Klientka zamówiła u mnie produkt i wybrała wysyłkę do paczkomatu. Wysłałam i sprawa mogłaby się zakończyć. Po tygodniu klientka napisała do mnie z pretensją, że paczka nie doszła i mam jej zwrócić pieniądze. Straszyła sądem i obsmarowaniem mnie po internecie. Sprawdziłam status, paczka była do odbioru w oddziale InPost, klientka wściekła zaczęła mi zarzucać, że pewnie podałam złe dane. Po długiej i burzliwej wymianie zdań, w której starałam się być najbardziej profesjonalna i nie dać się ponieść emocjom, choć byłam już mocno podenerwowana, bo klientka zaczęła mnie wyzywać od oszustek i złodziejek, okazało się, że to ona podała złe dane - swój numer telefonu pomyliła o jedną cyfrę, a maila nie sprawdzała od dwóch tygodni, dlatego paczki nie odebrała. Nawet nie przeprosiła. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
0
1
Fren | 5.173.120.* | 05 Października, 2019 06:58
A w jaki sposób się kontaktowałyście? Bo rozumiem, że nie telefonicznie i nie mailowo...
2
2
abcd | 217.96.202.* | 05 Października, 2019 08:10
Możliwe, że przez Allegro. Allegro maskuje adresy mailowe sprzedawcy i kupującego, żeby nie mogli się zgadać na boku. Info dla wszystkoch: inpost odchodzi od powiadomień przez SMS na rzecz aplikacji mobilnej
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika Fren[ Zobacz ]
Przez Facebooka. Nie sprzedaję na Allegro ze względu na wysokie prowizje, musiałabym wtedy podnieść ceny żeby na tym dobrze wyjść. Co ciekawe, mam też dużą sprzedaż na OLX :) Ludzie mi ufają, bo już jestem długi czas na rynku, taka sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy. I mam nadzieję, że ostatni.
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika Fren[ Zobacz ]
Nie, to nie ten, ale jak widać pomyłki w numerach telefonu są częste :) Bliżej morza ten paczkomat był :D Klientka tłumaczyła, że ma problemy ze wzrokiem, dlatego nie zauwazyła że podała zły numer. Ale co na mnie pokrzyczała to jej...
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika barbara[ Zobacz ]
Niestety - takie ryzyko. Klienci z piekła rodem trafiają się wszędzie, ciesz się że dopiero pierwsza taka sytuacja. Jeśli masz przeważającą ilość ocen pozytywnych to klienci na pojedynczego krzykacza raczej uwagi nie zwrócą, więc nie musisz jakoś mocno się bać i powodzenia w dalszym interesie!
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
Fren | 5.173.120.* | 05 Października, 2019 06:58
A w jaki sposób się kontaktowałyście? Bo rozumiem, że nie telefonicznie i nie mailowo...
abcd | 217.96.202.* | 05 Października, 2019 08:10
Możliwe, że przez Allegro. Allegro maskuje adresy mailowe sprzedawcy i kupującego, żeby nie mogli się zgadać na boku.
Info dla wszystkoch: inpost odchodzi od powiadomień przez SMS na rzecz aplikacji mobilnej
barbara [YAFUD.pl] | 05 Października, 2019 09:20
Jeśli to był paczkomat na Radzymińskiej w Warszawie, to ja dostałam sms z powiadomieniem.
Autorka | 80.49.235.* | 05 Października, 2019 10:02
Przez Facebooka. Nie sprzedaję na Allegro ze względu na wysokie prowizje, musiałabym wtedy podnieść ceny żeby na tym dobrze wyjść. Co ciekawe, mam też dużą sprzedaż na OLX :) Ludzie mi ufają, bo już jestem długi czas na rynku, taka sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy. I mam nadzieję, że ostatni.
Autorka | 80.49.235.* | 05 Października, 2019 10:07
Nie, to nie ten, ale jak widać pomyłki w numerach telefonu są częste :) Bliżej morza ten paczkomat był :D Klientka tłumaczyła, że ma problemy ze wzrokiem, dlatego nie zauwazyła że podała zły numer. Ale co na mnie pokrzyczała to jej...
KrowiPlacek [YAFUD.pl] | 05 Października, 2019 12:02
Wybacz, niechcący zminusowałam :D
marsjaninzmarsa [YAFUD.pl] | 07 Października, 2019 11:35
Niestety - takie ryzyko. Klienci z piekła rodem trafiają się wszędzie, ciesz się że dopiero pierwsza taka sytuacja. Jeśli masz przeważającą ilość ocen pozytywnych to klienci na pojedynczego krzykacza raczej uwagi nie zwrócą, więc nie musisz jakoś mocno się bać i powodzenia w dalszym interesie!