Chciałam zwrócić kieckę, bo po namyśle nie była dla mnie warta swojej ceny. Sprzedawczyni odmówiła, bo klips antykradzieżowy został niepoprawnie zdjęty, widoczny ślad może wskazywać na kradzież. Mało zabawne, biorąc pod uwagę, że to ona tak nieporadnie zdjęła ten klips dzień wcześniej. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
0
1
See_you | 31.60.225.* | 10 Stycznia, 2022 22:52
Jak miałaś paragon to w czym problem?
0
2
bnbv | 77.253.151.* | 10 Stycznia, 2022 23:03
To trzeba bylo powiedziec, ze jak uwaza ze ukradlas ta sukienke, to neich wzywa policje. Policja przejrzy monitoring i niech bedzie swiadoma, ze za falszywe oskarzenia, oczernianie jest kara wiezienia do 3 lat i czy nadal uwaza, ze ta sukienke ukradlas.
1
3
Spursiak | 94.254.194.* | 11 Stycznia, 2022 08:56
Też nie rozumiem.. jeżeli autorka posiada dowód zakupu, to w czym problem? Jeśli jeszcze towar byłby uszkodzony przez klienta, to sklep mógłby odmówić zwrotu i ewentualnie doradzić reklamację, ale skoro sam sprzedawca stwierdził, że wada wyniknęła z niepoprawnego zdjęcia klipsa, to przecież nie ma to sensu.
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika See_you[ Zobacz ]
2
4
URHS | 91.237.79.* | 11 Stycznia, 2022 09:49
Nie rozumiesz, bo ciężko jest zrozumieć naprędce wymyślane historyjki, pisane na nudnych lekcjach na smartfonie.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika Spursiak[ Zobacz ]
W odpowiedzi na komenatrz #4 użytkownika URHS[ Zobacz ]
0
6
Djorn | 89.230.8.* | 11 Stycznia, 2022 12:30
Sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować zwrotu. Większość to robi, ale wcale nie muszą.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika Spursiak[ Zobacz ]
0
7
See_you | 31.60.225.* | 11 Stycznia, 2022 13:49
Nie maja obowiązku, ale nie o tym jest rozmowa.
Jeśli mają taką politykę ze przyjmują zwroty, to żeby to zrobić potrzebny jest dowód zakupu a nie widzimisię jakiejś paniusi. Kropka.
W odpowiedzi na komenatrz #6 użytkownika Djorn[ Zobacz ]
1
8
Spursiak | 94.246.148.* | 11 Stycznia, 2022 22:59
Sklep ma OBOWIĄZEK przyjąć zwrot, jeśli towar jest WADLIWY. Ta sprawa jest ewidentna, stąd moje zdziwienie. A jeśli chodzi Ci o generalną politykę zwrotów w sklepach stacjonarnych, to faktycznie jest to dobry zwyczaj, a nie obowiązek przyjmowania zwrotów, bo klient się rozmyślił.
W odpowiedzi na komenatrz #6 użytkownika Djorn[ Zobacz ]
Zgadza się. Zwrot towaru w przypadku kiedy klient się rozmyslił jest możliwy, ale jest dobrą wolą sprzedawcy/właściciela. Pracowałam kiedyś w jednej sieciówce, ludzie po weekendzie oddawali nawet brudne szmaty (z metkami) bo niby nie ten rozmiar czy coś. To jest naprawdę częste, może u Paniusi z yafuda było podobnie, a wymyśla.
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika Spursiak[ Zobacz ]
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
See_you | 31.60.225.* | 10 Stycznia, 2022 22:52
Jak miałaś paragon to w czym problem?
bnbv | 77.253.151.* | 10 Stycznia, 2022 23:03
To trzeba bylo powiedziec, ze jak uwaza ze ukradlas ta sukienke, to neich wzywa policje. Policja przejrzy monitoring i niech bedzie swiadoma, ze za falszywe oskarzenia, oczernianie jest kara wiezienia do 3 lat i czy nadal uwaza, ze ta sukienke ukradlas.
Spursiak | 94.254.194.* | 11 Stycznia, 2022 08:56
Też nie rozumiem.. jeżeli autorka posiada dowód zakupu, to w czym problem? Jeśli jeszcze towar byłby uszkodzony przez klienta, to sklep mógłby odmówić zwrotu i ewentualnie doradzić reklamację, ale skoro sam sprzedawca stwierdził, że wada wyniknęła z niepoprawnego zdjęcia klipsa, to przecież nie ma to sensu.
URHS | 91.237.79.* | 11 Stycznia, 2022 09:49
Nie rozumiesz, bo ciężko jest zrozumieć naprędce wymyślane historyjki, pisane na nudnych lekcjach na smartfonie.
Jaczuro [YAFUD.pl] | 11 Stycznia, 2022 10:29
Brawo, plusik
Djorn | 89.230.8.* | 11 Stycznia, 2022 12:30
Sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować zwrotu. Większość to robi, ale wcale nie muszą.
See_you | 31.60.225.* | 11 Stycznia, 2022 13:49
Nie maja obowiązku, ale nie o tym jest rozmowa.
Jeśli mają taką politykę ze przyjmują zwroty, to żeby to zrobić potrzebny jest dowód zakupu a nie widzimisię jakiejś paniusi. Kropka.
Spursiak | 94.246.148.* | 11 Stycznia, 2022 22:59
Sklep ma OBOWIĄZEK przyjąć zwrot, jeśli towar jest WADLIWY. Ta sprawa jest ewidentna, stąd moje zdziwienie. A jeśli chodzi Ci o generalną politykę zwrotów w sklepach stacjonarnych, to faktycznie jest to dobry zwyczaj, a nie obowiązek przyjmowania zwrotów, bo klient się rozmyślił.
Fikimiki [YAFUD.pl] | 12 Stycznia, 2022 09:33
Zgadza się. Zwrot towaru w przypadku kiedy klient się rozmyslił jest możliwy, ale jest dobrą wolą sprzedawcy/właściciela. Pracowałam kiedyś w jednej sieciówce, ludzie po weekendzie oddawali nawet brudne szmaty (z metkami) bo niby nie ten rozmiar czy coś. To jest naprawdę częste, może u Paniusi z yafuda było podobnie, a wymyśla.