Zgłosić osobie która negocjuje umowę, takie coś jest z miejsca kwalifikowane do obniżenia tej "słonej zapłaty". Chyba, że firma do dupy i sobie załatwiła częściowy serwis, to już nic się nie poradzi.
Wybacz ale ani serwisant ani lekarz nie powinni żądać diagnozy od klienta.
Jednak mogą żądać opisania objawów, w przypadku lekarza jest to pytanie co boli, a w przypadku serwisanta jak zachowuje się urządzenie (w tym jakie komunikaty wyświetla).
Niby tak, ale ani jeden, ani drugi nie powinien potraktować odmownie kogoś, kto nie umie odpowiedzieć na pytanie.
Czasem stres lub złe okulary mogą przeszkodzić. Serwisant powinien przyjechać i sprawdzić. Za to mu płacą.
Skąd wiesz, że w umowie ma serwisy wyjazdowe? Autor tego nigdzie nie napisał.
Absolutnie nie mogą - użytkownik zgłaszający ma prawo być dyletantem (może nawet nie wiedzieć, gdzie odczytać ten kod)i dlatego opłaca serwis.
Serwisant powinien przyjechać i naprawić - za to mu płacą.
Po takiej odpowiedzi zaproponowałbym serwisantowi, że zrobię zdjęcie ekranu z wyświetlonym kodem błędu i wyślę mu MMSem, WhatsAppem, messengerem lub zrobię screen i wyślę mailem. Trochę kreatywności i wiele yafudów skończyłoby się pozytywnie
Najczęściej komentowane teksty | |
---|---|
Ostatnie 7 dni | |
Ostatnie 30 dni | |
Ogólnie |
Karmen [YAFUD.pl] | 30 Maja, 2019 10:47
Wybacz ale ani serwisant ani lekarz nie powinni żądać diagnozy od klienta.