Ja i mój mąż należymy do wspólnoty modlitewnej. Co tydzień jeździmy do domu kogoś ze wspólnoty na modlitwę, a potem każdy po kolei opowiada wydarzenia z minionego tygodnia. W tym tygodniu mieliśmy dodatkowego gościa-biskupa diecezji radomskiej. Była akurat nasza kolej goszczenia w domu. Razem z mężem posprzątaliśmy cały dom, a ja upiekłam trzy ciasta i kupiłam 9 rodzai kaw, by się nam miłej rozmawiało. Kiedy wszyscy razem z biskupem stanęliśmy w kole i złapaliśmy się za ręce do odśpiewania modlitwy rozpoczynającej spotkanie - do pokoju wszedł nasz 3-letni syn z nocnikiem w ręce i stanął z nim w środku koła. Bardzo często używał nocnika jako krzesła, więc ja i mój mąż nie zareagowaliśmy. W pewnym momencie zdjął spodenki i zaczął robić grubszą sprawę, bardzo głośno przy tym stękając. Widok ludzi próbujących nie zwracać uwagi na syna - bezcenny. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
1
1
xs | 81.210.73.* | 18 Stycznia, 2012 14:23
Dzielny chłopak, w tak młodym wieku już potrafi pokazać, że sra na poglądy religijne. W dodatku kulturalnie, bo do nocnika.
2
2
Papaciaja | 89.161.5.* | 18 Stycznia, 2012 14:25
9 rodzai kaw?! Ja tylu nawet wymienić nie potrafię!
Wszyscy, którzy nie wierzą w Boga ze swoich prywatnych przyczyn - macie prawo mieć swoje zdanie, ale nie macie takiego prawa, żeby obrażać zdanie innych. Więc łaskawie odpierdoIcie się od czyjejś wiary.
Spier dalaj kretynie. Możesz sobie wierzyć i w Zordona, bylebyś nie oczekiwał, że ktokolwiek potraktuje to jako normalność.
1
6
Ja | 31.41.144.* | 18 Stycznia, 2012 14:48
Haha młody jest ŚWIETNY! Ale dla rodziców pewnie niezły YAFUD xD
0
7
mayi | 62.69.193.* | 18 Stycznia, 2012 14:55
xs - piękne podsumowanie :D
-2
8
Kebab u Turka | 83.6.154.* | 18 Stycznia, 2012 14:58
Wspólnota modlitewna ?
Ja pie*dole, od razu zróbcie wspólnotę pie*dolenia, albo srania...
Rozumiem, że ktoś może wierzyć w coś co nie istnieje, ale bez przesady !
1
9
bld3 | 109.243.96.* | 18 Stycznia, 2012 15:00
mam nadzieję, że to w całości prześmiewcza historia. Tak podpowiada mi intuicja, po przeczytaniu kawałka z ciastami i kawą;-)
1
10
RUPR | 82.145.216.* | 18 Stycznia, 2012 15:05
A ja wierzę w komunizm. A kiedy próbuje w przekonać kogoś do swoich poglądów, jestem przestępcą, łamiącym konstytucję. A tak naprawdę, czym się różnią komuniści, czy faszyści od chrześcijan czy muzułmanów? Podobna moralność, w przeszłości ludzi mordowali.
Nie przeszkadza mi absolutnie czyjaś wiara, byleby się z tym nie obnosili publicznie (nawet przekonywanie, w postaci dyskusji i artykułów jest w porządku, ostatecznie może być tak, że to oni mają rację).
2
11
migotka | 89.72.249.* | 18 Stycznia, 2012 15:13
nie wiem co jest wiekszym YAFUDem, zachowanie dziecka, czy to ze rodzice mają nasrane we łbie...9 rodzajów kaw na biskupa ? nie wygłupiałabym się tak nawet gdyby miała mnie odwiedzic królowa angielska albo nawet mooja własna matka :/ to jest w koncu spotkanie modlitewne czy popisówka pt: 'zastaw się a postaw się' ?:>spotykacie sie modlic czy zreć ?
btw nie rozumiem czemu nie rodzice nie mogli przerwac, wyprowadzic dziecka i wrócić, przecież modlitwa to nie operacja na otwartym sercu zeby w takiej sytuacji nie mozna było jej przerwac i za chwile dołaczyć...
mam nadzieje ze to jakas prowokacja i ze nie ma na prawde takich głupich ludzi
-2
12
kenwood | 178.37.147.* | 18 Stycznia, 2012 15:20
"Ja i mój mąż należymy do wspólnoty modlitewnej."Poprawka: "Ja i mój mąż należymy do sekty."
0
13
Nick | 213.195.130.* | 18 Stycznia, 2012 15:20
czemu was dziwi 9 rodzajów kaw?! o.O
sam Jacobs chyba ma ze 100 rodzajów kaw rozpuszczalnych o różnych cenach i o identycznym smaku...
no nie ukrywajmy że to o to chodziło autorce pytania. wątpię żeby w polsce ktoś chciał z różnych zakątków świata naprawdę szukać różne rodzaje kaw...
0
14
hray | 93.154.252.* | 18 Stycznia, 2012 15:39
Większej bzdury dawno nie czytałem. Wymyślone od początku do końca 8-P
0
15
klaudia | 89.151.10.* | 18 Stycznia, 2012 15:39
czyżby zielonoświątkowcy?
0
16
Serj | 83.9.0.* | 18 Stycznia, 2012 15:42
@Nick Mnie tam zdziwiło te rodzai kaw. Do tej pory nie rozumiem, jak można być tak tępym, żeby nie znać ojczystego języka. Ale cóż, polski mowa, trudny mowa.
Wszyscy sie bulwersuja tymi "rodzaiami"kaw i religia, ale tylko jedna osoba zauwazyla dziwne zachowanie wobec dziecka. Zgadzam sie z migotka, powinni wytlumaczyc dziecku, ze takie rzeczy robi sie na osobnosci. Cale to towarzystwo jakies oglupione, nikt nie zareagowal. I co to mialo na celu? Ludzie religijni nie defekuja? Nie rozmawiaja na ten temat?
0
18
ZaC | 83.238.154.* | 18 Stycznia, 2012 16:00
"a potem każdy po kolei opowiada wydarzenia z minionego tygodnia":D Wyobrażam sobie taką swobodną rozmowę i strach przed tym, żeby nie powiedziało się czegoś "niewłaściwego". Przypomniało mi to słowa Lenina: "Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza"...
0
19
Danio | 89.229.71.* | 18 Stycznia, 2012 16:12
Pewnie mieliśćie przesrane :D
0
20
either | 87.99.114.* | 18 Stycznia, 2012 16:27
Ojej, rodzice należą do wspólnoty religijnej, jacy to oni źli... Ale jakby należeli do koła naukowego to już pewnie byście się tak nie spinali. A to przecież taka sama wspólnota ludzi, których łączą wspólne zainteresowania/przekonania itp.
-1
21
| 77.255.76.* | 18 Stycznia, 2012 16:35
@either, tyle że kółko naukowe może wnieść coś nowego, wynaleźć coś, albo chociaż samych siebie czegoś uczyć. A kółko modlitewne nic nie robi tylko wku*wia ludzi. Sam widzisz ile osób już wku*wiło. Dla mnie z wiarą jak z homoseksualizmem. Nie mam nic do tego, tylko ku*wa nie mieszajcie mnie do tego, nie mówcie co robicie bo nie chce wiedzieć jak głupi jesteście i nie obrzydzajcie mi życia waszymi durnotami.
Darujcie sobie te wszystkie obraźliwe komentarze, zbędna jest dyskusja na temat ich wiary. Czy to wasza sprawa?
0
25
Czart | 79.188.255.* | 18 Stycznia, 2012 17:03
Komentarze rewelacja..do autorki 9 rodzai kaw, 3 ciasta...macie nasrane w głowach, zapomniałaś napisać jeszcze, że po wszystkim ubrałyśmy swoje Moherki i biegiem w teren..w du.pach się porzewracało.A ojciec Dyrektor ma zwała bo bezynka do Maybacha coraz droższ..zamiast tylu wypieków kup mu kanister w imię wiary.
0
26
Świstak | 81.190.67.* | 18 Stycznia, 2012 17:04
@kenwood - nie każdy katolik to psychol :/
0
27
asdcf | 82.145.217.* | 18 Stycznia, 2012 17:10
@Belzeboob zaskoczę Cię bowiem "rodzai"jest również poprawną formą, ale przyjętą jako forma potoczna. Tak żeście go wychowali, że wam sie zesrał przy ludziach.
pomijając kwestie religijne (bo to sprawa każdego z osobna) to jednak stawanie na głowie bo przyjeżdża biskup jest wg mnie głupotą + to co pisała Nijaka
"Rodzai"to w żaden sposób nie jest forma poprawna, nawet potoczny. Uzus mamy jaki mamy, różne już błędy są dopuszczalne, ale uznanie takiego słowa za poprawne może przejść chyba tylko w małej, regionalnej społeczności. Rzeczywiście w tym przypadku w modlitwie warto poprosić i słownik i chęć do jego użytkowania :)
@either, tyle że kółko naukowe może wnieść coś nowego, wynaleźć coś, albo chociaż samych siebie czegoś uczyć. A kółko modlitewne nic nie robi tylko wku*wia ludzi. Sam widzisz ile osób już wku*wiło. Dla mnie z wiarą jak z homoseksualizmem. Nie mam nic do tego, tylko ku*wa nie mieszajcie mnie do tego, nie mówcie co robicie bo nie chce wiedzieć jak głupi jesteście i nie obrzydzajcie mi życia waszymi durnotami.
Czym ono może wkurzać ludzi, bo nie bardzo rozumiem? Nie biorę udziału w tego typu zgrupowaniach, ale nigdy nie miałam nic przeciwko takim spotkaniom, gdyż ci ludzie swoim zachowaniem mnie nie krzywdzą. Ty się spotykasz ze znajomymi na piwo, oni na modlitwę, każdy ma swój własny sposób. Nie wspominam tutaj o moherach i ojcu dyrektorze, tak jak Czart, bo akurat to z wiarą nie ma nic wspólnego.
@Czart Wnioskuję, że w Twoim otoczeniu nie znajdują się osoby, które są wierzące i NORMALNE. Szczerze współczuję towarzystwa.
0
32
Bakemono | 83.31.226.* | 18 Stycznia, 2012 17:57
Przyznać się w sieci że się chodzi do kościoła i modli wymaga ostatnio sporej odwagi. Od razu wsiądzie na nieszczęśnika stado "wiedzących lepiej"kpiąc z niego i obrażając jego poglądy. Gdyby ktoś w ten sposób potraktował ich poglądy, które uważają za dobre i słuszne, to nagle by się okazało, że to przecież nie w porządku. Ale tylko wtedy. Im wolno. Wielcy Apostołowie Ateizmu nie zauważają też, że często sami zachowują się jak Jehowi próbując na siłę wcisnąć Jedyną Słuszną Prawdę. Jeśli ktoś daje sobie prawo do mówienia o ateizmie, powinien dać innym prawo do mówienia o wierze. Inaczej stawia siebie i swoje poglądy ponad innymi. O hipokryzji nie wspominając. Osobiście nie wierzę w Boga ale zupełnie nie przeszkadza mi wiara u innych, o ile tylko nie jestem nachalnie przekonywana do czegoś.
0
33
Rayne | 89.76.172.* | 18 Stycznia, 2012 17:57
Nie rozumiem oburzenia i niektorych komentarzy pelnych nienawisci. Ja sama jestem ateistka, w dodatku apostatka- swiadomie wystapilam z kosciola katolickiego 2 lata temu. Ja sie nie moglam odnalezc w wierze chrzescijanskiej badz jakiekolwiek innej ale ludzie.. zyjmy i dajmy zyc innym. Poki mi katolik, buddysta itp. nie wciska swojej wiary i mi sie nie uprzykrza to mnie wcale nie obchodzi czy ktos chodzi na spotkania modlitewne lub czy modli sie do swietego czajnika albo czci golebie. Glupi i zlosliwi ludzie sa wszedzie, wsrod ateistow, katolikow, buddystow, swiadkow jehowy, czarnych, bialych itp. itd.
0
34
jababa | 87.207.155.* | 18 Stycznia, 2012 18:04
Sam początek "Ja i mój mąż należymy do wspólnoty modlitewnej"to już niezły YAFUD...a syn- dzielny wojownik, będą z niego ludzie.
nie wiem jak wam, ale mi trochę sekciarsko brzmi ten yafud...
0
40
Menat | 89.229.200.* | 18 Stycznia, 2012 18:51
Rzygacie uprzedzeniami do świadków Jehowy ,zielonoświatkowców,buddystów itd. Założę się ,że w większości jesteście katolikami,obrzydliwymi ludźmi,którzy nie potrafią żyć w zgodzie z innymi,plujecie jadem...
0
41
Menat | 89.229.200.* | 18 Stycznia, 2012 18:53
A Ci ,którzy tu używają określenia sekta,niech zajrzą do obszernej definicji,bo nie wiedzą ,co to w ogóle jest
0
42
ves | 89.72.170.* | 18 Stycznia, 2012 19:07
Trzeba było przerwać modlitwe i zając się dzieckiem. I koniecznie z nim porozmawiać na osobności. To bardzo dziwne zachowanie. Co prawda dzieciak ma tylko 3 lata, ale mój kuzyn ma tyle samo i wie, że się robi kupe na osobności (a też już potrafi do nocnika). BTW wystawną uczte zrobiłaś współwyznawcą... Następnym razem mnie też zaproś, uwielbiam kawe :D
Menat, po twoim poście, żeby nie Reyne, zwątpiłbym zupełnie w ateistów. Stado spiętych agresywnych ludków reaguje na wzmianki o modlitwie jak byk na płachtę, a ty piszesz, że to katolicy? Skomentowałbym to, ale jestem katolikiem i staram się trzymać poziom.
Autorko - przyjaciółki zrozumieją twoje starania o jak najlepsze podjęcie gości i zakłopotanie. Katolicy, ci prawdziwi - szacunek jaki okazujesz biskupowi. Ale tutaj, jak widzisz- nie znajdziesz zrozumienia, ani nawet dobrego wychowania. Kontynuując myśl Reyne (z wielkim szacunkiem dla niej) - ci frustraci nie są tacy, bo są ateistami, czy że są z innej wspólnoty niż katolicy, czy z tej właśnie. Zwykłe, ludzkie prostactwo.
A tak - jeśli kogoś nosi z powodu człowieka, który niczego mu nie zrobił, to coś z nim nie w porządku...
@Twardoglowy: Mi sie wydaje, ze Biskup i inni zebrani doceniliby fakt, ze jedno z rodzicow zajelo sie dzieckiem, pozwalajac reszcie skupic sie na modlitwie. Nie wiem, co to za szacunek, pozwalac dziecku zalatwiac sie w obecnosci gosci. A co do podejmowania biskupa "czym chata bogata"- mi sie wydawalo, ze katolicy powinni stawiac na skromnosc, ale co ja tam wiem ^^
0
52
Lady Forward | pinger.pl | 18 Stycznia, 2012 21:06
kto usunął mój piękny komentarz o kawie? niedobry moderator...
0
53
anonimowy jan | 81.219.75.* | 18 Stycznia, 2012 21:30
Rodzice dziwni, moim zdaniem coś z nimi jest nie w porządku - jak można pozwolić dziecku załatwiać się przy gościach? Nie ma znaczenia czy w trakcie modlitwy czy odkrywania superuranu. Mnie to szokuje i obrzydza.
Nijaka - po pierwsze - wielkie dzięki za normalny poziom dyskusji. Niby nic wielkiego, ale uczę się to doceniać. Dziękuję, szczerze, bez ironii.
Co do samej sytuacji - podejrzewam że wszystkich zatkało. A co najmniej samą mamę. Co do innych (jeśli i ich nie zamurowało) - zachowali się na poziomie. Uczenie kogoś we własnym domu jak się zająć dzieckiem i to w takiej drobnej sprawie - mało uprzejmie. Ludzie się denerwują nawet jak robią to dziadkowie dziecka. Co do wyobrażenia o katolikach i ich gościnności - nie ma czegoś takiego. Większy wpływ ma narodowość, lokalne zwyczaje. A my Polacy lubimy przesadzać jako gospodarze. I doprowadzać gości do kłopotów zdrowotnych z przejedzenia.
Swoją drogą, sama byś się zdziwiła, gdyby Ci ktoś w gościach zaoferował krakersy i szklankę wody, bo mu religia nakazuje skromność;)
Cytat z Nijakiej: "Ludzie religijni nie defekuja?". Darujcie, ale po wielu komentarzach mam wrażenie, że chyba nikomu się nie zdaża.Takie straszne, widok załatwiającego się malucha? Mając własnego 3 latka na wychowaniu tak go krótko trzymalibyście, że "chodziłby jak w zegarku", wszystko wiedział i robił na rozkaz? A rodzice - nie mieli prawa do zakłopotania, do tego by ich na moment "zatkało"?
yyy - daruj, ale po myśleniu, że pozwolenie dziecku, by sobie biegało po domu i bawiło się samo w sąsiednim pokoju to jakaś zbrodnia, widać że na razie sobie tylko wyobrażasz, jak to jest mieć dzieci
@Twardoglowy: No owszem, polska goscinnosc jest mocno przesadzona. Ale mimo wszystko, smieszy mnie, gdy gospodarze "szpanuja"przed goscmi jakimis wymyslnymi frykasami i udaja, ze u nich tak sie jada na codzien :) Mysle, ze kupienie jednego gatunku naprawde dobrej kawy zrobiloby lepsze wrazenie, niz taki sztuczny przepych z najblizszego supermarketu. A co do zalatwiajacego sie dziecka- kogo jak kogo, ale matki nic nie powinno zdziwic :) sama jestem matka i wiem, ze dzieci stac na wiele dziwnych pomyslow. I widzac, jak moje dziecko zdejmuje spodnie, aby zalatwic sie na srodku pokoju, na pewno bym nie stala jak wryta, ale przeprosila gosci i zabrala dziecko do lazienki. A co do poziomu dyskusji- ciesze sie, ze ktos docenia :) Mam wrazenie, ze niewiele jest osob potrafiacych wyrazic swe zdanie kulturalnie, i wiekszosci to nie robi roznicy. Mi robi, wole dystyngowanie uderzyc kogos w twarz rekawica i stanac do pojedynku, niz okladac sie sztachetami :P
@Twardoglowy: "Ludzie religijni nie defekuja?"Tu chodzilo mi o to, ze trzeba rozmawiac z dzieckiem na ten temat, uswiadomic dziecko, do czego sluzy nocnik (nie jako krzeslo) i ze pewne potrzeby nalezy zalatwiac na osobnosci. Trzylatek powinien juz takie sprawy rozumiec, a jesli nie rozumie (lub tylko "testuje"na ile mu rodzice pozwola) to nie nalezy takiego zachowania ignorowac, tylko kolejny raz wytlumaczyc.
Nijaka: Jedni są bardzo niezależni od opinii innych, drudzy się tym zamartwiają. Nie zgorszy mnie ktoś z irkezem czy tatuazami, bo się nie przejmuje za bardzo otoczeniem. I nie potępiam kogoś, kto ogromnie przeżywa wizytę gości (zwłaszcza tych, których uważa za szczególnie ważnych) bo opinia otoczenia jest tak ważna. Taka natura. To tak, jakby potępiać wielkość nosa.
Co do reakcji - nie naciągam na zwierzenia, ale pewnie opisy momentów, w których nie wykazałaś się refleksem co do pomysłów dziecka ubiłyby mnie;) Ale sza. Tu ludzie szybko potępiają;)
Zdominowaliśmy dyskusję, starczy ze mnie;)
0
60
przemo | 79.163.110.* | 18 Stycznia, 2012 22:15
Kawa i ciasto do modlitwy,poza tym nikt nie reaguje jak dziecko w grupie ludzi wali kupe."trochę"to dziwne.Może to był znak:] ' '
@Twardoglowy: no nie wiem, zdarzylo sie, ze mala cos zbroila, kiedy ja bylam zajeta czyms innym (np. ogladajac ulubiona bajke na dobranoc, wspiela sie na stolik pelniacy role zapory, potem na szafke z telewizorem i obslinila ekran, zanim zorientowalam sie, ze cos cicho sie zrobilo w pokoju- przygotowywalam akurat kolacje w kuchni). Ale jesli juz widze, ze cos sie swieci, to wkraczam do akcji :) Przezywanie wizyty, staranie sie, by dobrze wypasc przed kims waznym itp, to jedno, a udawanie wyzszych sfer to drugie. Zwlaszcza, jesli robia to ludzie, ktorzy nie znaja zasad bobrego wychowania i mysla, ze wystawny stol nadrobi wszystkie gafy. Jednak zachowanie najbardziej swiadczy o czlowieku. Mysle, ze majlepiej zachowywac sie naturalnie, i nikt by sie nie obrazil, gdyby zaoferowac mu normalny wybor herbaty, kawy i przekasek, ktore zazwyczaj mam w domu. Zwlaszcza, jesli wiekszosc gosci to bliscy znajomi lub sasiedzi.
0
62
kira | 178.183.182.* | 19 Stycznia, 2012 01:17
Syn pragnął was uświadomić, że was posrało :P Biskup przyjeżdża, trzeba zaszpanować. U mnie w domu są dwa rodzaje kawy, sypana i rozpuszczalna. Sypaną można zrobić w ekspresie. Goście jakoś nie narzekają, ale przecież biskup to inny człowiek. Pan na włościach, pospólstwo musi się przed nim pokazać. To takie zaściankowe...
Nie jestem religijny, ale uwazam ze tacy agresywni kinder-ateisci ktorzy na wzmianke o czyjejs religii reaguja wyszydzaniem i obrazaniem to sa takie same swiry jak najwieksi fanatycy religijni. Identyczna mentalnosc.
0
64
Agna | 164.126.66.* | 19 Stycznia, 2012 02:37
Co za ludzie :/ rodzaje kaw to np. esspresso, machiatto, capuccino, sami zobaczcie: http://bociancafe.pl/pl/i/Gatunki-i-rodzaje-kawy/23
0
65
Byzk | 193.22.183.* | 19 Stycznia, 2012 06:19
Jak dziecko robi kupę w środku kółka modlitewnego, to wiedz, że coś się dzieje...
0
66
bezbez | 193.24.32.* | 19 Stycznia, 2012 07:31
mlody, nie ma jeszcze zrytego beretu, pokazal co mysli o tym wszystkim...chcialem w zasadzie napisac, ze co z was za rodzice, ze przedkladacie potrzeby swojego dziecka nad trzymanie sie za rece z biskupem...
0
67
bezbez | 193.24.32.* | 19 Stycznia, 2012 07:52
mialo byc przedkladacie trzymanie sie za rece z biskupem nad potrzeby dziecka, a wiadomo jak to jest jak przycisnie to ojojoj, z drugiej strony nie macie ubikacji w domu i nie przekazaliscie tego dalej, ze te sprawy to wlasnie tam?
ty i twój mąż macie nieźle nayebane w głowach a wasze dziecko sra na te wasz zakłamane spotkania.
0
70
Rabarbar | 91.123.210.* | 19 Stycznia, 2012 12:57
9 rodzajów kawy bo 9 to liczba, którą upodobał sobie szatan.
0
71
Ahriman | 83.26.239.* | 19 Stycznia, 2012 21:28
Rabarbar: Prawie dobrze - Tzeentch, nie szatan :-)
0
72
Fallen | 79.185.139.* | 20 Stycznia, 2012 21:34
Jak wchodziłem w komentarze, spodziewałem się, że zobaczę setki ludzi, mówiących jaką to frajdę miał biskup z widoku gołego tyłka 3 latka... Jezu, ludzie... Co się z wami dzieje, że zamiast dyskutować o takich "światłych"tematach, rozprawiacie nad wiarą, prawem do wiary, ilością kawy i innymi rzeczami? A sedno, z którego można by wykroić, wielki, piękny, jędrny, kawałek ciasta, zostawiacie bez niczego? Postarajcie się bardziej bo tracę w was wiarę... No, chyba że uważacie, wiarę w was o INTERNAUCI za coś równie idiotycznego...
0
73
Kaktus | 79.191.251.* | 21 Stycznia, 2012 10:45
O tych pseudo-kinder-ateistach jest jedno powiedzenie: "Kozak w necie, pi*da w świecie"Poza tym zgadzam się z Fallen,Twardogłowym i wszystkimi którzy mają na tyle oleju w głowie żeby nie obrażaćm
Dokładnie, większość z tych wielce oświeconych ateistów jeszcze niedawno chodziło za rączkę z mamą do kościoła, a teraz i tak zapier.dalają na religię, bo boją się mamie sprzeciwić.
0
75
Fallen | 79.191.61.* | 22 Stycznia, 2012 20:07
Jak mogę ludzi obrażać skoro sam jestem agnostykiem? Na religię chodzę, bo w mojej szkole, z moimi nauczycielami, to jedyna okazja, żeby pograć w karty... Poza tym, jak można obrażać ludzi których nawet się nie zna? Każdy chyba przyzna, że jeden z największych polaków wszechczasów, mam na myśli Karola Wojtyłę, był wierzącym. A jego obrazicie? Nie sądzę. Albo z innej beczki... Erhm... Nie przychodzi mi do głowy żaden wielki polak ateista ale mniejsza. A Einstein? Też był wierzący. A jego chyba też nie obrazicie? No, chyba, że należycie do tych pseudohumanistów i nienawidzicie go za to, że się fizyki uczyć musicie...
0
76
y | 158.75.90.* | 22 Stycznia, 2012 20:18
Trudno nazwać Einsteina wierzącym. A wielkość JP2? Dyskusyjna.
Na bogato widzę a kredyt w Providencie na te kawy wzięłaś?
0
82
Max | 109.189.48.* | 04 Czerwca, 2017 14:07
Taka różnica że komunistyczne Chiny i Korea Północna nadal skazują ludzi na śmierć, a kler od kilkuset lat to potępia.
W odpowiedzi na komenatrz #10 użytkownika RUPR[ Zobacz ]
0
83
Max | 109.189.48.* | 04 Czerwca, 2017 14:13
W celu poparcia fallena wyciągnę jeden z cytatów Einsteina: "Są dwa sposoby postrzegania świata;Tak, jakby nic nie było cudem, lub tak jakby wszystko było cudem. Ja osobiście wolę ten drugi sposób."
W odpowiedzi na komenatrz #76 użytkownika y[ Zobacz ]
xs | 81.210.73.* | 18 Stycznia, 2012 14:23
Dzielny chłopak, w tak młodym wieku już potrafi pokazać, że sra na poglądy religijne. W dodatku kulturalnie, bo do nocnika.
Papaciaja | 89.161.5.* | 18 Stycznia, 2012 14:25
9 rodzai kaw?! Ja tylu nawet wymienić nie potrafię!
omasterson | 212.67.139.* | 18 Stycznia, 2012 14:26
i bardzo dobrze bo nie do tego boga co trzeba sie modliliscie.
AVE SATAN :D 666 rulz
Orion [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 14:34
Wszyscy, którzy nie wierzą w Boga ze swoich prywatnych przyczyn - macie prawo mieć swoje zdanie, ale nie macie takiego prawa, żeby obrażać zdanie innych. Więc łaskawie odpierdoIcie się od czyjejś wiary.
ByłyKatolik | 81.163.202.* | 18 Stycznia, 2012 14:48
Spier dalaj kretynie. Możesz sobie wierzyć i w Zordona, bylebyś nie oczekiwał, że ktokolwiek potraktuje to jako normalność.
Ja | 31.41.144.* | 18 Stycznia, 2012 14:48
Haha młody jest ŚWIETNY! Ale dla rodziców pewnie niezły YAFUD xD
mayi | 62.69.193.* | 18 Stycznia, 2012 14:55
xs - piękne podsumowanie :D
Kebab u Turka | 83.6.154.* | 18 Stycznia, 2012 14:58
Wspólnota modlitewna ?
Ja pie*dole, od razu zróbcie wspólnotę pie*dolenia, albo srania...
Rozumiem, że ktoś może wierzyć w coś co nie istnieje, ale bez przesady !
bld3 | 109.243.96.* | 18 Stycznia, 2012 15:00
mam nadzieję, że to w całości prześmiewcza historia. Tak podpowiada mi intuicja, po przeczytaniu kawałka z ciastami i kawą;-)
RUPR | 82.145.216.* | 18 Stycznia, 2012 15:05
A ja wierzę w komunizm. A kiedy próbuje w przekonać kogoś do swoich poglądów, jestem przestępcą, łamiącym konstytucję. A tak naprawdę, czym się różnią komuniści, czy faszyści od chrześcijan czy muzułmanów? Podobna moralność, w przeszłości ludzi mordowali.
Nie przeszkadza mi absolutnie czyjaś wiara, byleby się z tym nie obnosili publicznie (nawet przekonywanie, w postaci dyskusji i artykułów jest w porządku, ostatecznie może być tak, że to oni mają rację).
migotka | 89.72.249.* | 18 Stycznia, 2012 15:13
nie wiem co jest wiekszym YAFUDem, zachowanie dziecka, czy to ze rodzice mają nasrane we łbie...9 rodzajów kaw na biskupa ? nie wygłupiałabym się tak nawet gdyby miała mnie odwiedzic królowa angielska albo nawet mooja własna matka :/ to jest w koncu spotkanie modlitewne czy popisówka pt: 'zastaw się a postaw się' ?:>spotykacie sie modlic czy zreć ?
btw nie rozumiem czemu nie rodzice nie mogli przerwac, wyprowadzic dziecka i wrócić, przecież modlitwa to nie operacja na otwartym sercu zeby w takiej sytuacji nie mozna było jej przerwac i za chwile dołaczyć...
mam nadzieje ze to jakas prowokacja i ze nie ma na prawde takich głupich ludzi
kenwood | 178.37.147.* | 18 Stycznia, 2012 15:20
"Ja i mój mąż należymy do wspólnoty modlitewnej."Poprawka: "Ja i mój mąż należymy do sekty."
Nick | 213.195.130.* | 18 Stycznia, 2012 15:20
czemu was dziwi 9 rodzajów kaw?! o.O
sam Jacobs chyba ma ze 100 rodzajów kaw rozpuszczalnych o różnych cenach i o identycznym smaku...
no nie ukrywajmy że to o to chodziło autorce pytania. wątpię żeby w polsce ktoś chciał z różnych zakątków świata naprawdę szukać różne rodzaje kaw...
hray | 93.154.252.* | 18 Stycznia, 2012 15:39
Większej bzdury dawno nie czytałem. Wymyślone od początku do końca 8-P
klaudia | 89.151.10.* | 18 Stycznia, 2012 15:39
czyżby zielonoświątkowcy?
Serj | 83.9.0.* | 18 Stycznia, 2012 15:42
@Nick
Mnie tam zdziwiło te rodzai kaw. Do tej pory nie rozumiem, jak można być tak tępym, żeby nie znać ojczystego języka. Ale cóż, polski mowa, trudny mowa.
Nijaka [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 15:57
Wszyscy sie bulwersuja tymi "rodzaiami"kaw i religia, ale tylko jedna osoba zauwazyla dziwne zachowanie wobec dziecka. Zgadzam sie z migotka, powinni wytlumaczyc dziecku, ze takie rzeczy robi sie na osobnosci. Cale to towarzystwo jakies oglupione, nikt nie zareagowal. I co to mialo na celu? Ludzie religijni nie defekuja? Nie rozmawiaja na ten temat?
ZaC | 83.238.154.* | 18 Stycznia, 2012 16:00
"a potem każdy po kolei opowiada wydarzenia z minionego tygodnia":D
Wyobrażam sobie taką swobodną rozmowę i strach przed tym, żeby nie powiedziało się czegoś "niewłaściwego". Przypomniało mi to słowa Lenina: "Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza"...
Danio | 89.229.71.* | 18 Stycznia, 2012 16:12
Pewnie mieliśćie przesrane :D
either | 87.99.114.* | 18 Stycznia, 2012 16:27
Ojej, rodzice należą do wspólnoty religijnej, jacy to oni źli... Ale jakby należeli do koła naukowego to już pewnie byście się tak nie spinali. A to przecież taka sama wspólnota ludzi, których łączą wspólne zainteresowania/przekonania itp.
| 77.255.76.* | 18 Stycznia, 2012 16:35
@either, tyle że kółko naukowe może wnieść coś nowego, wynaleźć coś, albo chociaż samych siebie czegoś uczyć. A kółko modlitewne nic nie robi tylko wku*wia ludzi. Sam widzisz ile osób już wku*wiło. Dla mnie z wiarą jak z homoseksualizmem. Nie mam nic do tego, tylko ku*wa nie mieszajcie mnie do tego, nie mówcie co robicie bo nie chce wiedzieć jak głupi jesteście i nie obrzydzajcie mi życia waszymi durnotami.
belzeboob | 217.173.183.* | 18 Stycznia, 2012 16:41
Poprawna forma to "rodzajów". Następnym razem pomódlcie się o słownik.
jan | 91.200.94.* | 18 Stycznia, 2012 16:54
Bracia Jehowcy?
Guczi [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 17:02
Darujcie sobie te wszystkie obraźliwe komentarze, zbędna jest dyskusja na temat ich wiary. Czy to wasza sprawa?
Czart | 79.188.255.* | 18 Stycznia, 2012 17:03
Komentarze rewelacja..do autorki 9 rodzai kaw, 3 ciasta...macie nasrane w głowach, zapomniałaś napisać jeszcze, że po wszystkim ubrałyśmy swoje Moherki i biegiem w teren..w du.pach się porzewracało.A ojciec Dyrektor ma zwała bo bezynka do Maybacha coraz droższ..zamiast tylu wypieków kup mu kanister w imię wiary.
Świstak | 81.190.67.* | 18 Stycznia, 2012 17:04
@kenwood - nie każdy katolik to psychol :/
asdcf | 82.145.217.* | 18 Stycznia, 2012 17:10
@Belzeboob zaskoczę Cię bowiem "rodzai"jest również poprawną formą, ale przyjętą jako forma potoczna.
Tak żeście go wychowali, że wam sie zesrał przy ludziach.
smalczyk [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 17:12
A teraz z innej beczki...haha fajny dzieciak..
hahaha | 85.193.213.* | 18 Stycznia, 2012 17:16
pomijając kwestie religijne (bo to sprawa każdego z osobna) to jednak stawanie na głowie bo przyjeżdża biskup jest wg mnie głupotą
+ to co pisała Nijaka
EnigmaticEncounter | 212.96.231.* | 18 Stycznia, 2012 17:43
"Rodzai"to w żaden sposób nie jest forma poprawna, nawet potoczny. Uzus mamy jaki mamy, różne już błędy są dopuszczalne, ale uznanie takiego słowa za poprawne może przejść chyba tylko w małej, regionalnej społeczności. Rzeczywiście w tym przypadku w modlitwie warto poprosić i słownik i chęć do jego użytkowania :)
Guczi [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 17:49
@either, tyle że kółko naukowe może wnieść coś nowego, wynaleźć coś, albo chociaż samych siebie czegoś uczyć. A kółko modlitewne nic nie robi tylko wku*wia ludzi. Sam widzisz ile osób już wku*wiło. Dla mnie z wiarą jak z homoseksualizmem. Nie mam nic do tego, tylko ku*wa nie mieszajcie mnie do tego, nie mówcie co robicie bo nie chce wiedzieć jak głupi jesteście i nie obrzydzajcie mi życia waszymi durnotami.
Czym ono może wkurzać ludzi, bo nie bardzo rozumiem? Nie biorę udziału w tego typu zgrupowaniach, ale nigdy nie miałam nic przeciwko takim spotkaniom, gdyż ci ludzie swoim zachowaniem mnie nie krzywdzą. Ty się spotykasz ze znajomymi na piwo, oni na modlitwę, każdy ma swój własny sposób. Nie wspominam tutaj o moherach i ojcu dyrektorze, tak jak Czart, bo akurat to z wiarą nie ma nic wspólnego.
@Czart Wnioskuję, że w Twoim otoczeniu nie znajdują się osoby, które są wierzące i NORMALNE. Szczerze współczuję towarzystwa.
Bakemono | 83.31.226.* | 18 Stycznia, 2012 17:57
Przyznać się w sieci że się chodzi do kościoła i modli wymaga ostatnio sporej odwagi. Od razu wsiądzie na nieszczęśnika stado "wiedzących lepiej"kpiąc z niego i obrażając jego poglądy. Gdyby ktoś w ten sposób potraktował ich poglądy, które uważają za dobre i słuszne, to nagle by się okazało, że to przecież nie w porządku. Ale tylko wtedy. Im wolno. Wielcy Apostołowie Ateizmu nie zauważają też, że często sami zachowują się jak Jehowi próbując na siłę wcisnąć Jedyną Słuszną Prawdę. Jeśli ktoś daje sobie prawo do mówienia o ateizmie, powinien dać innym prawo do mówienia o wierze. Inaczej stawia siebie i swoje poglądy ponad innymi. O hipokryzji nie wspominając.
Osobiście nie wierzę w Boga ale zupełnie nie przeszkadza mi wiara u innych, o ile tylko nie jestem nachalnie przekonywana do czegoś.
Rayne | 89.76.172.* | 18 Stycznia, 2012 17:57
Nie rozumiem oburzenia i niektorych komentarzy pelnych nienawisci. Ja sama jestem ateistka, w dodatku apostatka- swiadomie wystapilam z kosciola katolickiego 2 lata temu.
Ja sie nie moglam odnalezc w wierze chrzescijanskiej badz jakiekolwiek innej ale ludzie.. zyjmy i dajmy zyc innym. Poki mi katolik, buddysta itp. nie wciska swojej wiary i mi sie nie uprzykrza to mnie wcale nie obchodzi czy ktos chodzi na spotkania modlitewne lub czy modli sie do swietego czajnika albo czci golebie. Glupi i zlosliwi ludzie sa wszedzie, wsrod ateistow, katolikow, buddystow, swiadkow jehowy, czarnych, bialych itp. itd.
jababa | 87.207.155.* | 18 Stycznia, 2012 18:04
Sam początek "Ja i mój mąż należymy do wspólnoty modlitewnej"to już niezły YAFUD...a syn- dzielny wojownik, będą z niego ludzie.
bogdanw | 79.187.78.* | 18 Stycznia, 2012 18:20
chciał odstraszyć złe demony ubrane w czerni....
Natass [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 18:24
@Nijaka - nie reagowali, bo byli zajęci chwaleniem pana, haha
vipi | 93.128.182.* | 18 Stycznia, 2012 18:34
Hare Kryszna...!
SSWS | 192.162.95.* | 18 Stycznia, 2012 18:36
Minus za pierwsze zdanie... dalej nawet nie czytam o.O
MissMcCormick [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 18:43
nie wiem jak wam, ale mi trochę sekciarsko brzmi ten yafud...
Menat | 89.229.200.* | 18 Stycznia, 2012 18:51
Rzygacie uprzedzeniami do świadków Jehowy ,zielonoświatkowców,buddystów itd. Założę się ,że w większości jesteście katolikami,obrzydliwymi ludźmi,którzy nie potrafią żyć w zgodzie z innymi,plujecie jadem...
Menat | 89.229.200.* | 18 Stycznia, 2012 18:53
A Ci ,którzy tu używają określenia sekta,niech zajrzą do obszernej definicji,bo nie wiedzą ,co to w ogóle jest
ves | 89.72.170.* | 18 Stycznia, 2012 19:07
Trzeba było przerwać modlitwe i zając się dzieckiem. I koniecznie z nim porozmawiać na osobności. To bardzo dziwne zachowanie. Co prawda dzieciak ma tylko 3 lata, ale mój kuzyn ma tyle samo i wie, że się robi kupe na osobności (a też już potrafi do nocnika).
BTW wystawną uczte zrobiłaś współwyznawcą... Następnym razem mnie też zaproś, uwielbiam kawe :D
Guczi [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 19:08
@Menat W pełni Cię popieram.
Smutas [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 19:41
Hmmm.... Nie zareagowałaś? Ciekawe. Co to za rygorystyczna sekta?
klaudia | 89.151.10.* | 18 Stycznia, 2012 19:45
oczywiście w moje pytanie nie ma zamiaru ubliżaniu komuś jestem tylko ciekawa wiary
Agnostyk | 83.30.185.* | 18 Stycznia, 2012 19:52
Tylko c.i.o.t.y obrażają poglądy innych. Dla mnie każdy może wierzyć w co chce.
Twardogłowy | 195.191.5.* | 18 Stycznia, 2012 19:52
Menat, po twoim poście, żeby nie Reyne, zwątpiłbym zupełnie w ateistów. Stado spiętych agresywnych ludków reaguje na wzmianki o modlitwie jak byk na płachtę, a ty piszesz, że to katolicy? Skomentowałbym to, ale jestem katolikiem i staram się trzymać poziom.
Autorko - przyjaciółki zrozumieją twoje starania o jak najlepsze podjęcie gości i zakłopotanie. Katolicy, ci prawdziwi - szacunek jaki okazujesz biskupowi. Ale tutaj, jak widzisz- nie znajdziesz zrozumienia, ani nawet dobrego wychowania.
Kontynuując myśl Reyne (z wielkim szacunkiem dla niej) - ci frustraci nie są tacy, bo są ateistami, czy że są z innej wspólnoty niż katolicy, czy z tej właśnie. Zwykłe, ludzkie prostactwo.
A tak - jeśli kogoś nosi z powodu człowieka, który niczego mu nie zrobił, to coś z nim nie w porządku...
KeiraPati | pinger.pl | 18 Stycznia, 2012 20:39
Bezcenne jest to, że laska kupiła 9 rodzai kaw dla biskupa...
Tak mnie zatkało, że nie napiszę już nic więcej.
marchewkowy potwór | pinger.pl | 18 Stycznia, 2012 20:46
@KeiraPati: dokładnie to samo pomyślałam :P
yyy | 77.253.207.* | 18 Stycznia, 2012 20:53
Wy zorganizowaliście spotkanie jakiejś sekty w domu, a trzylatka zostawiliście samego sobie, w drugim pokoju?? Fajni rodzice nie ma co.
Nijaka [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 21:04
@Twardoglowy: Mi sie wydaje, ze Biskup i inni zebrani doceniliby fakt, ze jedno z rodzicow zajelo sie dzieckiem, pozwalajac reszcie skupic sie na modlitwie. Nie wiem, co to za szacunek, pozwalac dziecku zalatwiac sie w obecnosci gosci. A co do podejmowania biskupa "czym chata bogata"- mi sie wydawalo, ze katolicy powinni stawiac na skromnosc, ale co ja tam wiem ^^
Lady Forward | pinger.pl | 18 Stycznia, 2012 21:06
kto usunął mój piękny komentarz o kawie? niedobry moderator...
anonimowy jan | 81.219.75.* | 18 Stycznia, 2012 21:30
Rodzice dziwni, moim zdaniem coś z nimi jest nie w porządku - jak można pozwolić dziecku załatwiać się przy gościach? Nie ma znaczenia czy w trakcie modlitwy czy odkrywania superuranu. Mnie to szokuje i obrzydza.
Twardogłowy | 195.191.5.* | 18 Stycznia, 2012 21:35
Nijaka - po pierwsze - wielkie dzięki za normalny poziom dyskusji. Niby nic wielkiego, ale uczę się to doceniać. Dziękuję, szczerze, bez ironii.
Co do samej sytuacji - podejrzewam że wszystkich zatkało. A co najmniej samą mamę.
Co do innych (jeśli i ich nie zamurowało) - zachowali się na poziomie. Uczenie kogoś we własnym domu jak się zająć dzieckiem i to w takiej drobnej sprawie - mało uprzejmie. Ludzie się denerwują nawet jak robią to dziadkowie dziecka.
Co do wyobrażenia o katolikach i ich gościnności - nie ma czegoś takiego. Większy wpływ ma narodowość, lokalne zwyczaje. A my Polacy lubimy przesadzać jako gospodarze. I doprowadzać gości do kłopotów zdrowotnych z przejedzenia.
Swoją drogą, sama byś się zdziwiła, gdyby Ci ktoś w gościach zaoferował krakersy i szklankę wody, bo mu religia nakazuje skromność;)
Twardogłowy | 195.191.5.* | 18 Stycznia, 2012 21:48
Cytat z Nijakiej: "Ludzie religijni nie defekuja?". Darujcie, ale po wielu komentarzach mam wrażenie, że chyba nikomu się nie zdaża.Takie straszne, widok załatwiającego się malucha? Mając własnego 3 latka na wychowaniu tak go krótko trzymalibyście, że "chodziłby jak w zegarku", wszystko wiedział i robił na rozkaz? A rodzice - nie mieli prawa do zakłopotania, do tego by ich na moment "zatkało"?
yyy - daruj, ale po myśleniu, że pozwolenie dziecku, by sobie biegało po domu i bawiło się samo w sąsiednim pokoju to jakaś zbrodnia, widać że na razie sobie tylko wyobrażasz, jak to jest mieć dzieci
Nijaka [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 21:56
@Twardoglowy: No owszem, polska goscinnosc jest mocno przesadzona. Ale mimo wszystko, smieszy mnie, gdy gospodarze "szpanuja"przed goscmi jakimis wymyslnymi frykasami i udaja, ze u nich tak sie jada na codzien :) Mysle, ze kupienie jednego gatunku naprawde dobrej kawy zrobiloby lepsze wrazenie, niz taki sztuczny przepych z najblizszego supermarketu.
A co do zalatwiajacego sie dziecka- kogo jak kogo, ale matki nic nie powinno zdziwic :) sama jestem matka i wiem, ze dzieci stac na wiele dziwnych pomyslow. I widzac, jak moje dziecko zdejmuje spodnie, aby zalatwic sie na srodku pokoju, na pewno bym nie stala jak wryta, ale przeprosila gosci i zabrala dziecko do lazienki.
A co do poziomu dyskusji- ciesze sie, ze ktos docenia :) Mam wrazenie, ze niewiele jest osob potrafiacych wyrazic swe zdanie kulturalnie, i wiekszosci to nie robi roznicy. Mi robi, wole dystyngowanie uderzyc kogos w twarz rekawica i stanac do pojedynku, niz okladac sie sztachetami :P
Nijaka [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 22:06
@Twardoglowy: "Ludzie religijni nie defekuja?"Tu chodzilo mi o to, ze trzeba rozmawiac z dzieckiem na ten temat, uswiadomic dziecko, do czego sluzy nocnik (nie jako krzeslo) i ze pewne potrzeby nalezy zalatwiac na osobnosci. Trzylatek powinien juz takie sprawy rozumiec, a jesli nie rozumie (lub tylko "testuje"na ile mu rodzice pozwola) to nie nalezy takiego zachowania ignorowac, tylko kolejny raz wytlumaczyc.
gość | 80.239.243.* | 18 Stycznia, 2012 22:11
Dziewięć RODZAJÓW. Słowniki nie gryzą.
Twardogłowy | 195.191.5.* | 18 Stycznia, 2012 22:15
Nijaka:
Jedni są bardzo niezależni od opinii innych, drudzy się tym zamartwiają. Nie zgorszy mnie ktoś z irkezem czy tatuazami, bo się nie przejmuje za bardzo otoczeniem. I nie potępiam kogoś, kto ogromnie przeżywa wizytę gości (zwłaszcza tych, których uważa za szczególnie ważnych) bo opinia otoczenia jest tak ważna. Taka natura. To tak, jakby potępiać wielkość nosa.
Co do reakcji - nie naciągam na zwierzenia, ale pewnie opisy momentów, w których nie wykazałaś się refleksem co do pomysłów dziecka ubiłyby mnie;) Ale sza. Tu ludzie szybko potępiają;)
Zdominowaliśmy dyskusję, starczy ze mnie;)
przemo | 79.163.110.* | 18 Stycznia, 2012 22:15
Kawa i ciasto do modlitwy,poza tym nikt nie reaguje jak dziecko w grupie ludzi wali kupe."trochę"to dziwne.Może to był znak:]
'
'
Nijaka [YAFUD.pl] | 18 Stycznia, 2012 22:34
@Twardoglowy: no nie wiem, zdarzylo sie, ze mala cos zbroila, kiedy ja bylam zajeta czyms innym (np. ogladajac ulubiona bajke na dobranoc, wspiela sie na stolik pelniacy role zapory, potem na szafke z telewizorem i obslinila ekran, zanim zorientowalam sie, ze cos cicho sie zrobilo w pokoju- przygotowywalam akurat kolacje w kuchni). Ale jesli juz widze, ze cos sie swieci, to wkraczam do akcji :)
Przezywanie wizyty, staranie sie, by dobrze wypasc przed kims waznym itp, to jedno, a udawanie wyzszych sfer to drugie. Zwlaszcza, jesli robia to ludzie, ktorzy nie znaja zasad bobrego wychowania i mysla, ze wystawny stol nadrobi wszystkie gafy. Jednak zachowanie najbardziej swiadczy o czlowieku. Mysle, ze majlepiej zachowywac sie naturalnie, i nikt by sie nie obrazil, gdyby zaoferowac mu normalny wybor herbaty, kawy i przekasek, ktore zazwyczaj mam w domu. Zwlaszcza, jesli wiekszosc gosci to bliscy znajomi lub sasiedzi.
kira | 178.183.182.* | 19 Stycznia, 2012 01:17
Syn pragnął was uświadomić, że was posrało :P Biskup przyjeżdża, trzeba zaszpanować. U mnie w domu są dwa rodzaje kawy, sypana i rozpuszczalna. Sypaną można zrobić w ekspresie. Goście jakoś nie narzekają, ale przecież biskup to inny człowiek. Pan na włościach, pospólstwo musi się przed nim pokazać. To takie zaściankowe...
Aczkolwiek | 82.145.208.* | 19 Stycznia, 2012 01:41
Nie jestem religijny, ale uwazam ze tacy agresywni kinder-ateisci ktorzy na wzmianke o czyjejs religii reaguja wyszydzaniem i obrazaniem to sa takie same swiry jak najwieksi fanatycy religijni. Identyczna mentalnosc.
Agna | 164.126.66.* | 19 Stycznia, 2012 02:37
Co za ludzie :/ rodzaje kaw to np. esspresso, machiatto, capuccino, sami zobaczcie: http://bociancafe.pl/pl/i/Gatunki-i-rodzaje-kawy/23
Byzk | 193.22.183.* | 19 Stycznia, 2012 06:19
Jak dziecko robi kupę w środku kółka modlitewnego, to wiedz, że coś się dzieje...
bezbez | 193.24.32.* | 19 Stycznia, 2012 07:31
mlody, nie ma jeszcze zrytego beretu, pokazal co mysli o tym wszystkim...chcialem w zasadzie napisac, ze co z was za rodzice, ze przedkladacie potrzeby swojego dziecka nad trzymanie sie za rece z biskupem...
bezbez | 193.24.32.* | 19 Stycznia, 2012 07:52
mialo byc przedkladacie trzymanie sie za rece z biskupem nad potrzeby dziecka, a wiadomo jak to jest jak przycisnie to ojojoj, z drugiej strony nie macie ubikacji w domu i nie przekazaliscie tego dalej, ze te sprawy to wlasnie tam?
zły bezbożnik | 77.115.11.* | 19 Stycznia, 2012 09:12
Wspólnota modlitewna. Heh. Ale Yafud niezły.
ją | 82.145.211.* | 19 Stycznia, 2012 11:09
ty i twój mąż macie nieźle nayebane w głowach a wasze dziecko sra na te wasz zakłamane spotkania.
Rabarbar | 91.123.210.* | 19 Stycznia, 2012 12:57
9 rodzajów kawy bo 9 to liczba, którą upodobał sobie szatan.
Ahriman | 83.26.239.* | 19 Stycznia, 2012 21:28
Rabarbar: Prawie dobrze - Tzeentch, nie szatan :-)
Fallen | 79.185.139.* | 20 Stycznia, 2012 21:34
Jak wchodziłem w komentarze, spodziewałem się, że zobaczę setki ludzi, mówiących jaką to frajdę miał biskup z widoku gołego tyłka 3 latka... Jezu, ludzie... Co się z wami dzieje, że zamiast dyskutować o takich "światłych"tematach, rozprawiacie nad wiarą, prawem do wiary, ilością kawy i innymi rzeczami? A sedno, z którego można by wykroić, wielki, piękny, jędrny, kawałek ciasta, zostawiacie bez niczego? Postarajcie się bardziej bo tracę w was wiarę... No, chyba że uważacie, wiarę w was o INTERNAUCI za coś równie idiotycznego...
Kaktus | 79.191.251.* | 21 Stycznia, 2012 10:45
O tych pseudo-kinder-ateistach jest jedno powiedzenie: "Kozak w necie, pi*da w świecie"Poza tym zgadzam się z Fallen,Twardogłowym i wszystkimi którzy mają na tyle oleju w głowie żeby nie obrażaćm
matusik1995 [YAFUD.pl] | 21 Stycznia, 2012 15:26
Dokładnie, większość z tych wielce oświeconych ateistów jeszcze niedawno chodziło za rączkę z mamą do kościoła, a teraz i tak zapier.dalają na religię, bo boją się mamie sprzeciwić.
Fallen | 79.191.61.* | 22 Stycznia, 2012 20:07
Jak mogę ludzi obrażać skoro sam jestem agnostykiem? Na religię chodzę, bo w mojej szkole, z moimi nauczycielami, to jedyna okazja, żeby pograć w karty... Poza tym, jak można obrażać ludzi których nawet się nie zna? Każdy chyba przyzna, że jeden z największych polaków wszechczasów, mam na myśli Karola Wojtyłę, był wierzącym. A jego obrazicie? Nie sądzę. Albo z innej beczki... Erhm... Nie przychodzi mi do głowy żaden wielki polak ateista ale mniejsza. A Einstein? Też był wierzący. A jego chyba też nie obrazicie? No, chyba, że należycie do tych pseudohumanistów i nienawidzicie go za to, że się fizyki uczyć musicie...
y | 158.75.90.* | 22 Stycznia, 2012 20:18
Trudno nazwać Einsteina wierzącym. A wielkość JP2? Dyskusyjna.
zoooomgtorrentplix | 89.77.4.* | 22 Stycznia, 2012 23:05
wie co robi, sra na media
DL | 95.41.221.* | 05 Lutego, 2012 14:57
Niektórzy nie dorośli, aby posiadać neta. A już nauczenie ich pisania to jakieś totalne nieporozumienie :(
belzebub z torunia | 83.27.90.* | 12 Marca, 2012 04:38
a na nowe opony do maybacha kochana wspólnota sie zrzuciła ?
kokomando [YAFUD.pl] | 14 Maja, 2012 16:00
Kur*a czyscisz mi klawiature akurat jadłem
dominator31 [YAFUD.pl] | 26 Stycznia, 2015 13:35
Na bogato widzę a kredyt w Providencie na te kawy wzięłaś?
Max | 109.189.48.* | 04 Czerwca, 2017 14:07
Taka różnica że komunistyczne Chiny i Korea Północna nadal skazują ludzi na śmierć, a kler od kilkuset lat to potępia.
Max | 109.189.48.* | 04 Czerwca, 2017 14:13
W celu poparcia fallena wyciągnę jeden z cytatów Einsteina: "Są dwa sposoby postrzegania świata;Tak, jakby nic nie było cudem, lub tak jakby wszystko było cudem. Ja osobiście wolę ten drugi sposób."
Karmen [YAFUD.pl] | 04 Czerwca, 2017 18:22
Kler sam skazywał ludzi na śmierć i to w męczarniach a powodem mogło być nawet czytanie biblii.
Beszczelnekaro | 94.254.141.* | 04 Czerwca, 2017 22:21
Chyba bardzo mało o nich wiesz.
Maks | 37.248.98.* | 06 Sierpnia, 2018 09:26
Żałuję że nie mam konta żeby Ci dać +
cerebrumpalm [YAFUD.pl] | 06 Sierpnia, 2018 10:45
c`mon, przez 6 lat to naprawde mogles sie juz poswiecic i sobie konto zalozyc.