzędne, nie znaczy, że dla innych też." To nie jest moje widzimisię, to są naturalne fakty, prawa natury którym podlega ludzkość. Gdybym była egoistką, myślała tylko o sobie, nie chciałabym mieć dzieci. Ale egoistką nie jestem, zależy mi na przetrwaniu i rozwoju naszej kultury, jej piękna. Macierzyństwo jest bardzo ważne dla społeczeństwa.
"Ja np uważam konserwatywny model rodziny za mocno krzywdzący dla wszystkich. Według mnie tworzy leniwych mężczyzn i zarobione, niedecyzjne kobiety."
Leniwych mężczyzn? W konserwatywnym modelu mężczyzna musi udowodnić swoją wartość, siłę, zaradność, pracowitość, aby zdobyć kobietę. Musi pracować na utrzymanie rodziny. Nie ma w tym modelu miejsca dla leniwych mężczyzn. Tak może być w kapitalizmie, gdzie pewna warstwa społeczna z odziedziczonym lub niesprawiedliwie pozyskanym bogactwem się leni, lub w zdegenerowanym systemie socjalistycznym wspierającym pasożytów. Ale nie w zdrowym, tradycyjnym modelu rodziny i gospodarki.
Zarobione kobiety? Jeśli kobieta jest zmuszona (!) w obecnym systemie ekonomicznym do pracy na cały etat, nawet gdy ma dzieci, to nie jest to konserwatywny model rodziny, a późny kapitalizm rozwijający się w nową formę niewolnictwa. Do tego wiele wykonywanych współcześnie prac, zwłaszcza w wielkich korporacjach, jest bezużytecznych społecznie i stanowi marnotrawstwo ludzkiej energii. A jeśli rolą kobiety jest, konserwatywnie, zajmowanie się domem - to z pewnością ma trochę pracy, ale nie ponad swoje możliwości. Żyjemy w czasach powszechnej dostępności pralek i innych sprzętów ułatwiających te prace. Dzieci chodzą do przedszkoli, szkół. Jeśli mąż jest w stanie utrzymać rodzinę finansowo, kobieta może zająć się liczną gromadką dzieci, domem i jeszcze mieć czas dla siebie na wypoczynek i rozwój. Niestety, w obecnych warunkach to trudne.
Model, w którym facet pracuje zarobkowo, a kobieta pracuje zarobkowo i dodatkowo jako jedyna zajmuje się domem i dziećmi - jest patologiczny, nie konserwatywny.
Być może widzisz w swoim otoczeniu jakieś rodziny z problemami, ale nie jest to tradycyjny model rodziny.
Panna X | 89.64.89.* | 28 Maja, 2022 20:24
Tak jak powiedzialam. Wara Ci od mojego krocza, pilnuj swojego. Mam w dup*pie Twoje naukowe opracowania, bo zyje dla siebie, a nie dla Twoich opracowan, Ciebie, liberalistow, radykalistow, ateistow, narodowcow i kogokolwiek innego.
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Maja, 2022 20:40
Przykro mi, ale to postawa egoistyczna i antyspołeczna.
PKuP | 31.0.78.* | 28 Maja, 2022 20:56
Altruistycznie zamykałbym takie głupie baby w oddziałach zamkniętych. Tak dla eliminacji szkodliwych genów.
Panna X | 89.64.89.* | 28 Maja, 2022 21:07
Mozesz nadrobic za mnie jesli jestes taka altruistyczna. Przeciez nie na zakazu :)
Żyletka | 185.124.117.* | 28 Maja, 2022 21:44
Obcy ludzie czasem bywają bezpośredni. Babcia pewnej dziewczynki, z przedszkola mojej córki, pewnego razu zapytała: „ Patrzę zawsze na Pani córeczkę i nadziwić się nie mogę jaka ona śliczna. Widuję i Panią i męża i nie mam pojęcia po kim…”😂
just_me | 37.47.237.* | 28 Maja, 2022 22:16
xDDDD
Zayebiste! Wiedziałem że się nie zawiodę :D
de Tomaso | 77.111.246.* | 29 Maja, 2022 20:33
Po dwukrotnej lekturze pierwszego z polecanych artykułów jedyny wniosek, do jakiego doszedłem, to ten, że wciąż nie znam angielskiego. Rozejrzałem się więc na Youtubie za jakimś polskojęzycznym kanałem naukowym - i tak trafiłem na kanał emce.
Główną jego zaletą jest prowadząca- przyjemna dla oczu i uszu Wietnamka. Tak że prędko wywiało mi spomiędzy wspomnianych uszu eugeniczne miazmaty, a w ich miejsce pojawiła się pulsująca i natrętna myśl o Rassenschande. Chyba nie taki miał być efekt.