Dobrze, że nie mam kranu w laptopie.
Czyli ona zdążyła wstać, pobiec do innego pomieszczenia, lać wodę do miski (co trochę zajmuje) i zalać biurko, a Ty siedziałeś i patrzyłeś?
Facet obudzony krzykiem, nie wie co się dzieje, jeszcze przysypia... a tu chlup wodą w laptop :P
Zanim dotarło do niego, że "pożar", to dziewczyna pewnie już obróciła ze szklanką.
A wystarczyło zamknąć laptop przed pójściem spać
Oceniasz po swojej kobiecie?
Upijający się człowiek nie wart jest zachodu
Zgadzam sie. Co innego nastolatek, ktory z niewiedzy i braku swiadomosci robi glupoty, a co innego dorosly czlowiek, ktory tak sie schleje ze ma omamy i niszczy sprzety w domu.
Wspolczuje doswiadczen wyniesionych z domu.
Na podstawie czego wnioskujesz że to są "doświadczenia wyniesione z domu"?
Na bazie niezwykle inteligentnej wypowiedzi przedmówcy.
Nawet jeżeli to troll, to juz dawno nieśmieszny :)
Teraz niech odkupi z pieniędzy, które sobie odkładała na jakieś super spa czy co tam lubi...
Wiesz... Ja nie popieram bicia kobiet, ale przyznam że czasami zaczyna mnie ostro wkurzać fakt że one nadużywają tego "immunitetu". Robią co chcą a ty nie możesz jej dać w pysk bo zaraz się tłum ludzi zleci którzy cię potępią za przemoc wobec "płci słabej".
Pan "Troll"ma już 2 minusy, ale jakby więcej było zarejestrowanych użytkowników to byś zobaczył że teraz mógłby mieć nawet z 15 minusów
Użytkownik dostał ostrzeżenie za tą wypowiedź: 2018-05-30 22:17:54 [Powód:Komentarz poniżej poziomu]
Jak dorosniesz i zaczniesz nad soba panowac, to odkryjesz ze sa inne metody rozwiazywania konfliktow, procz agresji i przemocy.
Dopóki to "robią co chcą"odbywa się bez agresji, to każdy człowiek ma taki immunitet A nie tylko kobieta. W sytuacji, w której to kobieta próbuje uderzyć to już automatycznie z tego immunitetu rezygnuje i można prać. Ja co prawda jak byłem w takiej sytuacji to wolałem wykręcić rękę i na glebę, no ale jakby kobieta była silniejsza i by to było niemożliwe, to bym uderzył.
zalezy. jak ktos rzuca sie na ciebie z piesciami lub w ogole z ubrojeniem, to swietych prawem jest sie moc bronic dowolnie brutalnie. jednakze rownie swietym prawem kobiety jest strzelic z liscia natretowi, ktory to cios kazdy koles ma zniesc jak mezczyzna, poklonic sie i zniknac. damski bokser ktory odda kobiecie ktora strzeli mu plaskacza wedlug mnie nie powinien nazywac sie mezczyzna. bo nim nie jest.
Bzdura. Kobieta ma takie samo prawo do stosowania przemocy jak mężczyzna. Uderzeniem, a nawet jego próbą traci status kobiety, a zyskuje status napastnika.
ciekawi mnie skad sie bierze taki totalny upadek meskosci jaki prezentujesz? dumalem nad tym i jedyne co wymyslilem ze to strach przed kobietami. ale przeciez czego tu sie bac? konkurencja na rynku pracy jak kazda inna, co w tym takiego strasznego jest ze kobiety sa wyksztalcone i pracuja? ja osobiscie preferuje madre kobitki nad tepe dzidy, wiec jest to dla mnie zupelnie niezrozumniale. czy to ma cos wspolnego z niskim poczuciem wlasnej wartosci? jak bardzo trzeba byc zakompleksionym zeby oddac kobiecie ktora strzeli ci z plaskacza?
Upadkiem męskości nazwałbym raczej pozwolenie kobiecie na przemoc. A mądra kobieta nigdy mnie bić nie próbowała. Kobieta uciekając się do przemocy nie jest ani mądra, ani nie ma pojęcia o kulturze osobistej i obycia. Osoba uciekająca się do przemocy nie zasługuje na szacunek przynależny kobiecie i należy ją traktować zgodnie z rolą do której się sprowadziła.
kiedy dziecko dziecko cie kopnie, to tez palajac swietym oburzeniem, odpowiadasz ciosami piesci a nastepnie w poczuciu pelnej meskosci kopiesz je kilka razy jak lezy na ziemi?
I twierdzisz, że to ja nie szanuję kobiet a to Ty porównujesz dziecko. Otóż dziecku też się nie dam kopać bez konsekwencji. Oczywiście kara będzie inna, ale też nieuchronna.
czy nieuchronna kara bedzie bardzo krwawa, czy okazesz sie ludzkim panem i tylko pobijesz tak zeby nie bylo sladow? w koncu przeciez uwazasz ze podtyp ludzki nie bedacy mezcyzzna, ktorego reprezentujesz, ma pelne prawo bic slabszych.
Czytasz zupełnie inne komentarze, niż ja piszę. Trochę to tłumaczy to co pisałeś o "mądrych kobietach", które stosują przemoc. Ja również nie stosuję przemocy. Nigdy nikogo nie uderzyłem poza miejscami do tego przeznaczonymi. Ja wyłącznie konsekwentnie egzekwuję zakaz przemocy wobec mojej osoby.
rozumiem. ty bijesz bez uzywania przemocy. dodatkowo, wzorem wszystkich oprawcow na swiecie, wmawiasz ofierze ze to jej wina. zalosne. nie osmielaj sie nazywac sie mezczyzna, bo ci wklepie bez uzywania przemocy. w koncu ja tylko konsekwentnie egzekwuje zakaz podszywania sie pod moja plec produktow meskopodobnych.
Rozważamy sytuację w której jestem zaatakowany. Jak jestem zaatakowany to nawet jak wygram walkę to wciąż to ja jestem ofiarą. Uprawiasz typowe victim blaming. Jak rozumiem Ty w momencie gdy Cię ktoś atakuje wolisz przeprosić, podciągnąć rurki i wiać :D
ponawiam pytanie czy jak zaatakuje cie 7-latek, dzierac w reku grozna bron jaka sa grabki, to uzywasz bardzo brutalnej przemocy czy ograniczasz sie do przekopania, placzac przy tym jaka to ofiara jestes, no bo cie przeciez zaatakowano? zalosne.
mezczyzna nie bije slabszych. mezczyzna, jak pozwoli sobie za duzo, potrafi scierpiec plaskacza od kobiety. mezczyzna nie odpowiada ciosem dziecku, chocby bylo kopiacym, rozwrzeszczanym bachorem.
jest przykre ze musze to tlumaczyc. otumanily cie hasla rownosciowe, przez co wydaje ci sie ze nie masz meskich obowiazkow. sluchaj mniej feministek i nabierz nieco meskiej dumy. moze wtedy pozwole ci nazywac sie mezczyzna. na razie nim z pewnoscia nie jestes.
Rurki tak mocno Cię uciskają, że myślisz że jesteś organem wydającym pozwolenia? Najpierw sam zostań mężczyzną bo sądząc po umiejętności czytania to jesteś najwyżej w gimnazjum. Przecież pisałem wyżej, że dziecka z tego powodu nie biję. Co nie znaczy, że można na to pozwolić bezkarnie bo takie dziecko nie pozna konsekwencji swoich działań i zaatakuje ponownie już jako dorosły. Podobnie z kobietą - jak zaatakuje i nie poniesie konsekwencji to następnym razem trafi na faceta, a nie chłopczyka w rurkach i się zdziwi. Natomiast za atak zawsze odpowiedzialność ponosi atakujący, a nie odwrotnie.
A jak ktos kobiete obmacuje i przywali komus za to z plaskacza, to juz tez jest atak i ten typ ma prawo jej oddac? Sadze, ze wiele kobiet uzywa przemocy tylko w sytuacji zagrozenia, a nie dlatego, ze sa glupie ale widocznie mam inne zdanie.
Nie no, oczywiście że w takiej sytuacji napastnikiem jest obmacujacy. Oczywiście jak kobieta ma klasę to najpierw powie "nie życzę sobie", a dopiero w dalszej kolejności uderzy, ale nawet jak nie to jest rozgrzeszona.
No oczywiscie, że w takiej sytuacji napastnikiem jest obmacujący.
wspolczuje pieknej plci ze musi sie uzerac z takimi damskimi bokserami jak ty. zawsze prerogatywa kobiety bylo moc strzelic natreta z liscia i zadnemu mezczyznie nie przychodzilo nawet do glowy oddawac. smutne to ze narodzilo sie cale pokolenie "mezczyzn" ktore potrafi sobie zraconalizowac przemoc wobec slabszych, tlumaczac to jakimis wydumanymi teoriami o rownosci piesci wobec liscia. jest bardzo kiepskim swiat w ktorym kobieta musi znosic oblecha, bo spoleczenstwo uznaje za naturalne ze jak go spoliczkuje, to oblech rzuci sie na nia z piesciami, a grono okolicznych "mezczyzn" bedzie go dopingowac "nalezy sie jej, sama zaczela, brawo facet, pokaz jej ze musi sie liczyc z ponoszeniem odpowiedzialnosci za atak". ZALOSNE.
Może najpierw naucz się czytać, bo na razie to chyba po prostu wymyślasz, co chciałbyś żeby było napisane. Kolejny raz zupełnie przeinaczasz moje wypowiedzi. Hint: komentarz 16. Poproś mamę, żeby Ci przeczytała i wytłumaczyła.
gdzie przeinaczam? przeciez wprost piszesz ze bijesz kobiety, a na pytanie czy jak kobieta strzeli z liscia natretowi odpowiadasz, cytuje: "Uderzeniem, a nawet jego próbą traci status kobiety, a zyskuje status napastnika".
czy probujesz sie teraz nieudolnie wycofac, bo doszlo do ciebie ze wyszedles na damskiego boksera? no coz, lepiej pozno niz wcale.
Myślę, że wystarczająco podpowiedziałem, gdzie przeinaczasz. Jak dalej nie widzisz to poproś mamę również żeby Ci pokazała numer 16.
Gosciu naucz sie czytac ze zrozumieniem bo wstyd, a te porownania z dupy wyciagniete wsadz z powrotem w odbyt i niech tam zostaną. Jest naprawdę duża różnica w mentalności kobiety i dziecka, ale nie będe tracił czasu na tłumaczenie czegoś melepecie która nie umie nawet czytać ze zrozumieniem.
Użytkownik dostał ostrzeżenie za tą wypowiedź: 2018-05-30 22:17:53 [Powód:Obrażanie innych użytkowników serwisu]
Najczęściej komentowane teksty | |
---|---|
Ostatnie 7 dni | |
Ostatnie 30 dni | |
Ogólnie |
fejk | 83.26.229.* | 24 Maja, 2018 12:13
Facet obudzony krzykiem, nie wie co się dzieje, jeszcze przysypia... a tu chlup wodą w laptop :P
Zanim dotarło do niego, że "pożar", to dziewczyna pewnie już obróciła ze szklanką.
Rshp | 83.142.188.* | 24 Maja, 2018 14:38
Oceniasz po swojej kobiecie?
Dio | 107.167.109.* | 24 Maja, 2018 17:23
Na bazie niezwykle inteligentnej wypowiedzi przedmówcy.
Nawet jeżeli to troll, to juz dawno nieśmieszny :)