Na szkolnej dyskotece chłopak, który bardzo mi się podoba poprosił mnie do tańca. Po skończonym wolnym, pocałowałam go w policzek i szybko uciekłam, tak jak to jest w filmach. Niestety nie zauważyłam kabli leżących na podłodze w efekcie czego, skręciłam sobie nogę. Oprócz tego odłączyłam głośniki i muzyka przestała grać,a wszyscy zwrócili uwagę na mnie łącznie z chłopakiem, który mi się podoba. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
0
1
tomeq | 85.198.209.* | 11 Lutego, 2012 13:47
Czekamy na falę komentarzy szkolnych 4ever alone-ów, którym żal dupę ściska, że nie mieli takich 'problemów'
@kenwood, fajne masz autorytety :) Rychu Peja to wszak filozof, erudyta i mędrzec. "Wiecie co z nim zrobić". Ale spoko, każdy słucha muzyki, którą jest w stanie pojąć, więc prawdopodobnie jesteś targetem Peji.
0
11
fackendicken | 94.40.31.* | 11 Lutego, 2012 15:00
Fake jak nic, zobaczcie na inne yafudy tego autora.
Masz coś do metalu? To bardzo fajny gatunek muzyczny. Owszem, nie każdemu się on podoba, lecz każdy może słuchać tego czego chce.
0
15
kenwood | 213.186.87.* | 11 Lutego, 2012 15:09
kenłud - jesteś tępym młotem. Jak zacytuję "Kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą."Joseph Goebbels. To oznacza, że jestem nazistą i hitlerowcem a Goebbels jest moim autorytetem? Puknij się w pusty łeb.
-1
16
LILIANA | 217.212.230.* | 11 Lutego, 2012 15:12
@ Yoshike; a ty jesteś PODGATUNEK. Ludzki.
1
17
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 15:14
Yoshike no widzisz, nikt nie lubi jak sie krytykuje gust muzyczny, jeden lubi rap inny metal a jeszcze inny muzyke z teletubisiow. Ale taka krytyka naprawde wkurza bo ignorant mowi tylko o tym co uslyszal w tv, a nie ma pojecia czy dana osoba zrobila cos lepszego od tego..
1
18
kenwood | 213.186.87.* | 11 Lutego, 2012 15:14
PS: A ocenianie kogoś po tym jakiej muzyki słucha jest kretyńskie i prostackie. Bo ja na przykład słucham właściwie wszystkiego. Na mojej playliście znajdziesz szanty, rap, reggae, metal i japoński pop. Ostatnio byłem na koncercie Jamala, w maju idę na Metallice. Zamykanie się w jednym gatunku i negowanie innych to głupota, no ale po tobie niczego więcej się nie spodziewałem. Poza tym, co cię obchodzi czego kto słucha?
Historia jak z jakiejś argentyńskiej czy innej telenoweli. Za chwilę się chyba rozpłaczę. Dosłownie chyba nie wszyscy mają olej w głowie i zachowują się jak jakieś szczyle. Nic dziwnego, że za granicą mają nas gdzieś i się z nas śmieją Zero romantyzmu, zero pomysłowości. Mam nadzieję, że nie poleciał jej pomóc czy umawiać się z nią, tylko zaczął się podśmiechiwać.
0
20
pifpaf | 87.206.210.* | 11 Lutego, 2012 15:21
kenwood - to mam nadzieje, że nie będę słyszała z balkonu jak drzesz japę, bo ten cholerny koncert metaliki mam pod domem i na samą myśl o nim coś mnie nosi, że się w środku tygodnia nie wyśpię... Ale jakość z balkonu lepsza niż spod sceny:D
@autorka Też lubiłam filmowe akcje, ale żadna nie wyszła mi nigdy tak cudownie jak Tobie ta komedia, haha :)
@kenwood ty się oburzyłeś, a gościowi zapewne chodziło o to że słuchasz Pei a nie że słuchasz rapu. W każdej muzyce są perełki i czarne owce, w rapie/hh za perełki robią takie formacje jak Miuosh, Ostry, Paktofonika, P81, Onar, Małpa, Eldo, Pih itd. a za czarne owce Firma, Peja itd. (ogólnie super-biedny rap prosto z ulicy -.-), więc teraz czill, nie ma co się spinać. A co do tego cytatu pei, to faktycznie, zaebiste ma przesłanie, mądrość wypływa falami, no kuwa majstersztyk.
Dokładnie każdy gatunek ma czarne owce. :) Tu się mogę zgodzić :>
0
29
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 16:19
@kenwood Ja rozumiem, ze można słuchać różnych gatunków (ja np. mam spektrum od dawnego dobrego rocka do metalu), ale tak całkiem nie patrzeć na gatunki? Ja bym tak nie potrafił. To nie znaczy, że np. leci Adlele, myślę sobie: "Fajne, ale to nie rock - nie słucham". Po prostu nie potrafię przejść od ambitnego rocka do ogłupiającego popu. Może Tobie się to udaje, ale ja na pewno nie zapałam nigdy miłością do Beyonce (która z resztą nie potrafi śpiewać) tuż po przesłuchaniu po raz kolejny "Led Zeppelin IV". To tak, jak się czyta Camusa - później potem zachwycać się Harlequinami.
@Axl gadanie jak Twoje najbardziej mnie wpienia. W stylu - Słucham ambitnego rocka jestem taki mądry i wyrafinowany. Pop i hip-hop ogłupiają... Ludzie ogarnijcie się! Każdy słucha tego co mu pasuje. Słucham metalu, wyglądam jak metal, na imprezach potrafię się bawić przy disco-polo, a wielu z moich kumpli to dresy. W pewnym momencie dorastania zauważa się, że bariery muzyczne są głupie. Muzyka powinna łączyć, a nie dzielić.
Jak slyszeliscie tylko "Reprezentuje Biede""Zycie *urewskie"to nic dziwnego ze myslicie ze jego rap jest do dupy. Z reszta co tam bed tlumaczyl, wy swoje ja swoje i kazdy mysli ze ma racje.
0
35
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 16:42
To rap jest muzyka? Jakis zapetlony kawalek, czesto nie wlasny, z jakims dziwnym rytmem i pseudofilozoficzna rymowanka o "zyciu", cpaniu i dymaniu lasek. Boze w jakich czasach ja zyje
0
36
ostry | 109.231.24.* | 11 Lutego, 2012 16:49
Patrzcie na jej nick... Juleczka98. Ma 14 lat, wiec czego oczekujecie, zeby sie z nim umowila??
0
37
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 16:50
@ersar A gdzie ja napisałem, ze jestem "mądry i wyrafinowany"? Nie każe nikomu słuchać ambitnej muzyki, ale mam prawo do swoich poglądów - nikomu ich nie narzucam. Ale analogia muzyki do literatury jest jak najbardziej zasadna. Mając do wyboru dziewczynę, która jest zakochana w "Zmierzchu"i taką, która czyta Dostojewskiego - kogo uznasz za bardziej inteligentną, o lepszym guście? Z muzyką jest podobnie - ciężko zachwycać się inteligencją nastolatki, której ulubiona piosenka ma tekst mniej więcej:
"Chodź tu niegrzeczny chłopcze, chłopcze Czy potrafisz to rozkręcić? Chodź tu niegrzeczny chłopcze, chłopcze Jeśli jesteś wystarczająco duży Weź go, weź go Skarbie, skarbie Kochaj mnie, kochaj mnie"
Poza tym muzycy rockowi i metalowi zazwyczja ocieraja się o wirtuozerię, o zespole Beyonce nie można tego powiedzieć (chyba nawet największe jej fanki nie znają nazwisk jej gitarzysty, fani rocka znając całe zespoły). Dlatego, choć nikomu tego nie narzucam - uważam osoby słuchające rocka (o rapie nic nie pisałem, sam założyłeś, że to co dotyczy popu to też rap), metalu, mądrego rapu (Tupac choćby, którego uwielbiam) za osoby o większej wrażliwości niż te, które dostaja orgazmu, gdy usłyszą cieniutki głosik Biebera. I mam do tego ch0lerne prawo, bo to moja własna opinia i nic Tobie do tego.
P.S. Myślisz,że na imprezach tańczę do "Psychosocial"? Imprezy maja to do siebie, że nie chodzę na nie po to, by słychać dobrej muzyki, a żeby trochę poskakać, potańczyć, poznać fajne dziewczyny... Nie potrzebuję do tego analizy tekstu
Jeżeli ma 14 lat to powinni to sprawdzić administratorzy. Nie wiem czy tylko ja przeczytałam kilka linijek Regulaminu, ale było tam, że użytkownikami tego portalu mogą być tylko osoby pełnoletnie (albo nieletni za zgodą rodziców, o ile dobrze pamiętam). No, chyba, że nikt sobie z tego nic nie robi.
0
39
Aaa | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 16:58
Nie wiem co macie z ta nienawiscia do ludzi ktorzy sluchaja innejj muzyki..ja sam peji nie lubie i wogole tego gatunku ale zeby kogos pojezdzac bo tego slucha?a co do cytatu to moze madrosc sie z niego falami nie wylewa ale z tego co zauwazylem to nie jest strona sluzaca do zdobywania wiedzy a sluzaca rozrywce.
0
40
kenwood | 213.186.87.* | 11 Lutego, 2012 17:12
Boris - to kogo się słucha to indywidualna sprawa każdego człowieka. Ja lubię Peję. JasniePan dobrze napisał. Nie ma sensu oceniać wykonawcy po jednym czy kilku jego utworach. Podobnie jest np. z Metallicą. Mają bardzo refleksyjny i mądry kawałek "Fade to black"ale mają też "So what", w którym śpiewają "ruc*hałem owcę, ruc*hałem kozę, wsadziłem jej kut*asa w gardło". Nawet taka Firma, która zasłynęła "je*baniem policji"ma fajny kawałek - Misja - nagrany z Bas Tajpanem i Monilove. Krytykowanie kogoś za to jakiej muzyki słucha jest prostackie i kretyńskie, krytykowanie poszczególnych gatunków w sposób jaki zrobił to XYZ_ZXY, też. Muzyka, podobnie jak polityka i religia, to bardzo drażliwy temat do rozmów, zwłaszcza w internecie, dlatego proponuję zakończyć tą dyskusję.
0
41
ersar | 80.50.235.* | 11 Lutego, 2012 17:19
@Axl zacznijmy od tego, że gust muzyczny NIE jest wyznacznikiem inteligencji. W każdej subkulturze jest tyle samo głupków. Nieznajomość muzyków wśród miłośników popu jest związana z tym, że mało który z fanów interesuje się muzyką tak jak fan rocka(oczywiście mówię tu o porządnym rocku). Faktycznie, muzyk rockowy musi być wymiataczem by się liczyć, ale tego właśnie się od niego oczekuje. Przecież nikt nie będzie podniecał się solówką w utworze popowym, dlatego tamtym gitarzystom duże umiejętności nie są potrzebne. Masz prawo do swojego zdania, tak jak ja mam prawo to zdanie skrytykować, uważając je za zbyt stronnicze.
0
42
NIKT | 178.56.249.* | 11 Lutego, 2012 17:20
A ja mam pytanie: czy jak dodaje się YAFUDa to trzeba pisać YAFUD czy w jakiś magiczny sposób samo to się dodaję?
0
43
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 17:32
A co z analogią do literatury? Nie wyobrażam sobie, żeby jakiś troglodyta przeczytał i zrozumiał "Wesele", tak samo, jak nie spodziewałbym się takich spotkać na koncercie Soundgarden. Oczywiście, wszędzie zdarzają się debile, ale jeśli możesz o kimś stwierdzić, że jest inteligentny po tym, co czyta, możesz zrobić to samo, patrząć na to, jakiej słucha muzyki. I po prostu nie potrafię zrozumieć, jak można słuchać np. tekstu, który zacytowałem, bo jest on po prostu BEZDENNIE głupi i nikt, o jakimkolwiek poczuciu estetycznym i IQ powyżej 70 raczej sie nim nie zachwyci.
P.S. daleki jestem od krytyki całego gatunku (MJ to przecież też pop), ale naprawdę nie dostrzegam w tej chwili jakiejkolwiek gwiazdy popu, której teksty coś by ze sobą niosły (mogę jeszcze parę różnych zacytować).
0
44
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 17:54
XYZ_ZXY powiedz czego sluchasz a powiem Ci co ja mysle o Twojej muzyce :)
0
45
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 17:59
@JasniePan To czego slucham jest dla Ciebie zbyt ambitne i nawet nie ogarniesz tej muzyki swoim waskim jak dupa chomika odbytem.
0
46
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 18:06
XYZ_ZXY a to nawet nie zaczynam rozmowy z kims kto mysli ze jak w chlewni odzywa sie tak do swin, to i na potalu bedzie mogl ublizac kazdemu za zwkle pytanie. Widac jak ambitnego gatunku muzycznego sluchasz wlasnie po tej wypowiedzi.
0
47
ersar | 80.50.235.* | 11 Lutego, 2012 18:06
@Axl miałeś kiedyś tak, że zapomniałeś słuchawek i byłeś zmuszony do słuchania muzyki w autobusie, a później cały dzień Ci się jakiś popowy kawałek nucił w głowie? Tak ma działać ta muzyka, ma się wkręcać. Pop nie jest adresowany do ludzi, którzy muzyką się nie wiadomo jak interesują(oczywiście uogólniam). Co do analogii do literatury, zacznijmy od tego, że w tych czasach troglodyci nie czytają książek i są z tego powodu dumni. Nawet taki zmierzch nie jest zły, to jest tylko książka dla nastolatek w wieku 10-14 lat. Jest adresowany do dzieci, więc czemu go oceniać tak, jak się ocenia poważną książkę. Każda muzyka, jak i literatura mają odpowiednich odbiorców. Jest sobie zmierzch i bieber, jak i jest sobie Steven King i Black Sabbath(genialne połączenie).
0
48
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 18:16
@JasniePan ludzie sluchajacy rapu i popu sa prostakami, wiec po prostacku do nich mowie. Boje sie ze innego jezyka nie przetrawia.
0
49
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 18:26
XYZ_ZXY nie zaslaniaj sie tym ze niby do ludzi sluchajacych rapu i popu trzeba mowic jak do prostakow, tu predzej chodzi o to ze sam jestes prostakiem i nie potrafisz sie inaczej wyslowic. Do tego dodam taka mala ciekawostke, niektorzy raperzy sa lepiej wyksztalceni niz nasze "glowy panstwa"zyj dalej w swoich sterotypach a daleko nie zajdziesz.
0
50
FoodBrain | 67.55.100.* | 11 Lutego, 2012 18:33
Uwaga, bzdura:
"Poza tym muzycy rockowi i metalowi zazwyczja ocieraja się o wirtuozerię, "
No właśnie, zazwyczaj się nie ocierają. Sex Pistols, Nirvana, Joy Division, U2, Bob Dylan, The Ramones, Beatlesi, Rolling Stones, ACDC, Dead Kennedys, The Cure, White Stripes, Black Flag, The Stranglers, lub nasze polskie Dżem, T.Love, TSA, Dezerter i wielu, wielu innych muzyków rockowych, punkowych, metalowych to osoby dalekie od wirtuozerii, zarówno tej instrumentalnej i jak i, przede wszystkim wokalnej. Piosenki na ogół opierane na prostych powerchodowych riffach, względnie kilku akordach, proste solówki bądź nawet ich brak, do tego wokale, jakie przepadłyby w konkurencji z uczniami szkół muzycznych, kształconych w tym kierunku. Nie oznacza to, że tworzą złą muzykę, jest wręcz przeciwnie, ale nie ma co dorabiać im wirtuozerii.
0
51
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 18:40
Wyksztalcenie o niczym nie swiadczy. Mozna miec papierek i byc zupelnym kretynem, a mozna nie miec nic i blyskac inteligencja i elokwencja. I teraz ja Ci powiem ciekawostke - muzyke (zreszta nie tylko) robi sie pod targety, czyli prosto mowiac na poziomie odbiorcow. Pop i rap sa na bardzo niskim poziomie tekstowym i melodyjnym. Pointy nie musze chyba pisac bo to oczywiste. A co do moich wypowiedzi juz sie wyrazilem: mowie na poziomie odbiorcy aby sie nie denerwowal ze czegos nie rozumie. A ze tutaj ciezko o kogos inteligentnego (w koncu wiekszosc to fani rapu i popu), to pisze tak aby czytajacy zrozumial. I z doswiadczenia powiem, ze nie znam inteligentnej osoby sluchajacej w/w muzyki.
@FoodBrain dla niektórych Justin Bieber jest wirtuozem, więc swój pseudoznawczy komentarz wsadź sobie w dupę. Spróbuj zagrać na zaśpiewać jak Bruce Dickinson i w tedy się udzielaj.
0
53
FoodBrain | 67.55.100.* | 11 Lutego, 2012 18:56
@XYZ_ZXY: pop na niskim poziomie? A znasz takich twórców jak Simon and Garfunkel, Leonard Cohen, Mamas and Papas czy Scott McKenzie? Oczywiście, że znasz, bo wszyscy ich znają i nie są to słąbe zespoły. Pop to cała morze muzyki, również tej dobrej. Pojmowanie tego gatunku przez pryzmat niskiej klasy wokalistek, śpiewających banały na tle elektronicznego podkładu to ogromne nieporozumienie i fałszywe uproszczenie.
0
54
K. | 93.157.113.* | 11 Lutego, 2012 18:57
FoodBrain, co do Dżemu - słuchałeś kiedykolwiek "Harley mój"w wersji koncertowej? Przeważnie Adaś Otręba ma w trakcie niej improwizowaną solówkę, na dłużej niż 10 minut. Parę razy widziałam wykonanie, na żywo i na telebimie - kamera nie nadążała za palcami gitarzysty. Aktualny wokalista - Maciej Balcar - nie dość, że współtworzył ścieżkę dźwiękową do "Mustanga z Dzikiej Doliny", występuje na deskach Teatru Muzyki i Tańca w Chorzowie. Co nie znaczy, oczywiście, że nie masz racji w większości przypadków, gdzie zespół można rozpoznać po kombinacji pierwszych trzech akordów. Co do literatury - nie widzę przeszkód, żeby ktoś inteligentny nie mógł zrelaksować (czyt. chwilowo odmóżdżyć) się przy lekturze Zmierzchu. Sama przeczytałam cztery tomy - swoją drogą, ciekawie się ją czyta przy znajomości głównych pastiszy w literaturze - a mój poziom intelektualny można chyba ocenić po powyższej wypowiedzi.
0
55
FoodBrain | 67.55.100.* | 11 Lutego, 2012 18:58
@Dziabaducha: dlaczego mnie obrażasz? Czy ja kogoś obraziłem? Widocznie nie znasz innych sposobów dyskusji.
0
56
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 19:01
XYZ_ZXY moze dlatego ze z prostakiem nikt nie chce sie zadawac i dlatego nie znasz? Teraz czytajac twoje wypociny wydaje mi sie ze sluchasz techniawek, nie ma slow wiec nie musisz sie wysilac zeby zrozumiec. Co do rapu widac ze sluchales tylko "raperow"z twojego osiedla i na tym konczy sie twoja znajomosc w tej dziedzinie bo ktos kto ma jakas tam wiedze wie, ze czesto zeby zrozumiec przekaz trzeba sie w to wsluchac a nie wylapywac wulgaryzmy. Na tym koncze dalsza wymiane zdan z twoja osoba bo czlowiek zyjacy stereotypami nie jest zbyt wartosciowa osoba do prowadzenia dialogow.
@XYZ_ZXY Słuchasz rocka albo metalu. Prawda? Tylko słuchacze tych dwóch gatunków są takimi kretynami, żeby mieć takie zdanie. Rap...napewno mówisz o tym samym rapie? Słyszałeś Ty kiedyś jakiś kawałek Piha? Pezeta? Słonia? O.S.T.Ra? Eldo? Wątpię. Swoją opinię zapewne budujesz na podstawie rapu na poziomie Firmy. Chociaż nie wykluczam opcji że jesteś poprostu takim kretynem, że słyszałeś dobry rap, ale nie starcza Ci inteligencji aby rozkminić. Nie znasz nikogo inteligentnego, słuchającego rapu? Kurna, na jakiej Ty wsi mieszkasz dzieciaku? Wracaj do słuchania swojej Metalliki, Sabatonu, AC/DC czy czego tam słuchasz i gdy kiedyś zmądrzejesz, chociaż przeczytaj jakikolwiek tekst dobrego rapera. Wtedy porozmawiamy na ten temat. Btw, również słucham rocka i metalu. Wiesz tylko czym to się u mnie różni? Rocka i metalu biorę jak chce posłuchać samej muzyki, na wokalu mi nie zależy. A rap wtedy, gdy chce się wsłuchać w przekaz. Tyle.
0
58
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 19:46
Oho, ale sie fani rapu rzucili. Powiadasz ze metalu sluchasz jak chcesz posluchac muzyki? Widocznie taki z ciebie troglodyta ze jezyki obce to dla ciebie czarna magia. I nie slucham "techniawek". Jestes ignorantem muzycznym jezeli na wszystko elektroniczne, lub zmixowane przez dja to techniawki. Idac twoim prostackim pogladem rap to tez "techniawka". I bylem zmuszony przez czesc zycia sluchac ostr i innych tego typu polskich pajacow, i nic glebszego tam nie znalazlem. Zadnych metafor, czegos co daloby mi do myslenia. Chyba ze ciemniaki potrzebuja zeby "rymujacy"guru im to wprost wytlumaczyl. Co do ludzi, ktorych znam, niemile was zaskocze. Mam wielu znajomych. Niestety niektorzy sluchaja rapu/popu, ale trzeba czasami z bieda intelektualna sie zadawac. Niestety takie spoleczenstwo teraz mamy. Kiedys tacy gineli na polowaniach, albo ich wywalali z osady/miasta bo byli gorsi. Teraz takie wadliwe elementy egzystuja w spoleczenstwie, bo usuwanie kretynow, ludzi ulomnych itp. jest "nieludzkie". Coz, ludzkosc schodzi na psy i sami siebie zniszczymy. A co do moich upodoban muzycznych, jak juz powiedzialem, towarzystwo tutaj jest zbyt ograniczone. Wiec dlaczego tu jestem? A no dlatego ze lubie bawic sie ubostwem intelektualnym i czytac pseudointeligentne wypociny.
0
59
Jarkusz | 178.56.249.* | 11 Lutego, 2012 20:03
Wy to macie problemy naprawdę. Znałem jednego dzieciaka, który słuchał metalu i był naprawdę spoko. Teraz jak patrzę u mnie w szkole na ludzi którzy włączają głośnio muzyki na lekcji i pyskują do każdego kto krzywo na nich spojrzy to robi mi się niedobrze. A wszyscy oni słuchają popu lub rapu. Co prawda nie wszyscy tacy są ale większość. Ja ogólnie nie słucham muzyki, nie znam większości ludzi wymienionych przez was wyżej i to wcale nie oznacza że jestem gorszy albo mniej "inteligenty"choć inteligencje albo ma się większą lub mniejszą i to wcale nie jest zależne od muzyki, co innego wiedza na temat muzyki. Tak więc wasze komentarze są według mnie głupie.
PS. zaraz najpewniej zwali się na mnie kupa ludzi, którzy nie podzielają mojego zdania;)
0
60
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 20:09
XYZ_ZXY tak nam tlumacz twoja obecnosc tutaj widocznie szukasz tego samego poziomu intelektualnego co twoj, ale nawet tutaj ten poziom jest zbyt wysoki dla ciebie. Myslisz ze jestes kims bardziej wartosciowym niz jakikolwiek inny czlowie? Myslenie prostaka i kretyna tyle ci powiem, bo to ze ktos nie jest taki jak ty nie upowaznia cie do ublizania tej osobie. No ale widac jak zostales wychowany. Myslisz ze sypniesz wyszukanymi slowami i jestes "yntelygentny"? Fajnie tez wiedziec madry czlowieku ze raperzy istnieli juz w czasach gdy byly jeszcze osady, z pewnoscia tez na polowaniach za czasow Mieszka wypuszczali raperow do lasow i do nich z luku strzelali. Normalnie brak slow na Twoja glupote wiec koncze dalsza wymiane zdan z kims tak plytkim umyslowo.
0
61
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 20:18
@FoodBrain Zagraj jakąkolwiek solówkę Slasha, Jimmy'ego Page'a, Chucka Berry'ego, Jeffa Becka, Angusa Younga, Jacka White'a czy "choćby Johna Frusciante, to pogadamy o wirtuozerii muzycznej.
Twoje wypociny o wirtuozerii wokalnej mnie po prostu załamały - nie wiedziałem, czy się śmiać czy płakać. Mówi Ci coś nazwisko Dickinson? Rob Halford? Ronnie James Dio? Serj Tankian? Axl Rose? Robert Plant? Geoff Tate? Steven Tyler? Chris Cornell? Freddie Mercury? Bon Scott? Paul Rodgers? I wielu, wielu innych? To są jedni z najlepszych wokalistów WSZECH CZASÓw, geniusze. Kończę to, bo z Tobą nie ma co rozmawiać, nie będę obrzucał Cię inwektywami, ale jesteś po prostu śmieszny.
@ersar Widzisz, otoczenii jesteśmy przez wszechobecny banał. Rozumiem o co Ci chodzi, ale to nie znaczy, ze to akceptuję. Po prostu słuchanie miernych wokalistek, które sukces zawdzieczają komputerom i pokazywaniu du*y jest dla mnie oznaką tępoty. Takie już mam zdanie i raczej go nie zmienię. Ktoś, kto zachwyca sie Rhianną, w moim odczuciu, na obrazie Picassa zobaczy same kwadraty, z "Dżumy"nie zrozumie nic, nie wyłapie przesłania "Stairway to Heaven", a o pozeji Mickiewicza pomyśli, że "był naćpany albo napruty winem", kiedy to pisał. Tak to już jest, że ludzi mało inteligentnych, mało ambitnych łatwo zadowolić. I właśnie taka "muzyka"to jest ta łatwo zadowalająca, banalna, ogłupiająca. Ja w życiu i sztuce szukam czegoś więcej, dlatego gardzę Rihanną.
0
62
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 20:26
@JasniePan widzisz, tu twoj problem. Aby zrozumiec o co mi chodzilo z polowaniami trzeba troche wysilic neurony i przeczytac ze zrozumieniem. W sumie wiesz... nawet w prost mozna przeczytac o co mi chodzilo. Co do twojego myslenia o mnie nie zabronie ci miec wlasnego zdania, w koncu tylko to zostaje biedzie intelektualnej, bo na wlasne przemyslenia ich nie stac, tak samo jak bezdomnego na mercedesa. Moze jedynie mowic o nim ale miec go nie bedzie. A co do moich pogladow to zostaly z wiekiem i doswiadczeniem wypracowane. Wyobraz sobie ze jestem tutaj naprawde w celach rekreacyjnych, bo rownego partnera do konstruktywnej rozmowy tu nie znajde, zbyt niski poziom tego serwisu. I powiedz mi ktore slowa sa wedlug ciebie wyszukane? Jezeli jest to "egzystencja"to coz moge o tobie powiedziec? Napewno nie cie nie pochwale ani nie pokiwam z uznaniem glowa nad twoja elokwencja.
@XYZ_ZXY Cóż, nie chce Cie osądzać, ale na 90% Twoja znajomość języków obcych przy mojej posysa. Ale może się mylę, może Twoje wspaniałe wykształcenie i inteligencja przebijają moje. No nieważne. Dalej nie zrozumiałeś. Miałem na myśli też polski metal. Metal/rock mają dobry przekaz. Ale jest to przekaz dla odbiorców...nie oszukujmy się, niezbyt ociosanych. W rapie ważne są tęgie rozkminy, których Ty nie pojmujesz i nigdy w życiu nie pojmiesz. Żeby zrozumieć, musiałbyś przeżyć. A zresztą...na ch*j ja się produkuję. Już czuje się głupszy bo złamałem zasadę "nie wdawaj się z idiotą w dyskusję, bo sprowadzi Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem". Oddaje wam go, gromcie go sami, ja już się nie będę zniżał, bo zimno w piwnicy o tej porze roku.
0
64
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 20:50
@Kosiar metal/rock dla nieociosanych? Chyba z ci sie gatunki pomylily. Tak, tegie rozkminy... Od kogos madrzejszego dla kretyna ktory sam nie mysli i potrzebuje kogos kto mu pare spraw wytlumaczy. Niby po czym probujesz moja znajomosc jezykow osadzic? Znasz moje cv, widziales jakie kursy przechodzilem? Jakos nie podkresliles ze chodz ci i polski. Widocznie tylko jezyk polski znasz, skoro sluchasz polskojezycznej muzyki. Tak jak axl pisal, poezja czy prawdziwa sztuka nie sa dla biedy intelektualnej reprezentowanej przez fanow rapu. Ale mysl o "tegich rozkminach"bardzo mnie rozbawila. Podaj mi jakas "tega rozkmine". Zobacze czym to teraz bieda intelektualna sie delektuje. Ale pewnie bedzie to myslowy napoj winopodobny popularnie zwany jabolem. W koncu jaki odbiorca taki produkt.
0
65
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 21:11
ęTak jak axl pisal, poezja czy prawdziwa sztuka nie sa dla biedy intelektualnej reprezentowanej przez fanow rapu.ę
Wypraszam sobie, nic takiego nie napisałem. Rock i metal ogólnie nie są dla biedy intelektualnej, a już na pewno nie dla nieociosanych - z tym się zgodzę i takie zdanie, jak Twoje kosiar to dowód żałosnej ignorancji.
Ogólnie nie popieram poglądów XYZ_ZXY, bo i wśród raperów zdarzają się perły, jak np. Tupac, ale też jestem ciekaw taj tęgiej rozkminy. Jakiś przykład?
0
66
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 21:20
@Axl Jedna czy dwie perly w kupie gnoju nic nie dadza, a sprawia ze gnoj bedzie jeszcze "wiekszym gnojem"bo jest do czego porownac. Moze troche sie zagalopowalem z interpretacja, ale nie zaprzeczysz raczej temu, ze sztuka dla biedy umysowej nie jest. Chyba sie tych "tegich rozkmin"nie doczekam dzis. A szkoda. Wielka szkoda.
Śmieszą mnie wypowiedzi tych którzy nie dostrzegają przesłania w rapie, czy jakiejkolwiek innej muzyce. Każdy gatunek ma wykonawców niosących przekaz. Muzyka ma rozbudzać emocje, poprawiać nastrój, zmuszać do myślenia, pomagać w ciężkich chwilach. Mówicie o Rapie nie metaforycznym bez przesłania? Odsyłam do Eldo "Nie pytaj mnie o nią"to najprostszy przykład. Rap dzieli się na dwa rodzaje "gangsta rap"który jest bez sensu pod względem tekstu a za zadanie ma wpadać w ucho jak większość dzisiejszych popowych hitów oraz rap z przesłaniem którego osobiście słucham. Nie ograniczam się do jednego rodzaju muzyki, gdyż słucham także Punk Rocka który momentami ma dobre przesłanie a momentami jest strasznie zabawny;). Bez spiny Panowie bo te wasze wywyższanie się kto jest inteligentniejszy robi się śmieszne.
Od kiedy gatunek, czyli głównie forma, decyduje także o treści? Tę samą treść można przekazać prozą, pentametrem jambicznym, limerykiem, haiku czy mickiewiczowskim trzynastozgłoskowcem. Spinanie się na temat tego, czy jakiś gatunek muzyczny jest dla tępaków jest równie inteligentne, co zaciesz podczas oglądania "Świata według Kiepskich". Hammerfall nadaje sztampowe teksty pasujące do losowo wybranego fantasy, Sabaton śpiewa o drugiej wojnie światowej. Oba zespoły grają metal. Muzyk pop, Phil Collins śpiewał równie często o problemach społecznych (np. "Another Day in Paradise"), jak i typowe piosenki o miłości (np. "You can't hurry love"). Jeśli będziemy oceniać utwór przez pryzmat gatunku zabrniemy w ślepą uliczkę fałszywego przeświadczenia o słuszności własnej racji.
Cała dyskusja zaczęła się od tego, że kenwood zacytował Peję, rzucając linijkę tekstu, który miał sens w kontekście wtedy trwającej dyskusji. Zamiast to uznać, wszyscy się rzucili, bo oczywiście nic, co ten pseudoraper Peja (zwłaszcza cytowany przez kenwooda)powie NIE MA PRAWA mieć sensu. Czy tylko ja zauważam absurd tej sytuacji?
@Emas i niby co w tym tekście głębokiego i z przesłaniem? Jakieś przemyślenia masz głębsze? Ja tam nie widzę nic, czego bym nie wiedział. Jakoś ani mnie specjalnie nie rusza. Ot zachciało się panu "artyście"trochę romantyzmu. Może inaczej, chciał stworzyć coś z romantyzmu ale wyszedł jeden wielki bełkot. Takiej strefy niech ci pseudoartyści się nie łapią. Lepiej im wychodzi układanie rymowanek o ćpaniu zielska, życiu na blokowisku i o swoich wątpliwych podbojach miłosnych. A co do peji to też jest zwykły kretyn, którego ktoś wypromował. Do tego człowiek bez honoru (pamiętne "wiecie co z nim zrobić").
@XYZ_ZXY Nie osądzam Twojej znajomości, tylko chciałem Cie poinformować że język angielski znam lepiej niż nie jeden Anglik czy Amerykanin. Co do rozkmin...O.S.T.R - Rachunek Sumienia albo Eldo - Granice. Czy Pih - Nie Dla Mnie.Nie tak? To może inaczej. Słoń - Krwawy Aperitif. Miuosh - Zły? Onar - Powrót Do Treści? Zrozumiesz chociaż jeden z tych tekstów, czy mam Ci zapodać coś prostszego?
@Axl wiesz czemu nazywam metal muzyką dla nieociosanych? Bo fan metalu się spina o rap. Fan rapu(ale rapu, nie tępy blokers tylko fan rapu) nie spina się o metal.
@Kosiar Zabawne, pisząc o fanie metalu masz na myśli fanatyka, a potem, w następnym zdaniu, używasz słowa "fan"bez tego podtekstu.
0
77
Emas | 83.13.3.* | 12 Lutego, 2012 12:26
@Dziabaducha nie widzisz w tym głębokiej metafory o ojczyźnie. Nie widzisz zawartych w tekście rozważań o niej. Jak dla Ciebie to utwór w stylu pseudoromantycznym to pozdrawiam twój tok myślenia. I mimo nakreślenia podziału w rapie to dla Ciebie i tak muzyka o paleniu zielska i zabawach z prostytutkami. Rap jest prawdziwą muzyką o życiu ale co ja moge mówić do ignoranta który wsadza wszystko do jednego worka.
0
78
Axl | 79.185.220.* | 12 Lutego, 2012 12:28
2Kosiar Zabawne, bo ja się nigdzie, a ni razu o rap nie spiąłem.
Już dajcie spokój z rapem czy z metalem. Każdy słucha tego na co ma ochotę, co komu wpadnie w ucho. Ja nie wyobrażam sobie jak można się ograniczać do paru gatunków muzycznych i wyzywać muzykę, która nie należy do tych gatunków. Tak więc przestańcie się spierać :)
0
80
rozsądna | 80.238.64.* | 12 Lutego, 2012 13:32
Ta dyskusja tylko potwierdza znaną prawdę, że o gustach się nie dyskutuje.
0
81
Buszmenka | 77.254.251.* | 12 Lutego, 2012 14:26
Pamiętam,że jak byłam rok temu na szkolnej dyskotece i w pewnym momencie zachciało mi się iść do toalety. No i idę i jak nagle nie zahaczę nogą o kabel i nie wyrwałam wtyczki z gniazdka. Muzyka ucichła światła się wyłączyły i wszyscy:ŁUUUUUUU a ja w odruchu paniki uciekłam do wc :D Byłam w I LO więc na szczęście spektakularnie mało osób mnie kojarzyło. Potem zabawa się rozkręciła a ja bezproblemowo wmieszałam się w tłum i na tym się skończyło :-)
0
82
Axl | 79.185.220.* | 12 Lutego, 2012 14:44
@Buszmenka Jednym kablem wyłączyłaś światło i muzykę? Może jeszcze prąd w całej dzielnicy?
@Emas widac ze nie wiesz o czym polscy poeci romantyczni pisali. Nie dosc ze kretyn z ciebie to jeszcze masz braki w wyksztalceniu. I rap muzyka o zyciu? To tobie ktos musi pokazac jakie jest zycie? Zreszta w tych tekstach tyle zycia co w telenowelach brazylijskich. Takie z ciebie emo, tyle ze bez zyletki. Sluchacie tego samego tylko w innej formie.
Anarchizm, upadek ludzkosci, zniewolenie jednostki i jej mysli. Indrustial, dark electro. Niestety to nie jest papka z gowna jak rap, tych tekstow tak latwo sie nie lyka.
To by wyjaśniało, dlaczego tak uparcie hejtujesz. Mam kilku znajomych, którzy słuchają podobnych rzeczy i tak jak Ty gardzą rapem czy innymi popularniejszymi gatunkami. I też twierdzą, że teksty ich muzyki są ambitniejsze i trudniejsze do zrozumienia. Nie, żeby mnie to dziwiło. Ruch twierdzący, że to, co popularne\proste\pogodne nie może być dobre\nazwane sztuką, jest coraz silniejszy.
@Axl To może jesteś wyjątkiem, albo tylko Trójmiasto obfituje w nietolerancyjnych metali,którzy na wieść że ktoś słucha rapu, już lecą wyjechać z glana.
Był sobie YAFUD pewnej nastolatki A tu nagle zaczęli się kłócić bratki Zaczęło się od kenwoodowego fragmentu piosenki rapu Wszyscy poczęli otwierać gęby jakby wołali papu Najpierw odpowiedź kenłuda durna i nieprzemyślana Szybko wywołała odzew JaśniePana Wku*wienie Yoshike wjechało z tego całego balu Dziewczyna się wkurzyła za obrażanie słuchaczy metalu Potem Borisowa i kenwoodowa próba załagodzenia sytuacji A Axl zaczął wygłaszać postulaty swoich racji ersar dobrze rzecze Jednak XYZ_ZXY dostojnie głupoty plecie Aaa się oburzył na to hejtowanie XYZ_ZXY wystartował z własnej dupy wywyższaniem Dziabaducha nie zna zasad ortografii Ale zaciesza, że tak jak Bruce Dickinson nikt zagrać i zaśpiewać nie potrafi FoodBrain dyskusję prowadzi kulturalnie I wygląda na to, że XYZ_ZXY był kiedyś zaspokajany analnie Gdyż istoty rzeczy zrozumieć nie umie Woli stać w wyniosłych szyderców tłumie Muzyka, której słucham, nie jest gorsza, ona jest INNA XYZ_ZXY nie rozumiesz tego, Twoja postawa jest zwyczajnie dziecinna Kosiar starał Ci się do rozumu przemówić Ale Ty chcesz wszystkich tylko ogłupić Ośmieszyć, wyszydzić, napluć, nabrudzić A potem, gdy mama każe-do sklepu iść jajka kupić Jarkusz chyba chce uogólniać, oceniać wszystkich po kilku przypadkach Ale takie jego teksty to tylko głupia gadka YafudowyAntynapinacz zauważył bezsens tejże konwersacji Jednak Dziabaducha wciąż czuje się panem sytuacji Wreszcie, w końcu prawidłowo rozsądna wyartykułuje Oczywistą, znaną prawdę: "O gustach się nie dyskutuje."
To by było na tyle. Pozdro hejterzy.
0
89
Emas | 83.13.3.* | 13 Lutego, 2012 00:02
@Dziabaducha śmieszne ocienianie jest ludzi jak ich się kompletnie nie zna tak się składa że nie trafiłeś pod dobry adres. Jestem uczniem liceum, klasy maturalnej a w dodatku humanistycznej. Twoje pseudofilozofie nie robią na mnie wrażenia. Próbowałem ci pokazać inną stronę niż rapu ta co przekazywana jest przez masową opinie. Ale jeżeli jesteś na tyle ograniczony żeby się w coś nie zagłębić a krytykować to strasznie mnie to żenuje. Ja osobiście nie znam zespołów z gatunku którego słuchasz więc nie pokuszę się o komentarz. Wracając do rapu nie raz w życiu pomógł mi podjąć ciężkie decyzje, więc skoro jest muzyką bez treści w jaki sposób mógł mi pomóc?
@Emas jesteś na profilu humanistycznym i się tym chwalisz? Raczej powinienes juz stac w posredniaku za jakas robota. Pozatym jestes kiepskim humanista, skoro nie zwrociles uwagi na okreslenie "romantyzm"w odniesieniu do historii sztuki. Nie będę się zagłebiać w jakieś gówno. A co do twoich decyzji to ci wspolczuje - jak ja mam problemy to mam od tego przyjaciol, ktorzy mi pomagaja.
@Nikczemna Brawo, zaraz Emas ci "grubego bita"pod twoja "tega rozkmine"zlozy i bedzie kawalek, ktory pomoze ludziom decyzje podejmowac i bedzie hitem "ambitnego rapu". A co do mojej ortografii, podaj jakis blad bo nie chce mi sie szukac.
0
91
FoodBrain | 67.55.100.* | 13 Lutego, 2012 00:36
@Axl: mam do Ciebie jedno pytanie: chodziłeś kiedyś do szkoły muzycznej czy swoje przemyślenia opierasz na tym co znane/popularne? Wymienieni przez Ciebie wokaliści (z wyjątkiem Mercury'ego) nie mieli wielu oktaw, poruszają się w jednym określonym kanonie, ale nie są to wirtuozi techniki śpiewu. Ich piosenki są bardzo dobre w danym gatunku, wokaliści są charyzmatyczni itd, ale nie są wirtuozami, bo wielu wokalistów - absolwentów szkół muzycznych może ich zagiąć swoimi umiejętnościami, skalą głosu, modulacją i innymi elementami, których wokalista rockowy nie potrzebuje.
Analogiczna sytuacja jest z gitarzystami. Zagranie solówki to zawsze plus (choć cała masa muzyków jazzowych potrafi to uczynić bez specjalnego wysiłku), ale czy wymienieni przez Ciebie gitarzyści byliby w stanie nauczyć się grać tak, jak np. Paco da Lucia, Stig Mathisen, Jose Miguel Moreno, Frank Bungarten czy Stanley Jordan? Wbrew pozorom, granie muzyki klasycznej, flamenco czy jazzu wymaga od grającego znacznie większych umiejętności niż tylko muzyki rockowej. Nawet jeśli tacy Angus Young czy Jack White potrafiliby tak zagrać, to w ich utworach tego nie widać - to proste, kilkuakordowe utwory. Bardzo przyjemne i świetne w swojej kategorii - ale mimo to, proste.
Do podanych przeze mnie przykładów się jednak nie odniosłeś, a przecież prawdą jest, że bardzo duża część twórców rock'n'rollowych, hippisowskich, punkowych, new i cold wav'owych, grungowych to ludzie grający prostą muzykę i korzystający z prostych środków, takich jak power chordy czy arpeggia. W żadnym wypadku nie jest to źle! To bardzo dobrze, bo sam muzykę rockową (ale nie tylko) uwielbiam. Nie mam jednak klapek na oczach czy uszach i nie wmawiam sobie, że to czego słucham to poziom sztuki wysokiej.
0
92
Axl | 83.24.166.* | 13 Lutego, 2012 12:46
FoodBrain, wiesz, że są fachowe pisma i programy (np. Hit Parader), które regularnie tworzą zestawienia najlepszych muzyków i wokalistów wszech czasów. I wszech gatunków. Twórcy, których Ci podałem to absolutna czołówka (zresztą sam popatrz na te listy). A najlepiej wpisz nazwiska, które Ci podałem na youtube'a z dopiskiem "vocal range". I jeśli nadal będziesz obstawał przy swoim, to będzie znaczyło, że jesteś po prostu głuchy i na dodatek nie uznajesz opinii mądrzejszych od siebie ekspertów.
@Dziabaducha Mój drogi, "wtedy"piszemy razem, a nie tak, jak Ty napisałeś: "w tedy". Nie potrzebuję bitu, zachciało mi się coś w stylu satyry napisać :) Ale jakbyś chciał, to mogę Ci napisać moje niektóre teksty, które z pewnością dałyby Ci do myślenia... Chociaż nie. Ty masz zbyt ciasny umysł. :)
@Dziabaducha Nikczemna, nie "Niczkemna". Rozumiem, starasz się nigdy nie czytać czegoś, czego mógłbyś nie zrozumieć, bo by się z Ciebie śmiali, biedactwo :*
0
97
kenwood | 87.205.132.* | 13 Lutego, 2012 15:26
@up Pierwsza zasada rozmowy z debilami - nie używać słów dłuższych niż 5 liter, bo ich nie zrozumieją. To samo dotyczy nicków :D
@kenwood ciekawe czy tobie smieciu nie zdarzaja sie literowki? @nikczemna po twojej "satrzye"widze ze poziom twojej "tworczosci"jest na poziomie szympansa z zespolem downa wiec nie bede sie takim sydem przejmowal. zreszta tez nie jestes interesujacym rozmowca. wiec idz i odrabiaj lekcje bo jutro znowu cie pani okrzyczy ze sie nie starasz.
0
99
Emas | 83.13.3.* | 13 Lutego, 2012 16:37
@ Dziabaducha Jak ktoś jest ambitny to znajdzie sposób na życie. Jesteś zbyt ograniczonym człowiekiem żeby to zrozumieć. Jeszcze mały cytat dla ciebie : "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"J.J. Rosseau
@Emas Zamiast jakimis cytatami lepiej podeprzyj sie swoja humanistyczna, licealna wiedza na temat jezyka i ludzkich zachowan, bo do prawienia moralow za cienki jestes.
@Dziabaducha Nie nazywaj innych obrazem czegoś, co widzisz w lustrze.
Ależ ja starałam się dostosować tym poziomem specjalnie dla Ciebie, abyś nie miał problemu ze zrozumieniem... Jednak na nic się to nie zdało, reprezentujesz jeszcze niższy poziom, niż zakładałam :( Muszę Cię zmartwić, w przeciwieństwie do Ciebie nie mam żadnych zadań do odrobienia, gdyż gimnazjum i szkołę średnią już skończyłam, przykro mi... Idź się teraz wypłakać do pedagoga.
@YafudowyAntynapinacz a ja uwielbiam wymowki balwanow ktorzy dali sie wciagnac w tak banalny temat spinajac sie przy tym. :D wiecej czujnosci moje kochane, slepe i bezmozgie baraniatka. :D
Teraz nikt sie nie spinal. oh oh, jacy wszyscy teraz nagle sie zrobili wyluzowani.
0
108
edtheg | 82.145.208.* | 13 Lutego, 2012 22:23
Jedną rzecz chciałbym zauważyć, niestety nie pamiętam kto to powiedział (jeśli sobie wmówiłem przepraszam): nie skalą śpiewu i nie niezwykłą techniką gry tworzy się genialną muzykę. King Diamond, Mika mają niesamowity głos, a piosenki dobre, ale o wybitności trudno mówić.
0
109
asdas | 77.101.123.* | 14 Lutego, 2012 09:04
Pomijajac stwierdzenie "pocałowałam go w policzek i szybko uciekłam, tak jak to jest w filmach", ktore mowi, ze jestes glupia, YAFUD mnie rozbawil :-)
@Nikczemna - zgadzam się. Ok, słucham RAPU! ile osób teraz ma mnie ochotę walnąć w ryj? (nawet mnie nie znając?)
0
111
Kehen | 91.214.3.* | 15 Lutego, 2012 22:47
A ja tam popieram teorię, że rap to nic twórczego. Słucham metalu, nawet chrześcijańskiego, a pewien niemiecki zespół jest moim ulubionym. Ile osób ma ochotę walnąć mnie w ryj, nawet mnie nie znając?
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
tomeq | 85.198.209.* | 11 Lutego, 2012 13:47
Czekamy na falę komentarzy szkolnych 4ever alone-ów, którym żal dupę ściska, że nie mieli takich 'problemów'
Street [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 13:53
Nadal nie rozumiem po co to uciekanie...? Nie lepiej byłoby się umówić czy coś? Nie czaję pokemonów i gimbusów...
Skaza | 178.36.24.* | 11 Lutego, 2012 13:54
Patrz na pozytywy, skoro nawet on zwrócił uwagę na Ciebie... w dodatku po raz drugi tego dnia.
Nijaka [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 14:00
@Street: to taka technika podrywu- "patrz, jaka jestem niesmiala, na pewno nie gram w sloneczko i nie wstawiam rozebranych zdjec na fejsa"
kolia | 89.231.91.* | 11 Lutego, 2012 14:09
Muszę przyznać, że ten YAFUD mnie rozbawił. :) Chciała "romantycznie-eterycznie"uciec żeby było jak w fimie a tu... d*pa :D:D
mayhem | 212.227.18.* | 11 Lutego, 2012 14:12
no i na c h u j ci to uciekanie? Są tysiące kobiet łatwiejszych i zapewne ładniejszych od ciebie, żeby ganiać za jakąś idiotką.
UQWP | 83.26.67.* | 11 Lutego, 2012 14:13
Boże, jak ja bym chciał znów mieć tylko takie problemy...
kenwood | 213.186.87.* | 11 Lutego, 2012 14:20
Nijaka dobrze mówi :) Jak to Peja nawinął: "Ty mówisz kto jak kto, ale ja nie jestem taka, a wieczorem targasz za szejka i big maka".
GumiŚka. ♥ | pinger.pl | 11 Lutego, 2012 14:24
haha normalnie lepiej niż Kopciuszek xDD
kenłud | 83.7.100.* | 11 Lutego, 2012 14:41
@kenwood, fajne masz autorytety :) Rychu Peja to wszak filozof, erudyta i mędrzec. "Wiecie co z nim zrobić". Ale spoko, każdy słucha muzyki, którą jest w stanie pojąć, więc prawdopodobnie jesteś targetem Peji.
fackendicken | 94.40.31.* | 11 Lutego, 2012 15:00
Fake jak nic, zobaczcie na inne yafudy tego autora.
Zamotasupłana. | pinger.pl | 11 Lutego, 2012 15:01
@GumiŚka. ♥: Kopciuszek po angielsku opuścił imprezę :D
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 15:03
kenłud zastanawia mnie czego Ty sluchasz? Pewnie metalu.
Yoshike [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 15:07
Masz coś do metalu? To bardzo fajny gatunek muzyczny.
Owszem, nie każdemu się on podoba, lecz każdy może słuchać tego czego chce.
kenwood | 213.186.87.* | 11 Lutego, 2012 15:09
kenłud - jesteś tępym młotem. Jak zacytuję "Kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą."Joseph Goebbels. To oznacza, że jestem nazistą i hitlerowcem a Goebbels jest moim autorytetem? Puknij się w pusty łeb.
LILIANA | 217.212.230.* | 11 Lutego, 2012 15:12
@ Yoshike;
a ty jesteś PODGATUNEK. Ludzki.
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 15:14
Yoshike no widzisz, nikt nie lubi jak sie krytykuje gust muzyczny, jeden lubi rap inny metal a jeszcze inny muzyke z teletubisiow. Ale taka krytyka naprawde wkurza bo ignorant mowi tylko o tym co uslyszal w tv, a nie ma pojecia czy dana osoba zrobila cos lepszego od tego..
kenwood | 213.186.87.* | 11 Lutego, 2012 15:14
PS: A ocenianie kogoś po tym jakiej muzyki słucha jest kretyńskie i prostackie. Bo ja na przykład słucham właściwie wszystkiego. Na mojej playliście znajdziesz szanty, rap, reggae, metal i japoński pop. Ostatnio byłem na koncercie Jamala, w maju idę na Metallice. Zamykanie się w jednym gatunku i negowanie innych to głupota, no ale po tobie niczego więcej się nie spodziewałem. Poza tym, co cię obchodzi czego kto słucha?
maniek1 [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 15:17
Historia jak z jakiejś argentyńskiej czy innej telenoweli. Za chwilę się chyba rozpłaczę. Dosłownie chyba nie wszyscy mają olej w głowie i zachowują się jak jakieś szczyle. Nic dziwnego, że za granicą mają nas gdzieś i się z nas śmieją Zero romantyzmu, zero pomysłowości. Mam nadzieję, że nie poleciał jej pomóc czy umawiać się z nią, tylko zaczął się podśmiechiwać.
pifpaf | 87.206.210.* | 11 Lutego, 2012 15:21
kenwood - to mam nadzieje, że nie będę słyszała z balkonu jak drzesz japę, bo ten cholerny koncert metaliki mam pod domem i na samą myśl o nim coś mnie nosi, że się w środku tygodnia nie wyśpię... Ale jakość z balkonu lepsza niż spod sceny:D
@autorka Też lubiłam filmowe akcje, ale żadna nie wyszła mi nigdy tak cudownie jak Tobie ta komedia, haha :)
def [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 15:22
Gimnazjum love story.
Nikczemna [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 15:24
@kenwood
+ za słuchanie MUZYKI, a nie gatunków :)
| 77.255.67.* | 11 Lutego, 2012 15:56
@pifpaf, to wbijam do Ciebie!
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 16:06
Still better love story than Twilight...
Yoshike [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 16:09
Liliana kochana Ty moja nie pisz nic więcej :>>
Yoshike [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 16:12
Ja kocham rocka i metal, ale kawałki popowe i reggae też mi się podobają :)
Boris [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 16:13
@kenwood ty się oburzyłeś, a gościowi zapewne chodziło o to że słuchasz Pei a nie że słuchasz rapu. W każdej muzyce są perełki i czarne owce, w rapie/hh za perełki robią takie formacje jak Miuosh, Ostry, Paktofonika, P81, Onar, Małpa, Eldo, Pih itd. a za czarne owce Firma, Peja itd. (ogólnie super-biedny rap prosto z ulicy -.-), więc teraz czill, nie ma co się spinać.
A co do tego cytatu pei, to faktycznie, zaebiste ma przesłanie, mądrość wypływa falami, no kuwa majstersztyk.
Yoshike [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 16:18
Dokładnie każdy gatunek ma czarne owce. :) Tu się mogę zgodzić :>
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 16:19
@kenwood
Ja rozumiem, ze można słuchać różnych gatunków (ja np. mam spektrum od dawnego dobrego rocka do metalu), ale tak całkiem nie patrzeć na gatunki? Ja bym tak nie potrafił. To nie znaczy, że np. leci Adlele, myślę sobie: "Fajne, ale to nie rock - nie słucham". Po prostu nie potrafię przejść od ambitnego rocka do ogłupiającego popu. Może Tobie się to udaje, ale ja na pewno nie zapałam nigdy miłością do Beyonce (która z resztą nie potrafi śpiewać) tuż po przesłuchaniu po raz kolejny "Led Zeppelin IV". To tak, jak się czyta Camusa - później potem zachwycać się Harlequinami.
Yoshike [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 16:21
Beyonce lepsza niz Rihanna :)
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 16:27
Obie są do kitu...
ersar | 80.50.235.* | 11 Lutego, 2012 16:30
@Axl gadanie jak Twoje najbardziej mnie wpienia. W stylu - Słucham ambitnego rocka jestem taki mądry i wyrafinowany. Pop i hip-hop ogłupiają...
Ludzie ogarnijcie się! Każdy słucha tego co mu pasuje.
Słucham metalu, wyglądam jak metal, na imprezach potrafię się bawić przy disco-polo, a wielu z moich kumpli to dresy. W pewnym momencie dorastania zauważa się, że bariery muzyczne są głupie.
Muzyka powinna łączyć, a nie dzielić.
syla89 [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 16:36
a ja slucham metalu, rapu, popu oraz japonski pop
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 16:39
Jak slyszeliscie tylko "Reprezentuje Biede""Zycie *urewskie"to nic dziwnego ze myslicie ze jego rap jest do dupy. Z reszta co tam bed tlumaczyl, wy swoje ja swoje i kazdy mysli ze ma racje.
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 16:42
To rap jest muzyka? Jakis zapetlony kawalek, czesto nie wlasny, z jakims dziwnym rytmem i pseudofilozoficzna rymowanka o "zyciu", cpaniu i dymaniu lasek. Boze w jakich czasach ja zyje
ostry | 109.231.24.* | 11 Lutego, 2012 16:49
Patrzcie na jej nick... Juleczka98. Ma 14 lat, wiec czego oczekujecie, zeby sie z nim umowila??
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 16:50
@ersar
A gdzie ja napisałem, ze jestem "mądry i wyrafinowany"? Nie każe nikomu słuchać ambitnej muzyki, ale mam prawo do swoich poglądów - nikomu ich nie narzucam. Ale analogia muzyki do literatury jest jak najbardziej zasadna. Mając do wyboru dziewczynę, która jest zakochana w "Zmierzchu"i taką, która czyta Dostojewskiego - kogo uznasz za bardziej inteligentną, o lepszym guście? Z muzyką jest podobnie - ciężko zachwycać się inteligencją nastolatki, której ulubiona piosenka ma tekst mniej więcej:
"Chodź tu niegrzeczny chłopcze, chłopcze
Czy potrafisz to rozkręcić?
Chodź tu niegrzeczny chłopcze, chłopcze
Jeśli jesteś wystarczająco duży
Weź go, weź go
Skarbie, skarbie
Kochaj mnie, kochaj mnie"
Poza tym muzycy rockowi i metalowi zazwyczja ocieraja się o wirtuozerię, o zespole Beyonce nie można tego powiedzieć (chyba nawet największe jej fanki nie znają nazwisk jej gitarzysty, fani rocka znając całe zespoły). Dlatego, choć nikomu tego nie narzucam - uważam osoby słuchające rocka (o rapie nic nie pisałem, sam założyłeś, że to co dotyczy popu to też rap), metalu, mądrego rapu (Tupac choćby, którego uwielbiam) za osoby o większej wrażliwości niż te, które dostaja orgazmu, gdy usłyszą cieniutki głosik Biebera. I mam do tego ch0lerne prawo, bo to moja własna opinia i nic Tobie do tego.
P.S. Myślisz,że na imprezach tańczę do "Psychosocial"? Imprezy maja to do siebie, że nie chodzę na nie po to, by słychać dobrej muzyki, a żeby trochę poskakać, potańczyć, poznać fajne dziewczyny... Nie potrzebuję do tego analizy tekstu
Lil [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 16:54
Jeżeli ma 14 lat to powinni to sprawdzić administratorzy. Nie wiem czy tylko ja przeczytałam kilka linijek Regulaminu, ale było tam, że użytkownikami tego portalu mogą być tylko osoby pełnoletnie (albo nieletni za zgodą rodziców, o ile dobrze pamiętam).
No, chyba, że nikt sobie z tego nic nie robi.
Aaa | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 16:58
Nie wiem co macie z ta nienawiscia do ludzi ktorzy sluchaja innejj muzyki..ja sam peji nie lubie i wogole tego gatunku ale zeby kogos pojezdzac bo tego slucha?a co do cytatu to moze madrosc sie z niego falami nie wylewa ale z tego co zauwazylem to nie jest strona sluzaca do zdobywania wiedzy a sluzaca rozrywce.
kenwood | 213.186.87.* | 11 Lutego, 2012 17:12
Boris - to kogo się słucha to indywidualna sprawa każdego człowieka. Ja lubię Peję. JasniePan dobrze napisał. Nie ma sensu oceniać wykonawcy po jednym czy kilku jego utworach. Podobnie jest np. z Metallicą. Mają bardzo refleksyjny i mądry kawałek "Fade to black"ale mają też "So what", w którym śpiewają "ruc*hałem owcę, ruc*hałem kozę, wsadziłem jej kut*asa w gardło". Nawet taka Firma, która zasłynęła "je*baniem policji"ma fajny kawałek - Misja - nagrany z Bas Tajpanem i Monilove. Krytykowanie kogoś za to jakiej muzyki słucha jest prostackie i kretyńskie, krytykowanie poszczególnych gatunków w sposób jaki zrobił to XYZ_ZXY, też. Muzyka, podobnie jak polityka i religia, to bardzo drażliwy temat do rozmów, zwłaszcza w internecie, dlatego proponuję zakończyć tą dyskusję.
ersar | 80.50.235.* | 11 Lutego, 2012 17:19
@Axl zacznijmy od tego, że gust muzyczny NIE jest wyznacznikiem inteligencji. W każdej subkulturze jest tyle samo głupków. Nieznajomość muzyków wśród miłośników popu jest związana z tym, że mało który z fanów interesuje się muzyką tak jak fan rocka(oczywiście mówię tu o porządnym rocku). Faktycznie, muzyk rockowy musi być wymiataczem by się liczyć, ale tego właśnie się od niego oczekuje. Przecież nikt nie będzie podniecał się solówką w utworze popowym, dlatego tamtym gitarzystom duże umiejętności nie są potrzebne.
Masz prawo do swojego zdania, tak jak ja mam prawo to zdanie skrytykować, uważając je za zbyt stronnicze.
NIKT | 178.56.249.* | 11 Lutego, 2012 17:20
A ja mam pytanie: czy jak dodaje się YAFUDa to trzeba pisać YAFUD czy w jakiś magiczny sposób samo to się dodaję?
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 17:32
A co z analogią do literatury? Nie wyobrażam sobie, żeby jakiś troglodyta przeczytał i zrozumiał "Wesele", tak samo, jak nie spodziewałbym się takich spotkać na koncercie Soundgarden. Oczywiście, wszędzie zdarzają się debile, ale jeśli możesz o kimś stwierdzić, że jest inteligentny po tym, co czyta, możesz zrobić to samo, patrząć na to, jakiej słucha muzyki. I po prostu nie potrafię zrozumieć, jak można słuchać np. tekstu, który zacytowałem, bo jest on po prostu BEZDENNIE głupi i nikt, o jakimkolwiek poczuciu estetycznym i IQ powyżej 70 raczej sie nim nie zachwyci.
P.S. daleki jestem od krytyki całego gatunku (MJ to przecież też pop), ale naprawdę nie dostrzegam w tej chwili jakiejkolwiek gwiazdy popu, której teksty coś by ze sobą niosły (mogę jeszcze parę różnych zacytować).
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 17:54
XYZ_ZXY powiedz czego sluchasz a powiem Ci co ja mysle o Twojej muzyce :)
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 17:59
@JasniePan To czego slucham jest dla Ciebie zbyt ambitne i nawet nie ogarniesz tej muzyki swoim waskim jak dupa chomika odbytem.
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 18:06
XYZ_ZXY a to nawet nie zaczynam rozmowy z kims kto mysli ze jak w chlewni odzywa sie tak do swin, to i na potalu bedzie mogl ublizac kazdemu za zwkle pytanie. Widac jak ambitnego gatunku muzycznego sluchasz wlasnie po tej wypowiedzi.
ersar | 80.50.235.* | 11 Lutego, 2012 18:06
@Axl miałeś kiedyś tak, że zapomniałeś słuchawek i byłeś zmuszony do słuchania muzyki w autobusie, a później cały dzień Ci się jakiś popowy kawałek nucił w głowie? Tak ma działać ta muzyka, ma się wkręcać. Pop nie jest adresowany do ludzi, którzy muzyką się nie wiadomo jak interesują(oczywiście uogólniam).
Co do analogii do literatury, zacznijmy od tego, że w tych czasach troglodyci nie czytają książek i są z tego powodu dumni.
Nawet taki zmierzch nie jest zły, to jest tylko książka dla nastolatek w wieku 10-14 lat. Jest adresowany do dzieci, więc czemu go oceniać tak, jak się ocenia poważną książkę. Każda muzyka, jak i literatura mają odpowiednich odbiorców. Jest sobie zmierzch i bieber, jak i jest sobie Steven King i Black Sabbath(genialne połączenie).
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 18:16
@JasniePan ludzie sluchajacy rapu i popu sa prostakami, wiec po prostacku do nich mowie. Boje sie ze innego jezyka nie przetrawia.
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 18:26
XYZ_ZXY nie zaslaniaj sie tym ze niby do ludzi sluchajacych rapu i popu trzeba mowic jak do prostakow, tu predzej chodzi o to ze sam jestes prostakiem i nie potrafisz sie inaczej wyslowic. Do tego dodam taka mala ciekawostke, niektorzy raperzy sa lepiej wyksztalceni niz nasze "glowy panstwa"zyj dalej w swoich sterotypach a daleko nie zajdziesz.
FoodBrain | 67.55.100.* | 11 Lutego, 2012 18:33
Uwaga, bzdura:
"Poza tym muzycy rockowi i metalowi zazwyczja ocieraja się o wirtuozerię, "
No właśnie, zazwyczaj się nie ocierają. Sex Pistols, Nirvana, Joy Division, U2, Bob Dylan, The Ramones, Beatlesi, Rolling Stones, ACDC, Dead Kennedys, The Cure, White Stripes, Black Flag, The Stranglers, lub nasze polskie Dżem, T.Love, TSA, Dezerter i wielu, wielu innych muzyków rockowych, punkowych, metalowych to osoby dalekie od wirtuozerii, zarówno tej instrumentalnej i jak i, przede wszystkim wokalnej. Piosenki na ogół opierane na prostych powerchodowych riffach, względnie kilku akordach, proste solówki bądź nawet ich brak, do tego wokale, jakie przepadłyby w konkurencji z uczniami szkół muzycznych, kształconych w tym kierunku.
Nie oznacza to, że tworzą złą muzykę, jest wręcz przeciwnie, ale nie ma co dorabiać im wirtuozerii.
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 18:40
Wyksztalcenie o niczym nie swiadczy. Mozna miec papierek i byc zupelnym kretynem, a mozna nie miec nic i blyskac inteligencja i elokwencja. I teraz ja Ci powiem ciekawostke - muzyke (zreszta nie tylko) robi sie pod targety, czyli prosto mowiac na poziomie odbiorcow. Pop i rap sa na bardzo niskim poziomie tekstowym i melodyjnym. Pointy nie musze chyba pisac bo to oczywiste. A co do moich wypowiedzi juz sie wyrazilem: mowie na poziomie odbiorcy aby sie nie denerwowal ze czegos nie rozumie. A ze tutaj ciezko o kogos inteligentnego (w koncu wiekszosc to fani rapu i popu), to pisze tak aby czytajacy zrozumial. I z doswiadczenia powiem, ze nie znam inteligentnej osoby sluchajacej w/w muzyki.
Dziabaducha | 150.254.107.* | 11 Lutego, 2012 18:53
@FoodBrain dla niektórych Justin Bieber jest wirtuozem, więc swój pseudoznawczy komentarz wsadź sobie w dupę.
Spróbuj zagrać na zaśpiewać jak Bruce Dickinson i w tedy się udzielaj.
FoodBrain | 67.55.100.* | 11 Lutego, 2012 18:56
@XYZ_ZXY: pop na niskim poziomie? A znasz takich twórców jak Simon and Garfunkel, Leonard Cohen, Mamas and Papas czy Scott McKenzie? Oczywiście, że znasz, bo wszyscy ich znają i nie są to słąbe zespoły. Pop to cała morze muzyki, również tej dobrej. Pojmowanie tego gatunku przez pryzmat niskiej klasy wokalistek, śpiewających banały na tle elektronicznego podkładu to ogromne nieporozumienie i fałszywe uproszczenie.
K. | 93.157.113.* | 11 Lutego, 2012 18:57
FoodBrain, co do Dżemu - słuchałeś kiedykolwiek "Harley mój"w wersji koncertowej? Przeważnie Adaś Otręba ma w trakcie niej improwizowaną solówkę, na dłużej niż 10 minut. Parę razy widziałam wykonanie, na żywo i na telebimie - kamera nie nadążała za palcami gitarzysty. Aktualny wokalista - Maciej Balcar - nie dość, że współtworzył ścieżkę dźwiękową do "Mustanga z Dzikiej Doliny", występuje na deskach Teatru Muzyki i Tańca w Chorzowie.
Co nie znaczy, oczywiście, że nie masz racji w większości przypadków, gdzie zespół można rozpoznać po kombinacji pierwszych trzech akordów.
Co do literatury - nie widzę przeszkód, żeby ktoś inteligentny nie mógł zrelaksować (czyt. chwilowo odmóżdżyć) się przy lekturze Zmierzchu. Sama przeczytałam cztery tomy - swoją drogą, ciekawie się ją czyta przy znajomości głównych pastiszy w literaturze - a mój poziom intelektualny można chyba ocenić po powyższej wypowiedzi.
FoodBrain | 67.55.100.* | 11 Lutego, 2012 18:58
@Dziabaducha: dlaczego mnie obrażasz? Czy ja kogoś obraziłem? Widocznie nie znasz innych sposobów dyskusji.
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 19:01
XYZ_ZXY moze dlatego ze z prostakiem nikt nie chce sie zadawac i dlatego nie znasz? Teraz czytajac twoje wypociny wydaje mi sie ze sluchasz techniawek, nie ma slow wiec nie musisz sie wysilac zeby zrozumiec. Co do rapu widac ze sluchales tylko "raperow"z twojego osiedla i na tym konczy sie twoja znajomosc w tej dziedzinie bo ktos kto ma jakas tam wiedze wie, ze czesto zeby zrozumiec przekaz trzeba sie w to wsluchac a nie wylapywac wulgaryzmy. Na tym koncze dalsza wymiane zdan z twoja osoba bo czlowiek zyjacy stereotypami nie jest zbyt wartosciowa osoba do prowadzenia dialogow.
Kosiar [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 19:02
@XYZ_ZXY Słuchasz rocka albo metalu. Prawda? Tylko słuchacze tych dwóch gatunków są takimi kretynami, żeby mieć takie zdanie. Rap...napewno mówisz o tym samym rapie? Słyszałeś Ty kiedyś jakiś kawałek Piha? Pezeta? Słonia? O.S.T.Ra? Eldo? Wątpię. Swoją opinię zapewne budujesz na podstawie rapu na poziomie Firmy. Chociaż nie wykluczam opcji że jesteś poprostu takim kretynem, że słyszałeś dobry rap, ale nie starcza Ci inteligencji aby rozkminić. Nie znasz nikogo inteligentnego, słuchającego rapu? Kurna, na jakiej Ty wsi mieszkasz dzieciaku? Wracaj do słuchania swojej Metalliki, Sabatonu, AC/DC czy czego tam słuchasz i gdy kiedyś zmądrzejesz, chociaż przeczytaj jakikolwiek tekst dobrego rapera. Wtedy porozmawiamy na ten temat. Btw, również słucham rocka i metalu. Wiesz tylko czym to się u mnie różni? Rocka i metalu biorę jak chce posłuchać samej muzyki, na wokalu mi nie zależy. A rap wtedy, gdy chce się wsłuchać w przekaz. Tyle.
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 19:46
Oho, ale sie fani rapu rzucili. Powiadasz ze metalu sluchasz jak chcesz posluchac muzyki? Widocznie taki z ciebie troglodyta ze jezyki obce to dla ciebie czarna magia. I nie slucham "techniawek". Jestes ignorantem muzycznym jezeli na wszystko elektroniczne, lub zmixowane przez dja to techniawki. Idac twoim prostackim pogladem rap to tez "techniawka". I bylem zmuszony przez czesc zycia sluchac ostr i innych tego typu polskich pajacow, i nic glebszego tam nie znalazlem. Zadnych metafor, czegos co daloby mi do myslenia. Chyba ze ciemniaki potrzebuja zeby "rymujacy"guru im to wprost wytlumaczyl. Co do ludzi, ktorych znam, niemile was zaskocze. Mam wielu znajomych. Niestety niektorzy sluchaja rapu/popu, ale trzeba czasami z bieda intelektualna sie zadawac. Niestety takie spoleczenstwo teraz mamy. Kiedys tacy gineli na polowaniach, albo ich wywalali z osady/miasta bo byli gorsi. Teraz takie wadliwe elementy egzystuja w spoleczenstwie, bo usuwanie kretynow, ludzi ulomnych itp. jest "nieludzkie". Coz, ludzkosc schodzi na psy i sami siebie zniszczymy. A co do moich upodoban muzycznych, jak juz powiedzialem, towarzystwo tutaj jest zbyt ograniczone. Wiec dlaczego tu jestem? A no dlatego ze lubie bawic sie ubostwem intelektualnym i czytac pseudointeligentne wypociny.
Jarkusz | 178.56.249.* | 11 Lutego, 2012 20:03
Wy to macie problemy naprawdę. Znałem jednego dzieciaka, który słuchał metalu i był naprawdę spoko. Teraz jak patrzę u mnie w szkole na ludzi którzy włączają głośnio muzyki na lekcji i pyskują do każdego kto krzywo na nich spojrzy to robi mi się niedobrze. A wszyscy oni słuchają popu lub rapu. Co prawda nie wszyscy tacy są ale większość. Ja ogólnie nie słucham muzyki, nie znam większości ludzi wymienionych przez was wyżej i to wcale nie oznacza że jestem gorszy albo mniej "inteligenty"choć inteligencje albo ma się większą lub mniejszą i to wcale nie jest zależne od muzyki, co innego wiedza na temat muzyki. Tak więc wasze komentarze są według mnie głupie.
PS. zaraz najpewniej zwali się na mnie kupa ludzi, którzy nie podzielają mojego zdania;)
JasniePan | 81.246.134.* | 11 Lutego, 2012 20:09
XYZ_ZXY tak nam tlumacz twoja obecnosc tutaj widocznie szukasz tego samego poziomu intelektualnego co twoj, ale nawet tutaj ten poziom jest zbyt wysoki dla ciebie. Myslisz ze jestes kims bardziej wartosciowym niz jakikolwiek inny czlowie? Myslenie prostaka i kretyna tyle ci powiem, bo to ze ktos nie jest taki jak ty nie upowaznia cie do ublizania tej osobie. No ale widac jak zostales wychowany. Myslisz ze sypniesz wyszukanymi slowami i jestes "yntelygentny"? Fajnie tez wiedziec madry czlowieku ze raperzy istnieli juz w czasach gdy byly jeszcze osady, z pewnoscia tez na polowaniach za czasow Mieszka wypuszczali raperow do lasow i do nich z luku strzelali. Normalnie brak slow na Twoja glupote wiec koncze dalsza wymiane zdan z kims tak plytkim umyslowo.
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 20:18
@FoodBrain
Zagraj jakąkolwiek solówkę Slasha, Jimmy'ego Page'a, Chucka Berry'ego, Jeffa Becka, Angusa Younga, Jacka White'a czy "choćby Johna Frusciante, to pogadamy o wirtuozerii muzycznej.
Twoje wypociny o wirtuozerii wokalnej mnie po prostu załamały - nie wiedziałem, czy się śmiać czy płakać. Mówi Ci coś nazwisko Dickinson? Rob Halford? Ronnie James Dio? Serj Tankian? Axl Rose? Robert Plant? Geoff Tate? Steven Tyler? Chris Cornell? Freddie Mercury? Bon Scott? Paul Rodgers? I wielu, wielu innych? To są jedni z najlepszych wokalistów WSZECH CZASÓw, geniusze. Kończę to, bo z Tobą nie ma co rozmawiać, nie będę obrzucał Cię inwektywami, ale jesteś po prostu śmieszny.
@ersar
Widzisz, otoczenii jesteśmy przez wszechobecny banał. Rozumiem o co Ci chodzi, ale to nie znaczy, ze to akceptuję. Po prostu słuchanie miernych wokalistek, które sukces zawdzieczają komputerom i pokazywaniu du*y jest dla mnie oznaką tępoty. Takie już mam zdanie i raczej go nie zmienię. Ktoś, kto zachwyca sie Rhianną, w moim odczuciu, na obrazie Picassa zobaczy same kwadraty, z "Dżumy"nie zrozumie nic, nie wyłapie przesłania "Stairway to Heaven", a o pozeji Mickiewicza pomyśli, że "był naćpany albo napruty winem", kiedy to pisał. Tak to już jest, że ludzi mało inteligentnych, mało ambitnych łatwo zadowolić. I właśnie taka "muzyka"to jest ta łatwo zadowalająca, banalna, ogłupiająca. Ja w życiu i sztuce szukam czegoś więcej, dlatego gardzę Rihanną.
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 20:26
@JasniePan widzisz, tu twoj problem. Aby zrozumiec o co mi chodzilo z polowaniami trzeba troche wysilic neurony i przeczytac ze zrozumieniem. W sumie wiesz... nawet w prost mozna przeczytac o co mi chodzilo. Co do twojego myslenia o mnie nie zabronie ci miec wlasnego zdania, w koncu tylko to zostaje biedzie intelektualnej, bo na wlasne przemyslenia ich nie stac, tak samo jak bezdomnego na mercedesa. Moze jedynie mowic o nim ale miec go nie bedzie. A co do moich pogladow to zostaly z wiekiem i doswiadczeniem wypracowane. Wyobraz sobie ze jestem tutaj naprawde w celach rekreacyjnych, bo rownego partnera do konstruktywnej rozmowy tu nie znajde, zbyt niski poziom tego serwisu. I powiedz mi ktore slowa sa wedlug ciebie wyszukane? Jezeli jest to "egzystencja"to coz moge o tobie powiedziec? Napewno nie cie nie pochwale ani nie pokiwam z uznaniem glowa nad twoja elokwencja.
Kosiar [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 20:34
@XYZ_ZXY
Cóż, nie chce Cie osądzać, ale na 90% Twoja znajomość języków obcych przy mojej posysa. Ale może się mylę, może Twoje wspaniałe wykształcenie i inteligencja przebijają moje. No nieważne. Dalej nie zrozumiałeś. Miałem na myśli też polski metal. Metal/rock mają dobry przekaz. Ale jest to przekaz dla odbiorców...nie oszukujmy się, niezbyt ociosanych. W rapie ważne są tęgie rozkminy, których Ty nie pojmujesz i nigdy w życiu nie pojmiesz. Żeby zrozumieć, musiałbyś przeżyć. A zresztą...na ch*j ja się produkuję. Już czuje się głupszy bo złamałem zasadę "nie wdawaj się z idiotą w dyskusję, bo sprowadzi Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem". Oddaje wam go, gromcie go sami, ja już się nie będę zniżał, bo zimno w piwnicy o tej porze roku.
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 20:50
@Kosiar metal/rock dla nieociosanych? Chyba z ci sie gatunki pomylily. Tak, tegie rozkminy... Od kogos madrzejszego dla kretyna ktory sam nie mysli i potrzebuje kogos kto mu pare spraw wytlumaczy. Niby po czym probujesz moja znajomosc jezykow osadzic? Znasz moje cv, widziales jakie kursy przechodzilem? Jakos nie podkresliles ze chodz ci i polski. Widocznie tylko jezyk polski znasz, skoro sluchasz polskojezycznej muzyki. Tak jak axl pisal, poezja czy prawdziwa sztuka nie sa dla biedy intelektualnej reprezentowanej przez fanow rapu. Ale mysl o "tegich rozkminach"bardzo mnie rozbawila. Podaj mi jakas "tega rozkmine". Zobacze czym to teraz bieda intelektualna sie delektuje. Ale pewnie bedzie to myslowy napoj winopodobny popularnie zwany jabolem. W koncu jaki odbiorca taki produkt.
Axl | 95.49.77.* | 11 Lutego, 2012 21:11
ęTak jak axl pisal, poezja czy prawdziwa sztuka nie sa dla biedy intelektualnej reprezentowanej przez fanow rapu.ę
Wypraszam sobie, nic takiego nie napisałem. Rock i metal ogólnie nie są dla biedy intelektualnej, a już na pewno nie dla nieociosanych - z tym się zgodzę i takie zdanie, jak Twoje kosiar to dowód żałosnej ignorancji.
Ogólnie nie popieram poglądów XYZ_ZXY, bo i wśród raperów zdarzają się perły, jak np. Tupac, ale też jestem ciekaw taj tęgiej rozkminy. Jakiś przykład?
XYZ_ZXY | 82.145.211.* | 11 Lutego, 2012 21:20
@Axl Jedna czy dwie perly w kupie gnoju nic nie dadza, a sprawia ze gnoj bedzie jeszcze "wiekszym gnojem"bo jest do czego porownac. Moze troche sie zagalopowalem z interpretacja, ale nie zaprzeczysz raczej temu, ze sztuka dla biedy umysowej nie jest.
Chyba sie tych "tegich rozkmin"nie doczekam dzis. A szkoda. Wielka szkoda.
hahaha [YAFUD.pl] | 11 Lutego, 2012 23:30
"i szybko uciekłam, tak jak to jest w filmach."
gratuluję głupoty
Emas | 83.13.3.* | 12 Lutego, 2012 00:10
Śmieszą mnie wypowiedzi tych którzy nie dostrzegają przesłania w rapie, czy jakiejkolwiek innej muzyce. Każdy gatunek ma wykonawców niosących przekaz. Muzyka ma rozbudzać emocje, poprawiać nastrój, zmuszać do myślenia, pomagać w ciężkich chwilach. Mówicie o Rapie nie metaforycznym bez przesłania? Odsyłam do Eldo "Nie pytaj mnie o nią"to najprostszy przykład. Rap dzieli się na dwa rodzaje "gangsta rap"który jest bez sensu pod względem tekstu a za zadanie ma wpadać w ucho jak większość dzisiejszych popowych hitów oraz rap z przesłaniem którego osobiście słucham. Nie ograniczam się do jednego rodzaju muzyki, gdyż słucham także Punk Rocka który momentami ma dobre przesłanie a momentami jest strasznie zabawny;). Bez spiny Panowie bo te wasze wywyższanie się kto jest inteligentniejszy robi się śmieszne.
YafudowyAntynapinacz [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 00:21
Od kiedy gatunek, czyli głównie forma, decyduje także o treści? Tę samą treść można przekazać prozą, pentametrem jambicznym, limerykiem, haiku czy mickiewiczowskim trzynastozgłoskowcem.
Spinanie się na temat tego, czy jakiś gatunek muzyczny jest dla tępaków jest równie inteligentne, co zaciesz podczas oglądania "Świata według Kiepskich".
Hammerfall nadaje sztampowe teksty pasujące do losowo wybranego fantasy, Sabaton śpiewa o drugiej wojnie światowej. Oba zespoły grają metal. Muzyk pop, Phil Collins śpiewał równie często o problemach społecznych (np. "Another Day in Paradise"), jak i typowe piosenki o miłości (np. "You can't hurry love").
Jeśli będziemy oceniać utwór przez pryzmat gatunku zabrniemy w ślepą uliczkę fałszywego przeświadczenia o słuszności własnej racji.
Cała dyskusja zaczęła się od tego, że kenwood zacytował Peję, rzucając linijkę tekstu, który miał sens w kontekście wtedy trwającej dyskusji. Zamiast to uznać, wszyscy się rzucili, bo oczywiście nic, co ten pseudoraper Peja (zwłaszcza cytowany przez kenwooda)powie NIE MA PRAWA mieć sensu. Czy tylko ja zauważam absurd tej sytuacji?
Dziabaducha | 150.254.107.* | 12 Lutego, 2012 01:04
@Emas i niby co w tym tekście głębokiego i z przesłaniem? Jakieś przemyślenia masz głębsze? Ja tam nie widzę nic, czego bym nie wiedział. Jakoś ani mnie specjalnie nie rusza. Ot zachciało się panu "artyście"trochę romantyzmu. Może inaczej, chciał stworzyć coś z romantyzmu ale wyszedł jeden wielki bełkot. Takiej strefy niech ci pseudoartyści się nie łapią. Lepiej im wychodzi układanie rymowanek o ćpaniu zielska, życiu na blokowisku i o swoich wątpliwych podbojach miłosnych. A co do peji to też jest zwykły kretyn, którego ktoś wypromował. Do tego człowiek bez honoru (pamiętne "wiecie co z nim zrobić").
Ciriel [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 02:06
Love Story jak ze Zmierzchu (ktory jest daremny...), czemu uciekłaś, trzebabylo go odrazu w usta :D
Street [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 09:48
Ludzie zauważacie jak pod każdym Yafudem po trzydziestym, czterdziestym komentarzu już nie oceniacie Yafuda tylko się kłócicie i dyskutujecie?
YafudowyAntynapinacz [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 11:15
I co to za moda, na kiepskie jakościowo rzeczy mówić, że "są daremne"? Daremny może być wysiłek.
JAR | 77.255.16.* | 12 Lutego, 2012 11:15
kolejny YAFUD z typu "wielkie problemy gimnazjalistów"
Kosiar [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 11:30
@XYZ_ZXY
Nie osądzam Twojej znajomości, tylko chciałem Cie poinformować że język angielski znam lepiej niż nie jeden Anglik czy Amerykanin. Co do rozkmin...O.S.T.R - Rachunek Sumienia albo Eldo - Granice. Czy Pih - Nie Dla Mnie.Nie tak? To może inaczej. Słoń - Krwawy Aperitif. Miuosh - Zły? Onar - Powrót Do Treści? Zrozumiesz chociaż jeden z tych tekstów, czy mam Ci zapodać coś prostszego?
@Axl wiesz czemu nazywam metal muzyką dla nieociosanych? Bo fan metalu się spina o rap. Fan rapu(ale rapu, nie tępy blokers tylko fan rapu) nie spina się o metal.
YafudowyAntynapinacz [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 11:57
@Kosiar
Zabawne, pisząc o fanie metalu masz na myśli fanatyka, a potem, w następnym zdaniu, używasz słowa "fan"bez tego podtekstu.
Emas | 83.13.3.* | 12 Lutego, 2012 12:26
@Dziabaducha nie widzisz w tym głębokiej metafory o ojczyźnie. Nie widzisz zawartych w tekście rozważań o niej. Jak dla Ciebie to utwór w stylu pseudoromantycznym to pozdrawiam twój tok myślenia. I mimo nakreślenia podziału w rapie to dla Ciebie i tak muzyka o paleniu zielska i zabawach z prostytutkami. Rap jest prawdziwą muzyką o życiu ale co ja moge mówić do ignoranta który wsadza wszystko do jednego worka.
Axl | 79.185.220.* | 12 Lutego, 2012 12:28
2Kosiar
Zabawne, bo ja się nigdzie, a ni razu o rap nie spiąłem.
Yoshike [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 12:35
Już dajcie spokój z rapem czy z metalem. Każdy słucha tego na co ma ochotę, co komu wpadnie w ucho. Ja nie wyobrażam sobie jak można się ograniczać do paru gatunków muzycznych i wyzywać muzykę, która nie należy do tych gatunków.
Tak więc przestańcie się spierać :)
rozsądna | 80.238.64.* | 12 Lutego, 2012 13:32
Ta dyskusja tylko potwierdza znaną prawdę, że o gustach się nie dyskutuje.
Buszmenka | 77.254.251.* | 12 Lutego, 2012 14:26
Pamiętam,że jak byłam rok temu na szkolnej dyskotece i w pewnym momencie zachciało mi się iść do toalety. No i idę i jak nagle nie zahaczę nogą o kabel i nie wyrwałam wtyczki z gniazdka. Muzyka ucichła światła się wyłączyły i wszyscy:ŁUUUUUUU a ja w odruchu paniki uciekłam do wc :D Byłam w I LO więc na szczęście spektakularnie mało osób mnie kojarzyło. Potem zabawa się rozkręciła a ja bezproblemowo wmieszałam się w tłum i na tym się skończyło :-)
Axl | 79.185.220.* | 12 Lutego, 2012 14:44
@Buszmenka
Jednym kablem wyłączyłaś światło i muzykę? Może jeszcze prąd w całej dzielnicy?
Dziabaducha | 82.145.217.* | 12 Lutego, 2012 16:18
@Emas widac ze nie wiesz o czym polscy poeci romantyczni pisali. Nie dosc ze kretyn z ciebie to jeszcze masz braki w wyksztalceniu. I rap muzyka o zyciu? To tobie ktos musi pokazac jakie jest zycie? Zreszta w tych tekstach tyle zycia co w telenowelach brazylijskich. Takie z ciebie emo, tyle ze bez zyletki. Sluchacie tego samego tylko w innej formie.
YafudowyAntynapinacz [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 16:40
@Dziaba, a o czym jest muzyka której TY słuchasz, hm?
Dziabaducha | 82.145.217.* | 12 Lutego, 2012 17:00
Anarchizm, upadek ludzkosci, zniewolenie jednostki i jej mysli. Indrustial, dark electro. Niestety to nie jest papka z gowna jak rap, tych tekstow tak latwo sie nie lyka.
YafudowyAntynapinacz [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 17:47
To by wyjaśniało, dlaczego tak uparcie hejtujesz. Mam kilku znajomych, którzy słuchają podobnych rzeczy i tak jak Ty gardzą rapem czy innymi popularniejszymi gatunkami. I też twierdzą, że teksty ich muzyki są ambitniejsze i trudniejsze do zrozumienia.
Nie, żeby mnie to dziwiło. Ruch twierdzący, że to, co popularne\proste\pogodne nie może być dobre\nazwane sztuką, jest coraz silniejszy.
Kosiar [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 18:01
@Axl
To może jesteś wyjątkiem, albo tylko Trójmiasto obfituje w nietolerancyjnych metali,którzy na wieść że ktoś słucha rapu, już lecą wyjechać z glana.
Nikczemna [YAFUD.pl] | 12 Lutego, 2012 23:21
Był sobie YAFUD pewnej nastolatki
A tu nagle zaczęli się kłócić bratki
Zaczęło się od kenwoodowego fragmentu piosenki rapu
Wszyscy poczęli otwierać gęby jakby wołali papu
Najpierw odpowiedź kenłuda durna i nieprzemyślana
Szybko wywołała odzew JaśniePana
Wku*wienie Yoshike wjechało z tego całego balu
Dziewczyna się wkurzyła za obrażanie słuchaczy metalu
Potem Borisowa i kenwoodowa próba załagodzenia sytuacji
A Axl zaczął wygłaszać postulaty swoich racji
ersar dobrze rzecze
Jednak XYZ_ZXY dostojnie głupoty plecie
Aaa się oburzył na to hejtowanie
XYZ_ZXY wystartował z własnej dupy wywyższaniem
Dziabaducha nie zna zasad ortografii
Ale zaciesza, że tak jak Bruce Dickinson nikt zagrać i zaśpiewać nie potrafi
FoodBrain dyskusję prowadzi kulturalnie
I wygląda na to, że XYZ_ZXY był kiedyś zaspokajany analnie
Gdyż istoty rzeczy zrozumieć nie umie
Woli stać w wyniosłych szyderców tłumie
Muzyka, której słucham, nie jest gorsza, ona jest INNA
XYZ_ZXY nie rozumiesz tego, Twoja postawa jest zwyczajnie dziecinna
Kosiar starał Ci się do rozumu przemówić
Ale Ty chcesz wszystkich tylko ogłupić
Ośmieszyć, wyszydzić, napluć, nabrudzić
A potem, gdy mama każe-do sklepu iść jajka kupić
Jarkusz chyba chce uogólniać, oceniać wszystkich po kilku przypadkach
Ale takie jego teksty to tylko głupia gadka
YafudowyAntynapinacz zauważył bezsens tejże konwersacji
Jednak Dziabaducha wciąż czuje się panem sytuacji
Wreszcie, w końcu prawidłowo rozsądna wyartykułuje
Oczywistą, znaną prawdę: "O gustach się nie dyskutuje."
To by było na tyle. Pozdro hejterzy.
Emas | 83.13.3.* | 13 Lutego, 2012 00:02
@Dziabaducha śmieszne ocienianie jest ludzi jak ich się kompletnie nie zna tak się składa że nie trafiłeś pod dobry adres. Jestem uczniem liceum, klasy maturalnej a w dodatku humanistycznej. Twoje pseudofilozofie nie robią na mnie wrażenia. Próbowałem ci pokazać inną stronę niż rapu ta co przekazywana jest przez masową opinie. Ale jeżeli jesteś na tyle ograniczony żeby się w coś nie zagłębić a krytykować to strasznie mnie to żenuje. Ja osobiście nie znam zespołów z gatunku którego słuchasz więc nie pokuszę się o komentarz. Wracając do rapu nie raz w życiu pomógł mi podjąć ciężkie decyzje, więc skoro jest muzyką bez treści w jaki sposób mógł mi pomóc?
Dziabaducha | 150.254.107.* | 13 Lutego, 2012 00:13
@Emas jesteś na profilu humanistycznym i się tym chwalisz? Raczej powinienes juz stac w posredniaku za jakas robota. Pozatym jestes kiepskim humanista, skoro nie zwrociles uwagi na okreslenie "romantyzm"w odniesieniu do historii sztuki. Nie będę się zagłebiać w jakieś gówno. A co do twoich decyzji to ci wspolczuje - jak ja mam problemy to mam od tego przyjaciol, ktorzy mi pomagaja.
@Nikczemna Brawo, zaraz Emas ci "grubego bita"pod twoja "tega rozkmine"zlozy i bedzie kawalek, ktory pomoze ludziom decyzje podejmowac i bedzie hitem "ambitnego rapu". A co do mojej ortografii, podaj jakis blad bo nie chce mi sie szukac.
FoodBrain | 67.55.100.* | 13 Lutego, 2012 00:36
@Axl: mam do Ciebie jedno pytanie: chodziłeś kiedyś do szkoły muzycznej czy swoje przemyślenia opierasz na tym co znane/popularne? Wymienieni przez Ciebie wokaliści (z wyjątkiem Mercury'ego) nie mieli wielu oktaw, poruszają się w jednym określonym kanonie, ale nie są to wirtuozi techniki śpiewu. Ich piosenki są bardzo dobre w danym gatunku, wokaliści są charyzmatyczni itd, ale nie są wirtuozami, bo wielu wokalistów - absolwentów szkół muzycznych może ich zagiąć swoimi umiejętnościami, skalą głosu, modulacją i innymi elementami, których wokalista rockowy nie potrzebuje.
Analogiczna sytuacja jest z gitarzystami. Zagranie solówki to zawsze plus (choć cała masa muzyków jazzowych potrafi to uczynić bez specjalnego wysiłku), ale czy wymienieni przez Ciebie gitarzyści byliby w stanie nauczyć się grać tak, jak np. Paco da Lucia, Stig Mathisen, Jose Miguel Moreno, Frank Bungarten czy Stanley Jordan? Wbrew pozorom, granie muzyki klasycznej, flamenco czy jazzu wymaga od grającego znacznie większych umiejętności niż tylko muzyki rockowej. Nawet jeśli tacy Angus Young czy Jack White potrafiliby tak zagrać, to w ich utworach tego nie widać - to proste, kilkuakordowe utwory. Bardzo przyjemne i świetne w swojej kategorii - ale mimo to, proste.
Do podanych przeze mnie przykładów się jednak nie odniosłeś, a przecież prawdą jest, że bardzo duża część twórców rock'n'rollowych, hippisowskich, punkowych, new i cold wav'owych, grungowych to ludzie grający prostą muzykę i korzystający z prostych środków, takich jak power chordy czy arpeggia. W żadnym wypadku nie jest to źle! To bardzo dobrze, bo sam muzykę rockową (ale nie tylko) uwielbiam. Nie mam jednak klapek na oczach czy uszach i nie wmawiam sobie, że to czego słucham to poziom sztuki wysokiej.
Axl | 83.24.166.* | 13 Lutego, 2012 12:46
FoodBrain, wiesz, że są fachowe pisma i programy (np. Hit Parader), które regularnie tworzą zestawienia najlepszych muzyków i wokalistów wszech czasów. I wszech gatunków. Twórcy, których Ci podałem to absolutna czołówka (zresztą sam popatrz na te listy). A najlepiej wpisz nazwiska, które Ci podałem na youtube'a z dopiskiem "vocal range". I jeśli nadal będziesz obstawał przy swoim, to będzie znaczyło, że jesteś po prostu głuchy i na dodatek nie uznajesz opinii mądrzejszych od siebie ekspertów.
Męski szowinistczny prosiaczek | 141.89.197.* | 13 Lutego, 2012 12:53
No i po co było ogładać takie filmy?
Wracaj do kuchni!
Nikczemna [YAFUD.pl] | 13 Lutego, 2012 13:53
@Dziabaducha
Mój drogi, "wtedy"piszemy razem, a nie tak, jak Ty napisałeś: "w tedy".
Nie potrzebuję bitu, zachciało mi się coś w stylu satyry napisać :)
Ale jakbyś chciał, to mogę Ci napisać moje niektóre teksty, które z pewnością dałyby Ci do myślenia... Chociaż nie. Ty masz zbyt ciasny umysł. :)
Dziabaducha | 150.254.107.* | 13 Lutego, 2012 15:13
@Niczkemna straszny blad, rzeczywiscie. A co do tekstow, to owszem, nie przeczytalbym bo sie gownem nie interesuje.
Nikczemna [YAFUD.pl] | 13 Lutego, 2012 15:22
@Dziabaducha
Nikczemna, nie "Niczkemna".
Rozumiem, starasz się nigdy nie czytać czegoś, czego mógłbyś nie zrozumieć, bo by się z Ciebie śmiali, biedactwo :*
kenwood | 87.205.132.* | 13 Lutego, 2012 15:26
@up
Pierwsza zasada rozmowy z debilami - nie używać słów dłuższych niż 5 liter, bo ich nie zrozumieją. To samo dotyczy nicków :D
Dziabaducha | 150.254.107.* | 13 Lutego, 2012 15:31
@kenwood ciekawe czy tobie smieciu nie zdarzaja sie literowki?
@nikczemna po twojej "satrzye"widze ze poziom twojej "tworczosci"jest na poziomie szympansa z zespolem downa wiec nie bede sie takim sydem przejmowal. zreszta tez nie jestes interesujacym rozmowca. wiec idz i odrabiaj lekcje bo jutro znowu cie pani okrzyczy ze sie nie starasz.
Emas | 83.13.3.* | 13 Lutego, 2012 16:37
@ Dziabaducha Jak ktoś jest ambitny to znajdzie sposób na życie. Jesteś zbyt ograniczonym człowiekiem żeby to zrozumieć. Jeszcze mały cytat dla ciebie : "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"J.J. Rosseau
Dziabaducha | 82.145.211.* | 13 Lutego, 2012 16:48
@Emas Zamiast jakimis cytatami lepiej podeprzyj sie swoja humanistyczna, licealna wiedza na temat jezyka i ludzkich zachowan, bo do prawienia moralow za cienki jestes.
YafudowyAntynapinacz [YAFUD.pl] | 13 Lutego, 2012 18:13
@Dziabaducha:
Wspaniały dowód, że cytat Rousseau jest celny.
Nikczemna [YAFUD.pl] | 13 Lutego, 2012 20:50
@Dziabaducha
Nie nazywaj innych obrazem czegoś, co widzisz w lustrze.
Ależ ja starałam się dostosować tym poziomem specjalnie dla Ciebie, abyś nie miał problemu ze zrozumieniem...
Jednak na nic się to nie zdało, reprezentujesz jeszcze niższy poziom, niż zakładałam :(
Muszę Cię zmartwić, w przeciwieństwie do Ciebie nie mam żadnych zadań do odrobienia, gdyż gimnazjum i szkołę średnią już skończyłam, przykro mi...
Idź się teraz wypłakać do pedagoga.
Dziabaducha | 150.254.107.* | 13 Lutego, 2012 21:17
Oh oh. Jaka krucjata :D Moge siebie od dzis tytulowac "Mistrzem trollowania biedy umyslowej":D
YafudowyAntynapinacz [YAFUD.pl] | 13 Lutego, 2012 21:19
Uwielbiam wymówkę "na trolla".
Dziabaducha | 150.254.107.* | 13 Lutego, 2012 21:21
@YafudowyAntynapinacz a ja uwielbiam wymowki balwanow ktorzy dali sie wciagnac w tak banalny temat spinajac sie przy tym. :D wiecej czujnosci moje kochane, slepe i bezmozgie baraniatka. :D
Nikczemna [YAFUD.pl] | 13 Lutego, 2012 21:27
@Dziabaducha
Nie wiem, o czyjej spinie piszesz...
Mnie tylko rozbawiłeś swoimi jakże uroczymi porównaniami :)
Dziabaducha | 150.254.107.* | 13 Lutego, 2012 21:37
Teraz nikt sie nie spinal. oh oh, jacy wszyscy teraz nagle sie zrobili wyluzowani.
edtheg | 82.145.208.* | 13 Lutego, 2012 22:23
Jedną rzecz chciałbym zauważyć, niestety nie pamiętam kto to powiedział (jeśli sobie wmówiłem przepraszam): nie skalą śpiewu i nie niezwykłą techniką gry tworzy się genialną muzykę. King Diamond, Mika mają niesamowity głos, a piosenki dobre, ale o wybitności trudno mówić.
asdas | 77.101.123.* | 14 Lutego, 2012 09:04
Pomijajac stwierdzenie "pocałowałam go w policzek i szybko uciekłam, tak jak to jest w filmach", ktore mowi, ze jestes glupia, YAFUD mnie rozbawil :-)
Street [YAFUD.pl] | 15 Lutego, 2012 20:16
@Nikczemna - zgadzam się. Ok, słucham RAPU! ile osób teraz ma mnie ochotę walnąć w ryj? (nawet mnie nie znając?)
Kehen | 91.214.3.* | 15 Lutego, 2012 22:47
A ja tam popieram teorię, że rap to nic twórczego. Słucham metalu, nawet chrześcijańskiego, a pewien niemiecki zespół jest moim ulubionym. Ile osób ma ochotę walnąć mnie w ryj, nawet mnie nie znając?