W ostatnią sobotę byli u mnie znajomi, wielbiciele miękkich narkotyków. W ruch poszła fajka wodna i znajomi upodobali sobie dmuchanie oparami w mojego kota. Skutek? W pewnym momencie mój kot, mając całe towarzystwo gdzieś, zrobił kupę na środku pokoju na dywanie i zaczął się w niej rozkosznie tarzać, tak jak to wylajtowane koty lubią najbardziej... Nie wspomnę już, że jedna towarzyszka nie zanotowała faktu kupy na dywanie i rozprowadziła mi ją stopą po całym mieszkaniu. YAFUD.«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
0
1
Nick | 77.253.4.* | 05 Października, 2011 23:16
to wszystko Twoja wina. trzeba było nie wstrzykiwać sobie marihułany!!!!!!!!
smieci to sa ludzie ktorzy nie toleruja odmiennych gustow. ja pale czasem, nie czuje sie smieciem. czy ktos ci up wciska na chama , wpycha do geby? nie nasza wina ze polska to taki a nie inny kraj. swoja droga nie mieszkam juz w polsce, wraz z takimi ludzmi jak ty, zamknietmi zasciankowcami. i cale szczescie. u zobacz kto tu komu robi krzywde my tobie, ze w domy skrecimy sobie blancika czy ty obrazajac bezpodstawnie normalnych ludzi i zyczac im smierci... no gratulacje panie nie palacy. powiedzialabym ze zycze byc zdechl ale nie bede znizac sie do twojego pozuimy. buziaczki:-) :-* :-*
White Pride | 94.23.89.* | 06 Października, 2011 07:37
trawa jest dla bydła, a człowiek który się szanuje nigdy nie wziąłby tego do ust. Może to jest dobre dla czarnuchów, nie dla białych ludzi, bo murzyni nigdy nie zrobili nic dla świata, nigdy niczego nie wynaleźli ani nie stworzyli nic wartościwego, więc jak ktoś się chce zniżać do ich poziomu intelektualnego, to jest zwykłym śmieciem.
@majdzior: ty głupie dziecko, wychowane na propagandzie GW i TVNu, daruj sobie te wstawki o zaściankowości i tolerancyjności. Dla wykolejeńców nie może być żadnej tolerancji, takie osoby się albo tępi, albo leczy. Jak ci się nie podoba w Polsce, to wynocha do Holandii, tam możesz sobie palić, a sądząć po twoich wypowiedziach, nie zdziwiłbym się, że dodatkowo jesteś "ciepły", więc slub też sobie będziesz mógł wziąć. Typowy przykład debilnego dziecka PO.
Do autora Yafuda: jak zadajesz się z narkomanami, to się nie dziw, że ci niszczą mieszkanie, zresztą to tylko o tobie źle świadczy, w jakim patologicznym towarzystkie się obracasz.
A gdzie mieszkasz? Bo tacy smutni panowie chcą cię o szóstej rano odwiedzić...
0
17
Mściwy | 83.27.61.* | 06 Października, 2011 08:18
Błąd nr. 1: Pozwolić im palić przy zwierzaku -idiotyzm ze strony właściciela/ki to świadome wystawienie zwierzęcia na szkodliwe warunki. Błąd nr. 2: Pozwolić im w niego dmuchać - masz pełne prawo im tego zabronić, przecież są u ciebie, nie na swoim. Nie podobają się zasady gospodarza domu to wynocha. Błąd nr. 3: Nie sprządnąć/przykryć kocich ekskrementów po tym, jak ten skończył się nimi perfumować - nie chciało się zapobiec? To ścieramy kupkę z podłogi i nie płaczemy :)
Podsumowując - bawi mnie ta wpadka, bo dowodzi tylko braku wyobraźni autora yafuda :P Nauczka na przyszłość.
PS. Głęboko w dupie mam co kto pali, ale majdzior zasługuje na butem w mordem za pyszczenie na nasz wspaniały naród, u którego widzi tylko same wady i rzucanie sloganami dla półmózgów.}:-) Chociaż... to takie polaczkowate. Nie polskie. Polaczkowate. :)
Chciałem tylko zauważyć że Einstein sam móił, że po marijuanie lepiej mu się myśli. Ćpun? Nie sądzę;p.
0
20
pfff | 31.63.150.* | 06 Października, 2011 09:17
Jak widzę na portalu sami święci i niewinni się znaleźli. A na co dzień to gdzie jesteście? Pewnie w kościele klepiecie zdrowaśki a po kątach wódę chlejecie, hipokryci.
0
21
Mr V | 83.27.20.* | 06 Października, 2011 10:20
Bo marihuana palona(badz spozywana w inny sposob, plucka tez trzeba szanowac;p) w odpowiednich warunkach i celach potrafi miec takie dzialanie, jakiego medialna propaganda przenigdy nie ukaze, swoja droga wypowiedzi takich uzytkownikow jaki 'white pride' czy jakis inny debil wyzej sprawiaja ze mam ochote spjerdolic z tego poje banego kraju.
Nie zdziwilbym sie jakbyscie byli katolami.
A tak na marginesie to mam taka zasade: Jak gowno o czyms wiem, to sie ku rwa na ten temat nie wypowiadam. Serdecznie polecam, naprawde.
Niestety obawiam sie ze ludziom wychowanym na medialnej papce sie nic nie wytlumaczy, coz, internet potwierdzeniem tezy einsteina.
Chcialabym wspomniec ze koty nie odbudowuja jakichs komurek ktore niszczy jaranie..judzie tak. czyli twoj kot bedzie na cale zycie najarany. palenie przy kocie to najgorzy pomys na jaki mogli twoi znajomi wpasc :)
0
23
CBŚ | 85.14.85.* | 06 Października, 2011 10:34
informujemy że adresy IP potwierdzających "używanie narkotyków"zostały zapisane samochody już wyjeżdżają prosimy o wpuszczenie funkcjonariuszy (szkoda drzwi) i współpracę pozdrawiam
0
24
Bur | 64.103.25.* | 06 Października, 2011 11:24
To nie wina trawy - to wina idiotów, którzy ją palili. @CBŚ: mam holenderskie IP, u mnie wolno :]
Koty NIGDY się nie tarzają w gównie. Nawet po walerianie, która jest prawdziwym kocim narkotykiem.
0
27
UTHW | 83.22.186.* | 06 Października, 2011 12:07
@Buahahahaha, rozumiem, że gdyby Einstein twierdził, że jak zeżre gówno, a potem go przer*cha stado murzynów z dużymi pałami, to lepiej mu się myśli, to również byś to praktykował. Zmartwię Cię, od palenia trawy nie jesteś ani o cal bliżej Einsteina.
Większość z palaczy nawet nie wie co pali. Kupuje jakieś skuny, pali to gówno nasączone rozpuszczalnikiem parę lat i potem gadasz z takim, a ten co 15 sekund zwiecha, bo zbiera myśli.
@up: Tak... za to ty wiesz o tym lepiej niż sami palący... Marihuana to tak samo narkotyk jak papierosy czy alkohol, tyle że nielegalny. Z tym, że papierosy i alkohol są bardziej uzależniające i bardziej szkodliwe... Ale lepiej obrazać się nawzajem i wyzywać. Może powyzywajmy się jeszcze bo ktoś pali papierosy, a ktoś pije alkohol. Wszystko jest dla ludzi, każdy ma swój rozum i wie co robi, nikt nikomu niczego nie nakazuje.
"Wszystko jest dla ludzi, każdy ma swój rozum i wie co robi, nikt nikomu niczego nie nakazuje."
Zmartwię Cię, bo nie każdy ma swój rozum i nie każdy wie, co robi. Część idzie za tłumem i robi to co inni, bo chce być fajna. Nie próbując nawet się zastanowić czy tego chcą, czy nie, stają się tacy jak "wszyscy"do których chcą się upodobnić.
Pozdro&poćwicz x)
0
31
klc | 83.17.150.* | 06 Października, 2011 13:52
Marihuana to takie narkotyki jak sex z onanizmu :D
@UTHW a ciebie przybliża do Einsteina wylewanie żalu i jakieś wulgarne porównania?
Fajny jesteś, taki folklor trochę. Upuść pary, bo Ci może ciśnienie ponad normę skoczyć!
Nie no bez przesady ludzie palcie i chlejcie ile chcecie, ale zachowanie autora zalatuje mi znęcaniem się nad zwierzęciem. Nie zasługujesz na żadne zwierze, karma cię dopadnie uważaj aby cię stado wilków nie rozszarpało! Swoją drogą mnie na reso uczyli, że nie ma czegoś takiego jak miękkie narkotyki, bo wszystkie są tak samo uzależniające. I trudno mi się było ustosunkować do tego bo sama święta nie byłam i czasem zdarzyło się zapalić. A żyję i nie zauważyłam efektów ubocznych.
Zmartwię Cię, bo nie każdy ma swój rozum i nie każdy wie, co robi. Część idzie za tłumem i robi to co inni, bo chce być fajna. Nie próbując nawet się zastanowić czy tego chcą, czy nie, stają się tacy jak "wszyscy"do których chcą się upodobnić.
@Mściwy: Własnie o to się rozchodzi, że każdy ma rozum i każdy, kto na to się decyduje wie co robi. Bywają tylko ludzie mądrzejsi i głupsi. Każdy decyduje za siebie. Prosta reguła - nie chcę, nie biorę. Jeśli ktoś już bierze, to ani mnie, ani ciebie, ani nikogo innego nie powinno mnie to obchodzic. Jest to indywidualna sprawa. A jak ktoś pije i pali papiersy? To trzeba pogłaskać po główce bo są legalne? Mówicie, żeby nie palić marihuany, wyzywacie ludzi, którzy to robią od ćpunów, a sami co robicie? Palicie papierosy, pijecie alkohol - macie racje, jest to o wiele lepsze i zdrowsze(sic!). Nie zapominajcie tylko, że sami jesteście narkomanami, razem ze mną.
"Pozdro&poćwicz x)"Wytłumacz mi to, bo trochę nie łapie trollańskiego języka? Co to miało na celu?
0
34
Serj | 95.49.87.* | 06 Października, 2011 14:49
Człowieku, a jakby mieli miotacz ognia, to też pozwoliłbyś im "podmuchać"!? Nie będę potępiał nikogo za fajkę wodną, ale kotka to lepiej oddaj do schroniska- lepiej mu tam będzie niż u Cibie.
Idiotyczne. Pozwalać dmuchac w kta oparami ?! Masz za swoje oblechu
0
36
Mściwy | 83.27.61.* | 06 Października, 2011 16:11
Strollowanie cię. Nic więcej ode mnie nie dostaniesz.
Nie powinno mnie obchodzić? Wolne żarty. Zaraz wygłosisz przemowę, że jak mój sąsiad zarżnie żonę plastikową łyżeczką, to nie powinno mnie to obchodzić - w końcu to nie mój problem i nie moja sprawa, a on wie, na co się decyduje. Co do uzależnienia od papierochów i ciągot do alkoholu nie będę się tu wypowiadać głównie dlatego, że chwytacie się tego jak ostatniej deski ratunku. A maryśki bronicie równie zaciekle, jak mohery krzyża.
@Buahahahaha: oczywiście możesz to poprzeć dowodami? gówniana wymówka dla "miękkich"ćpunów
@Mściwy: +1
0
40
jso | 80.54.97.* | 06 Października, 2011 19:09
hahaha to co tutaj piszecie to woła o pomstę do nieba. Radzę poczytać o skuteczności w leczeniu marihuaną wielu chorób np. raka itp. http://konopialeczy.pl/readarticle.php?article_id=27
@ Dante: Fajka wodna nie jest narkotykiem. Jeżeli chodzi o to co palili z fajki czyli popularną trawkę to jest ona sklasyfikowana jako "miękki narkotyk" LUDZIE POSZERZAJCIE SWOJA WIEDZĘ bo to co piszecie to sterta głupot.
0
41
jso | 80.54.97.* | 06 Października, 2011 19:11
Zachęcam do lektury haszysz.com Wolnekonopie.pl otwartapestka.pl konopialeczy.pl trawka.com.pl zielonemity.republika.pl
@Mściwy: Wyczuwam próbę jakiegoś ataku z twojej strony na moją osobę. Nie - nie wygłoszę takiej mowy. Nie porównuj marihuany do podanego przykładu przez ciebie, są to 2 całkiem inne sprawy. Jeśli sąsiedzi mają taki fetysz, żona tego chce i facet też - to w czym problem? Są małżeństwem, są dorośli, a ich życie seksualne to ich sprawa. Co innego gdyby ją gwałcił, bił... Nie wrzucaj do jednego worka marihuany i (jeśli ci chodziło o coś poważnego z tą łyżeczką) przestepstw seksualnych. Obchodzi cię to? To wytłumacz mi, co cię obchodzi to, że ktoś sobie zapali skręta. W czym ci to przeszkadza, jeśli grupka znajomych spotka się i wspólnie zapali (nie mówię tutaj tylko o głupich małolatach, dorośli ludzie, mający własny dom i rodzinę też palą)? "chwytacie się tego jak ostatniej deski ratunku. A maryśki bronicie równie zaciekle, jak mohery krzyża"- Nie chwytam się ostatniej deski ratunku i nie bronie jej nie wiadomo jak zaciekle. Wiadomo, jest to używka, nie jest zdrowa, ale osoby, które piją alkohol czy też palą papierosy i mówią że palenie "maryśki"jest złe są hipokrytami. Staram się być poprostu obiektywny, nie jak większość społeczeństwa, które ma wpojoną ideę, że marihuana to straszny narkotyk, myśli i wypowiada się na jej temat mając informacje tylko z współczesnych katolickich mediów. Tak naprawdę nie jesto to nic gorszego niż alkohol czy też zwykle fajki.
@lalala: Obchodzi mnie o tyle, że głupie małolaty będą miały łatwiejszy dostęp, by kątem podprowadzić lufkę/skręta, bo to przecież takie "modne, nieszkodliwe i spoko luzik".
Alkohol sprawia, że człowiek staje się otumaniony. Papierosy go wyciszają. A marihuana? Wręcz przeciwnie - stymuluje. Nie chcę wiedzieć, jak wyglądałyby ulice po takiej "legalizacji".
Ludzie, wchodzicie na gnioty, kwejka i inne takie pierdoły, gdzie jakieś małolaty, które skręta widziały tylko na filmie wrzucają obrazki mające na celu "bronić"maryśki. A ilu z Was miało z tym do czynienia? Marycha nie powoduje trwałych szkód? Człowiek, który jara to zbyt często jest zmulony, zniechęcony do wszystkiego (chyba że sobie zapali), ma wahania nastrojów- typowa "zryta bania". To co można przeczytać na demotach, komixxach itd to stek bzdur, a wy w to wierzycie i robicie z siebie wielkich obrońców marihuany. Pracuję w poradni uzależnień od lat i w przeciwieństwie do was wiem trochę więcej niż wyczytam w necie. Poza tym nie ma czegoś takiego jak "miękkie narkotyki"- kolejna bzdura dla ćpunów, żeby myśleli, ze nie robią nic złego. Duży procent miękkich narkomanów wkrótce staje się cięższymi. Więc nie wypowiadajcie się ku*wa na tematy, o których nie macie pojęcia!
Nr 19. Zamieść linka do jakiegokolwiek artukułu lub innego wiarygodnego źródła w którym byłby taki cytat wypowiedzi Alberta Einstaina... Inaczej jest to zwykłe mitomaństwo, które ma na celu przekonać ludzi że marihuana jest zdrowa, ale zmartwię Ciebie- marihuana jest szkodliwa dla organizmu. Nie próbuj mi pisać, że była stosowana w medycynie, bo opiaty i LSD też było kiedyś stosowane...
@up: Napewno lepiej byłoby, gdyby miały dostęp to "trawki", niż do alkoholu... Zwróć też uwagę, że polska nie składa się tylko z głupich małolatów.
"Alkohol sprawia, że człowiek staje się otumaniony. Papierosy go wyciszają. A marihuana? Wręcz przeciwnie - stymuluje. Nie chcę wiedzieć, jak wyglądałyby ulice po takiej "legalizacji"."
Widzę, że nie masz nawet pojęcia o czym piszesz. Papierosy nie wyciszają, papierosy nie dają nic prócz uzależnienia. Wiem, bo sam paliłem kilka dobrych lat - polecam przeczytanie książki "Easyway"Allena Carra. Porównaj sobie człowieka po alkoholu i po skręcie - zobaczysz, który jest bardziej agresywny, który jest bardziej rozważny, który jest bardzej odważny. Piszesz na temat legalizacji, a widziałeś kiedyś takie państwo? Byłeś w takim? Proponuje podróż do Holandii, nabrać własnego doświadczenia i wtedy się wypowiadać, a nie opierać się tylko na opowieściach i medialnych informacjach. Nie masz syfu, pali się przeważnie w "barach", jest coś takiego jak "picie z kulturą". Popieram to. Możesz sobie kulturalnie siąść w parku, napić, zapalić lecz z kulturą, jeśli zaczyna robić się głośno, zaczynają się problemy - i o to chodzi. Gdy siedzisz, nie przesadzasz ze swoim zachowaniem - to nic nikomu nie szkodzisz i nikomu nie przeszkadzasz. W polsce niestety zbyt wiele ludzi jest takich jak wy, którzy oceniają ludzi pochopnie, z góry. Jeśli ktoś zapali raz na jakiś czas - to jest już ćpunem i złym człowiekiem, nie ważne kim jest naprawde. To jest własnie polska mentalnosc.
Wracając do tematu legalizacji, osobiście nie miałbym nic przeciwko, ale faktycznie wolałbym, żeby nastąpiła jedynie dekryminalizacja (tak jak to się stało w Czechach).
Nie zamierzam się kłocić, wyzywać itp. Chcę wam poprostu zobrazować to co się tutaj dzieje, tak naprawdę nie jest to takie złe, za jakie jest powszechnie uważane.
Tak, paliłem, ale nie żałuję tego, nie odczułem żadnych efektów ubocznych. Jestem teraz ćpunem? Nie uważam się za takiego, uważam się za porządnego człowieka, który nie ma roz*ierdolu w głowie. Czy zaszkodziło wam to, że paliłem? Nikogo tym nie skrzywdziłem, nikogo też nie skrzywdziłem pod wpływem, większość moich znajomych postępowało jak ja. Stało się coś strasznego? - Nie.
A może tylko Ty myślisz, że nie ma efektów ubocznych? Zapalenie kilka razy, choćby dla spróbowania nie czyni nikogo ćpunem, ale pogląd, że marihuana nie jest szkodliwa, bo "tak pisze na kwejku"to kompletna durnota i omamianie ludzi.
A może tylko Ty myślisz, że nie ma efektów ubocznych? Zapalenie kilka razy, choćby dla spróbowania nie czyni nikogo ćpunem, ale pogląd, że marihuana nie jest szkodliwa, bo "tak pisze na kwejku"to kompletna durnota i omamianie ludzi.
@terapeuta: "ale pogląd, że marihuana nie jest szkodliwa, bo "tak pisze na kwejku"to kompletna durnota i omamianie ludzi."
"Wiadomo, jest to używka, nie jest zdrowa,"- napisałem to kilka postów wyżej, uważam więc, że nie jest ona zdrowa. Natomiast uważam, że jest zdrowsza od papierosów i alkholu. Ile jest wypadków spowodowanych przez alkohol? Ile bujek przez alkohol? Ile rodzinnych dramatów przez alkohol? Ile zgonów (nie chodzi tutaj o potocznym "zgonie"tylko o prawdziwej śmierci) z powodu alkoholu. Teraz odpowiedz na te pytania, tylko zadając jest na temat trawki. Pod względem zdrowotynm również to alkohol jest bardziej szkodliwy. Jak to wszystkie używki, każda w sobie ma coś negatywnego, każda ma inne skutki uboczne, każda niszczy w organiźmie coś innego. Jest to poprostu niesprawiedliwe, że ludzie którzy nie mieli w ogóle z tym styczności i nie znają do końca prawdy wypowiadają się na ten temat. Jeśli już była mowa o legalizacji, ma ona swe złe strony (jak to była mowa już o małolatach), ale zdecydowanie więcej jest tych dobrych, nie mówiąc tutaj tylko o palących, ale też o pańswtie, gospodarce kraju, więziennictwie. Wolicie utrzymywać i płacić podatki, na ludzi do których pałacie nienawiścią (mowa o palaczach siedzących w więzieniach), niż dać im wolną ręke, żeby żyli na swój rachunek i odpowiadali za swoje czyny. Znam masę ludzi, która pali, paliła i żaden nie jest głupi, nie jest agresywny (no tutaj ktoś może by się znalazł, ale to zależy już od ludzkiej natury).
@lalala Czy ty naprawdę myślisz, że za posiadanie/palenie jest pudło? Są co najwyżej zawiasy, więc nie wyjeżdżaj z więziennictwem. Mówisz, że alkohol jest szkodliwszy? U słabych ludzi efekty, o których pisałem (plus cała gama zupełnie innych) występują po kilkunastu zapaleniach. Jakie efekty uboczne masz po kilkunastu kieliszkach (oczywiście nie naraz)? Powtarzam, ze mam na codzień do czynienia z uzależnionymi od różnych używek, a marihuana właśnie dlatego jest tak niebezpieczna, bo (głownie) małolaty jarają to w przeświadczeniu, że nic się z nimi nie stanie. A potem stopniowo zaczynają zuważać zmiany w swoim zachowaniu. Alkohol jest dla ludzi, marych już raczej nie- taka jest róznica.
0
52
RQVP | 89.78.131.* | 06 Października, 2011 21:52
Boże, weźcie mi stąd tych idiotów. Lubicie się faszerować alkoholem - bardzo proszę. Ale nie gloryfikujcie tego, bo jesteście chu jowi. Lubicie palić? Proszę. Ale też nie pie rdolecie bez sensu. Marihuana, tak jak wszystkie narkotyki, powinna być zalegalizowana. Inaczej nie mówmy o żadnej wolności, jaka to niby jest w naszym kraju.
Tak, znam takich ludzi, którzy siedzą za posiadanie. Znam ich osobiście, dlatego wypowiadam się w ten sposób na ten temat. Bo byli to naprawdę porządni ludzie (pewnie zaraz spotkam się z komentarzami, że byli ćpunami, nie ludźmi), ale byli całkiem normalni, jak każdy człowiek, mieli więcej przed sobą. Przyznam, że wolałbym np przez te kilkanaście dni codziennie zapalić sobie skręta, niż się opić (ale jest t moje indywidualne zdanie). Wybór powinien być wolny. Jeśli mowa już o szkodliwości, dlaczego wszystkie złe czyny, które wymieniłem przy 50, zazwyczaj są po używaniu alkoholu? A to co robi się z własnym zdrowiem powinno być już do włssnego, osobistego wyboru (bo wiadome, że człowiek który decyduje się na picie, czy tez palenie, decyduje się też na ubytki w zdrowiu). Skoro jest tak bardzo szkodliwa, to dlaczego w USA w niektórych stanach stosowana jest jako lek do kupienia w aptekach, na recepte? USA nie jest zacofanym krajewm, myślę, że sami wiedzą co robią. Podsumowując, żadną używka nie jest zdrowa, ale marycha z pewnością nie zasługuje na taką pogardę ze strony polskiej opini publicznej.
@lalala Prosty wyznacznik tego, co dla kogo jest grosze. Badania jasno wskazują, że większość ludzi woli stracić zdrowie fizyczne niż umysłowe. Alkohol, fajki itd. uzależniają fizycznie, marihuana psychicznie. Fajki niszczą nasz organizm, marycha niszczy naszą osobowość, umysł. Jeśli nadal uważasz, że alkohol jest bardziej szkodliwy to ja nie będę Cię przekonywał, ale bardzo możliwe, ze jak dalej będziesz sobie "wolał przez te kilkanaście dni codziennie zapalić sobie skręta, niż się opić"to bardzo możliwe, że trafisz niedługo do mojej grupy w poradni. Do zobaczenia:D A co do legalności marychy w innych krajach- tam ludzie doszli do wniosku, że skoro ludzie mają być wolni, to mogą też mieć prawo uzależniać się psychicznie- ich wybór. Ale czy to ma świadczyć o mniejszej szkodliwości marihuany niż od zawsze legalne papierosy?
0
55
RQVP | 89.78.131.* | 06 Października, 2011 22:25
Praktycznie od wszystkiego możesz się psychicznie uzależnić. Btw. pokaż wyniki tych badań, chyba, że masz na myśli tylko to, że alkohol i fajki są bardziej popularne od marihuany. Bo to gó wno znaczy. Większość ludzi wierzy w niewidzialną istotę, która stworzyła człowieka, wiedząc, że zerwie owoc z drzewa jakiegoś tam i będzie miał grzech, a potem, ta sama istota, zesłała na ziemię swojego syna, który był nim samym i kazała mu odkupywać winy ludzi, którzy nie mieli nic wspólnego z tym owocem ani drzewem.
@terapeuta: "wolał przez te kilkanaście dni codziennie zapalić sobie skręta, niż się opić"- źle zrozumiałeś, nie zamierzam tak robić, ale z dwojga złego wybrałbym skręta. Tak, być może wiekszość ludzi wybiera te utrate zdrowia fizycznego niż psychicznego, ale skutkiem tego jest również śmierć, cierpienie, kalectwo bardzo wielu osób (również tych postronnych).
Myślę, że czas zakończyć dyskusję, bo ani ty nie przekonasz mnie, ani ja nie przekonam ciebie do swoich racji (przynajmniej tak mi się wydaje). Jesteśmy poprostu różniącymi się od siebie ludźmi, z różnymi poglądami na świat narkotyczny, przyjmujemy do swoich wiadomości całkiem różniące się argumenty. Przynajmniej cieszy mnie, że można było podyskutować na poziomie, bez wyzwisk i skakania sobie do gardeł.
Pozdro
0
57
TVQS | 82.145.208.* | 06 Października, 2011 23:12
Oczywiście, lepiej się wycofać niż przegrać w dyskusji. :-)
Jestem z was taki dumny. Tak pięknie rozwinęliście temat, że aż mi łezka pociekła. Nie doszukuj się ataku na swoją jakże skromną osobę, lalala, bo go nie znajdziesz, chyba, że sobie osobiście namalujesz.
I w całym swoim zachwycie nad sobą zauważ, że nie napisałem "Zerżnął"a "Zarżnął", więc twój komentarz odnośnie przestępstw na tle seksualnym jest trochę jakby z tyłka wyjęty. Trolled so hard.
Faktycznie może masz rację, że czas zakończyć dyskusję, skoro w postach innych ludzi doszukujesz się tylko tego, co chcesz tam zobaczyć :>
@lalala: "Przynajmniej cieszy mnie, że można było podyskutować na poziomie, bez wyzwisk i skakania sobie do gardeł."Chyba Ci się poprzestawiało w głowie. Byłem miły tylko dlatego, że mam racje, a ty nie. Narkotyki typu Marihuanna szkodzą o niebo bardziej od alkoholu i pogódź się z tym. Pozdrawiam
to w sumie przykre ze jestescie tacy zamknieci. i nie jestem cieply bo jestem kobieta. i nie jestem jestem zwolennczka Po jak juz ktos to wysnul. odnosze wraznie, ze juz wszyscy wiedza o mnie wszystko wtf. Przykre jest to ze potraficie sobie ublizac, nawzajem dlatego ze ktos pali albo ktos nie pali. to przeciez wlasna decyzja. nie bede juz nawet polemizowac bo i tak nie mam szans, jestem skreslona jako czlowiek dlatego ze popalam ziolko, przyjmijcie ze bedac za granica i to nie w holandii poznalam mnostwo kudzi jak i managerow jan i zwyklych pracoenikow co pala sobie. i co nikomu nie szkoda. jest takie fajne powiedzenie "mowisz to ku*wa, a sam jestes ku*wa dla kogos tam". ja was nie oceniam nie mi to oceniac, ale siedzicie przy tych kompach i napinacie sie bez sensu ja wstaje ide zapalic i licze sie z tym ze kogos marzeniem jest bym zdechla tylko dlatego ze w swoim wlasnym domu robie to co lubie, nie szkodzac nikomu ani nie robiac nikkmu krzywdy. takie zycie, tacy ludzie.
0
62
klc | 83.17.150.* | 07 Października, 2011 10:05
@ terapeuta
"Chyba Ci się poprzestawiało w głowie. Byłem miły tylko dlatego, że mam racje, a ty nie."
Fajnie się sam podsumowałeś. Podzielisz się z nami wiedzą, która uczelnia kształci takich terapeutów jak Ty? Z pacjentami trzeba tak ostro podczas terapii? Pytam poważnie bo nie wiem, jeszcze nie byłem... I jeszcze jedno. Ile w Twojej grupie lub Twoich kolegów z ośrodka masz osób uzależnionych od marihuany, samej marihuany? A ile od alkoholu? Palacze (tytoniu) też się u Was leczą?
@terapeuta: "Narkotyki typu Marihuanna szkodzą o niebo bardziej od alkoholu i pogódź się z tym."
Ty patrzysz na jednostke, ja patrzę na większą ilość ludzi. Dla jednostki marihuana być może jest bardziej szkodliwa, ale człowiek - alkoholik, niszczy życie wszystkim wokół siebie. Powoduje wypadki pod wpływem, często znęca się nad rodziną, alkoholik niszczy życie najbliższych sobie osób, nie wliczając już wypadków i śmierci przez nie spowodowanych. Większość takich tragedi dzieje się po alkoholu, nie marihuanie. Suma sumarum, po marihuanie cierpi jedna osoba, co do alkoholu, zawsze ktoś idzie w parze. Ja wolałbym bardziej niszczyć siebie, niż swoją rodzinę i najbliższych. "Byłem miły tylko dlatego, że mam racje, a ty nie."Oto własnie polska mentalność. Po co tyle zawiści? Ja uważam, że nie masz racji. I co, teraz się trzeba będzie o to kłócić? Choćbym nawet uważał, że masz rację, nie zmienił bym swojego zachowania, nie przestał bym zachowywać się jak cywilizowany człowiek. Z Jak z kimś rozmawiasz, to jesteś miły tylko dlatego, że masz rację? Jak racja jest po drugiej stronie to jaki jesteś?
@Mściwy: Nie zachwycam się nad sobą. Wiem poprostu, że nie jestem złym człowiekiem, przyznaję się do tego - czy to jest powód do docinek? Poprostu nie narzekam na siebie i na całe swoje życie - dlatego jestem zły? Owszem, źle przeczytałem ten wyraz, i co się stało? Stało się jakieś wielkie zło, ponieważ źle przeczytałem jeden wyraż?
"Faktycznie może masz rację, że czas zakończyć dyskusję, skoro w postach innych ludzi doszukujesz się tylko tego, co chcesz tam zobaczyć :>" Udowodnij, bo niestety nie wiem o co ci chodzi.
Brawa za pozwalanie wydychania dymu w kota :/ Btw. to jest niemożliwe. Ludzie nie dostają głupawki od sziszy więc dlaczego kot miałby dostać? Ludzie palą na okrągło w mieszkaniach i jakoś i ludzie i koty nie tracą od tego zmysłów...
@klc, lalala Popatrzcie czasem na ip. Mój ostatni post ma numer 54, odpowiadaliście jakiemuś trollowi, który ni chu*a nie wiem po co się pode mnie podszył...
Wiecie co to jest narkotyk? - Substancja zakazana przez prawo. Nie, nie ma żadnych innych przesłanek. Marihuana jest zaliczana do narkotyków mimo że jest mniej szkodliwa i uzależniająca od papierosów i alkoholu. Czysty absurd. Ciekawostka - marihuanę zdelegalizowano na początku XX wieku rzekomo z powodu agresji którą powodowała. Natomiast kilkadziesiąt lat poźniej po ponownych badaniach utrzymano zakaz ponieważ gandzia miała niby ogłupiać społeczeństwo i wzmagać nastroje antypatriotyczne. Żadne badania w ciagu ostatnich lat nie potwierdziły wyników tamtych badań. Nie przeszkadzało to jednak amerykanom w tym samym czasie wysyłać żołnierzy na wojnę z zapasami amfetaminy, a do coca-coli dodawać kokainę. Większość krajów na świecie zdelegalizowała marihuanę nie dlatego, że same przeprowadziły badania i doszły do wniosku że jest szkodliwa, tylko dlatego że USA zaszantażowały, że zerwą stosunki z każdym krajem który nie zdelegalizuje gandzi. Czyli - kieruję to do wszystkich przeciwników marihuany - MOŻNA POWIEDZIEĆ, ŻE JESTEŚCIE PRZECIWNI MARIHUANIE BO USA TAK WAM POWIEDZIAŁY. I jak się teraz czujecie jako bezmyślne pionki?
Ty jesteś bezmyślnym pionkiem, bo głosisz teorie spiskowe wyczytane w necie. Głupie dzieciaki wdające się w ochronę marihuany, choć tak naprawdę nie wiedzą o co kaman tobą manipulują poprzez kwejka. Poczytaj trochę fachowej literatury, zamaist oglądać takie obrazki: http://www.gnioty.pl/8997
0
71
rOx! | 188.47.74.* | 08 Października, 2011 23:52
Jeden buch z fajki wodnej odmula Wiec rozpocznij własne kwiaty sadzić Podbij tu na bucha skuna z fajki Bo widzę, że Twe oczy nazbyt są wytrzeszczone Jaraj jaraj jaraj jaraj jaraj jaraj to
0
72
Halun | 85.222.60.* | 12 Października, 2011 17:02
Wielki plus dla przedmówcy za genialny cytat z piosenki :)
Chciałem zaznaczyć, że jeśli ktoś uważa, że narkotyki nic nie robią, to się myli! Każdy rodzaj narkotyków uzależnia i wyniszcza organizm! Do tego dochodzą halucynacje, łapanie doła i próby samobójstwa! P.S. Uszkadzają one mózg, a on się nie regeneróje, do tego dochodzi jeszcze to, że to przestępstwo i grzech ciężki (zabijanie się)!
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
Nick | 77.253.4.* | 05 Października, 2011 23:16
to wszystko Twoja wina. trzeba było nie wstrzykiwać sobie marihułany!!!!!!!!
ŁOŁOŁO | 178.36.175.* | 05 Października, 2011 23:19
Wpuszczasz ćpunów do domu to się nie dziw.
Grunge | 78.155.127.* | 05 Października, 2011 23:40
jezeli fajka wodna to narkotyk to ja nazywam się Charlie Sheen...
kocur | 82.160.139.* | 05 Października, 2011 23:51
Fejk-nigdy nie miałeś kota,koty to czyścioszki,nigdy nie tarzają się w kupie,wolne żarty ?
Nick | 77.253.4.* | 06 Października, 2011 00:07
@kocur
ale jak kotu marichułane wstrzykniesz to jak myślisz co będzie?
kocur | 82.160.139.* | 06 Października, 2011 00:16
Sadysta będzie!
szczymryj | 83.6.191.* | 06 Października, 2011 00:24
ja pieeeeee jej sie nie wstrzykuje i tak mozna fajka wodna ja palic... tak samo jak butelka i wiadrem ,, fifka , papierkiem czy zapiec w ciatku ...
narodowe_odrodzenie_polski | 89.72.123.* | 06 Października, 2011 00:31
>miękkich narkotyków
>miękkich
hahahaha, ale z was tępe k_rwy!
A zresztą, palcie i zdychajcie wy piehdolone ćpuny, nie potrzebujemy w Polsce śmieci takich jak wy.
majdzor | 82.132.138.* | 06 Października, 2011 01:23
smieci to sa ludzie ktorzy nie toleruja odmiennych gustow. ja pale czasem, nie czuje sie smieciem. czy ktos ci up wciska na chama , wpycha do geby? nie nasza wina ze polska to taki a nie inny kraj. swoja droga nie mieszkam juz w polsce, wraz z takimi ludzmi jak ty, zamknietmi zasciankowcami. i cale szczescie. u zobacz kto tu komu robi krzywde my tobie, ze w domy skrecimy sobie blancika czy ty obrazajac bezpodstawnie normalnych ludzi i zyczac im smierci... no gratulacje panie nie palacy. powiedzialabym ze zycze byc zdechl ale nie bede znizac sie do twojego pozuimy. buziaczki:-) :-* :-*
katia | 95.40.164.* | 06 Października, 2011 01:29
jak sie nie umie palic to sie nie pali...;)
cosik | pinger.pl | 06 Października, 2011 07:08
no to rzeczywiście bardzo mądre pozwolić dmuchać oparami w kota, YEFUP powinien reaczej tyczyć się do osoby, która to wymyśliła niż do sytuacji
Gorn221 [YAFUD.pl] | 06 Października, 2011 07:15
majdzor i tak zdychaj ćpunie je*any
VKUK | 86.63.102.* | 06 Października, 2011 07:16
Nice story Bro
White Pride | 94.23.89.* | 06 Października, 2011 07:37
trawa jest dla bydła, a człowiek który się szanuje nigdy nie wziąłby tego do ust. Może to jest dobre dla czarnuchów, nie dla białych ludzi, bo murzyni nigdy nie zrobili nic dla świata, nigdy niczego nie wynaleźli ani nie stworzyli nic wartościwego, więc jak ktoś się chce zniżać do ich poziomu intelektualnego, to jest zwykłym śmieciem.
@majdzior: ty głupie dziecko, wychowane na propagandzie GW i TVNu, daruj sobie te wstawki o zaściankowości i tolerancyjności. Dla wykolejeńców nie może być żadnej tolerancji, takie osoby się albo tępi, albo leczy. Jak ci się nie podoba w Polsce, to wynocha do Holandii, tam możesz sobie palić, a sądząć po twoich wypowiedziach, nie zdziwiłbym się, że dodatkowo jesteś "ciepły", więc slub też sobie będziesz mógł wziąć. Typowy przykład debilnego dziecka PO.
Do autora Yafuda: jak zadajesz się z narkomanami, to się nie dziw, że ci niszczą mieszkanie, zresztą to tylko o tobie źle świadczy, w jakim patologicznym towarzystkie się obracasz.
Tofikowa | 94.78.179.* | 06 Października, 2011 07:55
Ratunku trolle. Wszędzie trolle!
Smutas [YAFUD.pl] | 06 Października, 2011 08:08
A gdzie mieszkasz? Bo tacy smutni panowie chcą cię o szóstej rano odwiedzić...
Mściwy | 83.27.61.* | 06 Października, 2011 08:18
Błąd nr. 1: Pozwolić im palić przy zwierzaku -idiotyzm ze strony właściciela/ki to świadome wystawienie zwierzęcia na szkodliwe warunki.
Błąd nr. 2: Pozwolić im w niego dmuchać - masz pełne prawo im tego zabronić, przecież są u ciebie, nie na swoim. Nie podobają się zasady gospodarza domu to wynocha.
Błąd nr. 3: Nie sprządnąć/przykryć kocich ekskrementów po tym, jak ten skończył się nimi perfumować - nie chciało się zapobiec? To ścieramy kupkę z podłogi i nie płaczemy :)
Podsumowując - bawi mnie ta wpadka, bo dowodzi tylko braku wyobraźni autora yafuda :P Nauczka na przyszłość.
PS. Głęboko w dupie mam co kto pali, ale majdzior zasługuje na butem w mordem za pyszczenie na nasz wspaniały naród, u którego widzi tylko same wady i rzucanie sloganami dla półmózgów.}:-) Chociaż... to takie polaczkowate. Nie polskie. Polaczkowate. :)
Mściwy | 83.27.61.* | 06 Października, 2011 08:19
Sprzątnąć*
Się rozpędziłem.
Buahahahaha | 83.19.27.* | 06 Października, 2011 09:11
Chciałem tylko zauważyć że Einstein sam móił, że po marijuanie lepiej mu się myśli. Ćpun? Nie sądzę;p.
pfff | 31.63.150.* | 06 Października, 2011 09:17
Jak widzę na portalu sami święci i niewinni się znaleźli. A na co dzień to gdzie jesteście? Pewnie w kościele klepiecie zdrowaśki a po kątach wódę chlejecie, hipokryci.
Mr V | 83.27.20.* | 06 Października, 2011 10:20
Bo marihuana palona(badz spozywana w inny sposob, plucka tez trzeba szanowac;p) w odpowiednich warunkach i celach potrafi miec takie dzialanie, jakiego medialna propaganda przenigdy nie ukaze, swoja droga wypowiedzi takich uzytkownikow jaki 'white pride' czy jakis inny debil wyzej sprawiaja ze mam ochote spjerdolic z tego poje banego kraju.
Nie zdziwilbym sie jakbyscie byli katolami.
A tak na marginesie to mam taka zasade: Jak gowno o czyms wiem, to sie ku rwa na ten temat nie wypowiadam.
Serdecznie polecam, naprawde.
Niestety obawiam sie ze ludziom wychowanym na medialnej papce sie nic nie wytlumaczy, coz, internet potwierdzeniem tezy einsteina.
Meila | 62.143.151.* | 06 Października, 2011 10:33
Chcialabym wspomniec ze koty nie odbudowuja jakichs komurek ktore niszczy jaranie..judzie tak. czyli twoj kot bedzie na cale zycie najarany. palenie przy kocie to najgorzy pomys na jaki mogli twoi znajomi wpasc :)
CBŚ | 85.14.85.* | 06 Października, 2011 10:34
informujemy że adresy IP potwierdzających "używanie narkotyków"zostały zapisane
samochody już wyjeżdżają
prosimy o wpuszczenie funkcjonariuszy (szkoda drzwi) i współpracę
pozdrawiam
Bur | 64.103.25.* | 06 Października, 2011 11:24
To nie wina trawy - to wina idiotów, którzy ją palili.
@CBŚ: mam holenderskie IP, u mnie wolno :]
spiacakurewna [YAFUD.pl] | 06 Października, 2011 11:46
Na weekend mam wolną chatę..Dawajcie do mnie..Ale bez kota!!
jolaw | 62.121.122.* | 06 Października, 2011 11:53
Koty NIGDY się nie tarzają w gównie. Nawet po walerianie, która jest prawdziwym kocim narkotykiem.
UTHW | 83.22.186.* | 06 Października, 2011 12:07
@Buahahahaha, rozumiem, że gdyby Einstein twierdził, że jak zeżre gówno, a potem go przer*cha stado murzynów z dużymi pałami, to lepiej mu się myśli, to również byś to praktykował. Zmartwię Cię, od palenia trawy nie jesteś ani o cal bliżej Einsteina.
Większość z palaczy nawet nie wie co pali. Kupuje jakieś skuny, pali to gówno nasączone rozpuszczalnikiem parę lat i potem gadasz z takim, a ten co 15 sekund zwiecha, bo zbiera myśli.
lalala | 89.231.208.* | 06 Października, 2011 12:44
@up: Tak... za to ty wiesz o tym lepiej niż sami palący... Marihuana to tak samo narkotyk jak papierosy czy alkohol, tyle że nielegalny. Z tym, że papierosy i alkohol są bardziej uzależniające i bardziej szkodliwe... Ale lepiej obrazać się nawzajem i wyzywać. Może powyzywajmy się jeszcze bo ktoś pali papierosy, a ktoś pije alkohol. Wszystko jest dla ludzi, każdy ma swój rozum i wie co robi, nikt nikomu niczego nie nakazuje.
kocur | 82.160.139.* | 06 Października, 2011 12:52
Wielkie sprzątanie świata?
Mściwy | 83.27.61.* | 06 Października, 2011 13:21
"Wszystko jest dla ludzi, każdy ma swój rozum i wie co robi, nikt nikomu niczego nie nakazuje."
Zmartwię Cię, bo nie każdy ma swój rozum i nie każdy wie, co robi. Część idzie za tłumem i robi to co inni, bo chce być fajna. Nie próbując nawet się zastanowić czy tego chcą, czy nie, stają się tacy jak "wszyscy"do których chcą się upodobnić.
Pozdro&poćwicz x)
klc | 83.17.150.* | 06 Października, 2011 13:52
Marihuana to takie narkotyki jak sex z onanizmu :D
@UTHW
a ciebie przybliża do Einsteina wylewanie żalu i jakieś wulgarne porównania?
Fajny jesteś, taki folklor trochę. Upuść pary, bo Ci może ciśnienie ponad normę skoczyć!
MissMcCormick [YAFUD.pl] | 06 Października, 2011 14:17
Nie no bez przesady ludzie palcie i chlejcie ile chcecie, ale zachowanie autora zalatuje mi znęcaniem się nad zwierzęciem. Nie zasługujesz na żadne zwierze, karma cię dopadnie uważaj aby cię stado wilków nie rozszarpało!
Swoją drogą mnie na reso uczyli, że nie ma czegoś takiego jak miękkie narkotyki, bo wszystkie są tak samo uzależniające. I trudno mi się było ustosunkować do tego bo sama święta nie byłam i czasem zdarzyło się zapalić. A żyję i nie zauważyłam efektów ubocznych.
lalala | 89.231.208.* | 06 Października, 2011 14:25
Zmartwię Cię, bo nie każdy ma swój rozum i nie każdy wie, co robi. Część idzie za tłumem i robi to co inni, bo chce być fajna. Nie próbując nawet się zastanowić czy tego chcą, czy nie, stają się tacy jak "wszyscy"do których chcą się upodobnić.
@Mściwy:
Własnie o to się rozchodzi, że każdy ma rozum i każdy, kto na to się decyduje wie co robi. Bywają tylko ludzie mądrzejsi i głupsi. Każdy decyduje za siebie. Prosta reguła - nie chcę, nie biorę. Jeśli ktoś już bierze, to ani mnie, ani ciebie, ani nikogo innego nie powinno mnie to obchodzic. Jest to indywidualna sprawa.
A jak ktoś pije i pali papiersy? To trzeba pogłaskać po główce bo są legalne? Mówicie, żeby nie palić marihuany, wyzywacie ludzi, którzy to robią od ćpunów, a sami co robicie? Palicie papierosy, pijecie alkohol - macie racje, jest to o wiele lepsze i zdrowsze(sic!). Nie zapominajcie tylko, że sami jesteście narkomanami, razem ze mną.
"Pozdro&poćwicz x)"Wytłumacz mi to, bo trochę nie łapie trollańskiego języka? Co to miało na celu?
Serj | 95.49.87.* | 06 Października, 2011 14:49
Człowieku, a jakby mieli miotacz ognia, to też pozwoliłbyś im "podmuchać"!? Nie będę potępiał nikogo za fajkę wodną, ale kotka to lepiej oddaj do schroniska- lepiej mu tam będzie niż u Cibie.
Alishia | pinger.pl | 06 Października, 2011 15:10
Idiotyczne. Pozwalać dmuchac w kta oparami ?! Masz za swoje oblechu
Mściwy | 83.27.61.* | 06 Października, 2011 16:11
Strollowanie cię. Nic więcej ode mnie nie dostaniesz.
Nie powinno mnie obchodzić? Wolne żarty. Zaraz wygłosisz przemowę, że jak mój sąsiad zarżnie żonę plastikową łyżeczką, to nie powinno mnie to obchodzić - w końcu to nie mój problem i nie moja sprawa, a on wie, na co się decyduje. Co do uzależnienia od papierochów i ciągot do alkoholu nie będę się tu wypowiadać głównie dlatego, że chwytacie się tego jak ostatniej deski ratunku. A maryśki bronicie równie zaciekle, jak mohery krzyża.
Trolololo :P
Danteマルチーナ | pinger.pl | 06 Października, 2011 16:11
fajka wodna to miękki narkotyk ? O_o
trumna_dla_barbie | 217.113.225.* | 06 Października, 2011 16:38
Gówniana sprawa.
krpu | 85.193.213.* | 06 Października, 2011 17:26
@Buahahahaha: oczywiście możesz to poprzeć dowodami? gówniana wymówka dla "miękkich"ćpunów
@Mściwy: +1
jso | 80.54.97.* | 06 Października, 2011 19:09
hahaha to co tutaj piszecie to woła o pomstę do nieba. Radzę poczytać o skuteczności w leczeniu marihuaną wielu chorób np. raka itp.
http://konopialeczy.pl/readarticle.php?article_id=27
@ Dante:
Fajka wodna nie jest narkotykiem. Jeżeli chodzi o to co palili z fajki czyli popularną trawkę to jest ona sklasyfikowana jako "miękki narkotyk"
LUDZIE POSZERZAJCIE SWOJA WIEDZĘ bo to co piszecie to sterta głupot.
jso | 80.54.97.* | 06 Października, 2011 19:11
Zachęcam do lektury
haszysz.com
Wolnekonopie.pl
otwartapestka.pl
konopialeczy.pl
trawka.com.pl
zielonemity.republika.pl
lalala | 89.231.208.* | 06 Października, 2011 20:00
@Mściwy: Wyczuwam próbę jakiegoś ataku z twojej strony na moją osobę. Nie - nie wygłoszę takiej mowy. Nie porównuj marihuany do podanego przykładu przez ciebie, są to 2 całkiem inne sprawy. Jeśli sąsiedzi mają taki fetysz, żona tego chce i facet też - to w czym problem? Są małżeństwem, są dorośli, a ich życie seksualne to ich sprawa. Co innego gdyby ją gwałcił, bił... Nie wrzucaj do jednego worka marihuany i (jeśli ci chodziło o coś poważnego z tą łyżeczką) przestepstw seksualnych.
Obchodzi cię to? To wytłumacz mi, co cię obchodzi to, że ktoś sobie zapali skręta. W czym ci to przeszkadza, jeśli grupka znajomych spotka się i wspólnie zapali (nie mówię tutaj tylko o głupich małolatach, dorośli ludzie, mający własny dom i rodzinę też palą)?
"chwytacie się tego jak ostatniej deski ratunku. A maryśki bronicie równie zaciekle, jak mohery krzyża"- Nie chwytam się ostatniej deski ratunku i nie bronie jej nie wiadomo jak zaciekle. Wiadomo, jest to używka, nie jest zdrowa, ale osoby, które piją alkohol czy też palą papierosy i mówią że palenie "maryśki"jest złe są hipokrytami. Staram się być poprostu obiektywny, nie jak większość społeczeństwa, które ma wpojoną ideę, że marihuana to straszny narkotyk, myśli i wypowiada się na jej temat mając informacje tylko z współczesnych katolickich mediów. Tak naprawdę nie jesto to nic gorszego niż alkohol czy też zwykle fajki.
Bamosójca | 188.147.240.* | 06 Października, 2011 20:01
>miękkich narkotyków
>miękkich
Tak, a sznur to miękki pistolet...
VSKH | 188.146.231.* | 06 Października, 2011 20:10
@lalala: Obchodzi mnie o tyle, że głupie małolaty będą miały łatwiejszy dostęp, by kątem podprowadzić lufkę/skręta, bo to przecież takie "modne, nieszkodliwe i spoko luzik".
Alkohol sprawia, że człowiek staje się otumaniony. Papierosy go wyciszają.
A marihuana? Wręcz przeciwnie - stymuluje. Nie chcę wiedzieć, jak wyglądałyby ulice po takiej "legalizacji".
terapeuta | 95.49.87.* | 06 Października, 2011 20:18
Ludzie, wchodzicie na gnioty, kwejka i inne takie pierdoły, gdzie jakieś małolaty, które skręta widziały tylko na filmie wrzucają obrazki mające na celu "bronić"maryśki. A ilu z Was miało z tym do czynienia? Marycha nie powoduje trwałych szkód? Człowiek, który jara to zbyt często jest zmulony, zniechęcony do wszystkiego (chyba że sobie zapali), ma wahania nastrojów- typowa "zryta bania". To co można przeczytać na demotach, komixxach itd to stek bzdur, a wy w to wierzycie i robicie z siebie wielkich obrońców marihuany. Pracuję w poradni uzależnień od lat i w przeciwieństwie do was wiem trochę więcej niż wyczytam w necie. Poza tym nie ma czegoś takiego jak "miękkie narkotyki"- kolejna bzdura dla ćpunów, żeby myśleli, ze nie robią nic złego. Duży procent miękkich narkomanów wkrótce staje się cięższymi. Więc nie wypowiadajcie się ku*wa na tematy, o których nie macie pojęcia!
rrrrrr | 87.105.133.* | 06 Października, 2011 20:28
Nr 19. Zamieść linka do jakiegokolwiek artukułu lub innego wiarygodnego źródła w którym byłby taki cytat wypowiedzi Alberta Einstaina... Inaczej jest to zwykłe mitomaństwo, które ma na celu przekonać ludzi że marihuana jest zdrowa, ale zmartwię Ciebie- marihuana jest szkodliwa dla organizmu. Nie próbuj mi pisać, że była stosowana w medycynie, bo opiaty i LSD też było kiedyś stosowane...
lalala | 89.231.208.* | 06 Października, 2011 20:34
@up: Napewno lepiej byłoby, gdyby miały dostęp to "trawki", niż do alkoholu... Zwróć też uwagę, że polska nie składa się tylko z głupich małolatów.
"Alkohol sprawia, że człowiek staje się otumaniony. Papierosy go wyciszają.
A marihuana? Wręcz przeciwnie - stymuluje. Nie chcę wiedzieć, jak wyglądałyby ulice po takiej "legalizacji"."
Widzę, że nie masz nawet pojęcia o czym piszesz. Papierosy nie wyciszają, papierosy nie dają nic prócz uzależnienia. Wiem, bo sam paliłem kilka dobrych lat - polecam przeczytanie książki "Easyway"Allena Carra.
Porównaj sobie człowieka po alkoholu i po skręcie - zobaczysz, który jest bardziej agresywny, który jest bardziej rozważny, który jest bardzej odważny. Piszesz na temat legalizacji, a widziałeś kiedyś takie państwo? Byłeś w takim? Proponuje podróż do Holandii, nabrać własnego doświadczenia i wtedy się wypowiadać, a nie opierać się tylko na opowieściach i medialnych informacjach.
Nie masz syfu, pali się przeważnie w "barach", jest coś takiego jak "picie z kulturą". Popieram to. Możesz sobie kulturalnie siąść w parku, napić, zapalić lecz z kulturą, jeśli zaczyna robić się głośno, zaczynają się problemy - i o to chodzi. Gdy siedzisz, nie przesadzasz ze swoim zachowaniem - to nic nikomu nie szkodzisz i nikomu nie przeszkadzasz. W polsce niestety zbyt wiele ludzi jest takich jak wy, którzy oceniają ludzi pochopnie, z góry. Jeśli ktoś zapali raz na jakiś czas - to jest już ćpunem i złym człowiekiem, nie ważne kim jest naprawde. To jest własnie polska mentalnosc.
Wracając do tematu legalizacji, osobiście nie miałbym nic przeciwko, ale faktycznie wolałbym, żeby nastąpiła jedynie dekryminalizacja (tak jak to się stało w Czechach).
Nie zamierzam się kłocić, wyzywać itp. Chcę wam poprostu zobrazować to co się tutaj dzieje, tak naprawdę nie jest to takie złe, za jakie jest powszechnie uważane.
Tak, paliłem, ale nie żałuję tego, nie odczułem żadnych efektów ubocznych. Jestem teraz ćpunem? Nie uważam się za takiego, uważam się za porządnego człowieka, który nie ma roz*ierdolu w głowie. Czy zaszkodziło wam to, że paliłem? Nikogo tym nie skrzywdziłem, nikogo też nie skrzywdziłem pod wpływem, większość moich znajomych postępowało jak ja. Stało się coś strasznego? - Nie.
terapeuta | 95.49.87.* | 06 Października, 2011 20:43
A może tylko Ty myślisz, że nie ma efektów ubocznych? Zapalenie kilka razy, choćby dla spróbowania nie czyni nikogo ćpunem, ale pogląd, że marihuana nie jest szkodliwa, bo "tak pisze na kwejku"to kompletna durnota i omamianie ludzi.
Eako | 89.79.203.* | 06 Października, 2011 21:11
BUAHAHAHAHA. Epik.
lalala | 89.231.208.* | 06 Października, 2011 21:18
A może tylko Ty myślisz, że nie ma efektów ubocznych? Zapalenie kilka razy, choćby dla spróbowania nie czyni nikogo ćpunem, ale pogląd, że marihuana nie jest szkodliwa, bo "tak pisze na kwejku"to kompletna durnota i omamianie ludzi.
@terapeuta:
"ale pogląd, że marihuana nie jest szkodliwa, bo "tak pisze na kwejku"to kompletna durnota i omamianie ludzi."
"Wiadomo, jest to używka, nie jest zdrowa,"- napisałem to kilka postów wyżej, uważam więc, że nie jest ona zdrowa. Natomiast uważam, że jest zdrowsza od papierosów i alkholu.
Ile jest wypadków spowodowanych przez alkohol? Ile bujek przez alkohol? Ile rodzinnych dramatów przez alkohol? Ile zgonów (nie chodzi tutaj o potocznym "zgonie"tylko o prawdziwej śmierci) z powodu alkoholu. Teraz odpowiedz na te pytania, tylko zadając jest na temat trawki.
Pod względem zdrowotynm również to alkohol jest bardziej szkodliwy.
Jak to wszystkie używki, każda w sobie ma coś negatywnego, każda ma inne skutki uboczne, każda niszczy w organiźmie coś innego. Jest to poprostu niesprawiedliwe, że ludzie którzy nie mieli w ogóle z tym styczności i nie znają do końca prawdy wypowiadają się na ten temat.
Jeśli już była mowa o legalizacji, ma ona swe złe strony (jak to była mowa już o małolatach), ale zdecydowanie więcej jest tych dobrych, nie mówiąc tutaj tylko o palących, ale też o pańswtie, gospodarce kraju, więziennictwie. Wolicie utrzymywać i płacić podatki, na ludzi do których pałacie nienawiścią (mowa o palaczach siedzących w więzieniach), niż dać im wolną ręke, żeby żyli na swój rachunek i odpowiadali za swoje czyny. Znam masę ludzi, która pali, paliła i żaden nie jest głupi, nie jest agresywny (no tutaj ktoś może by się znalazł, ale to zależy już od ludzkiej natury).
terapeuta | 95.49.87.* | 06 Października, 2011 21:38
@lalala
Czy ty naprawdę myślisz, że za posiadanie/palenie jest pudło? Są co najwyżej zawiasy, więc nie wyjeżdżaj z więziennictwem. Mówisz, że alkohol jest szkodliwszy? U słabych ludzi efekty, o których pisałem (plus cała gama zupełnie innych) występują po kilkunastu zapaleniach. Jakie efekty uboczne masz po kilkunastu kieliszkach (oczywiście nie naraz)? Powtarzam, ze mam na codzień do czynienia z uzależnionymi od różnych używek, a marihuana właśnie dlatego jest tak niebezpieczna, bo (głownie) małolaty jarają to w przeświadczeniu, że nic się z nimi nie stanie. A potem stopniowo zaczynają zuważać zmiany w swoim zachowaniu. Alkohol jest dla ludzi, marych już raczej nie- taka jest róznica.
RQVP | 89.78.131.* | 06 Października, 2011 21:52
Boże, weźcie mi stąd tych idiotów. Lubicie się faszerować alkoholem - bardzo proszę. Ale nie gloryfikujcie tego, bo jesteście chu jowi. Lubicie palić? Proszę. Ale też nie pie rdolecie bez sensu. Marihuana, tak jak wszystkie narkotyki, powinna być zalegalizowana. Inaczej nie mówmy o żadnej wolności, jaka to niby jest w naszym kraju.
lalala | 89.231.208.* | 06 Października, 2011 21:59
Tak, znam takich ludzi, którzy siedzą za posiadanie. Znam ich osobiście, dlatego wypowiadam się w ten sposób na ten temat. Bo byli to naprawdę porządni ludzie (pewnie zaraz spotkam się z komentarzami, że byli ćpunami, nie ludźmi), ale byli całkiem normalni, jak każdy człowiek, mieli więcej przed sobą.
Przyznam, że wolałbym np przez te kilkanaście dni codziennie zapalić sobie skręta, niż się opić (ale jest t moje indywidualne zdanie). Wybór powinien być wolny.
Jeśli mowa już o szkodliwości, dlaczego wszystkie złe czyny, które wymieniłem przy 50, zazwyczaj są po używaniu alkoholu? A to co robi się z własnym zdrowiem powinno być już do włssnego, osobistego wyboru (bo wiadome, że człowiek który decyduje się na picie, czy tez palenie, decyduje się też na ubytki w zdrowiu).
Skoro jest tak bardzo szkodliwa, to dlaczego w USA w niektórych stanach stosowana jest jako lek do kupienia w aptekach, na recepte? USA nie jest zacofanym krajewm, myślę, że sami wiedzą co robią.
Podsumowując, żadną używka nie jest zdrowa, ale marycha z pewnością nie zasługuje na taką pogardę ze strony polskiej opini publicznej.
terapeuta | 95.49.87.* | 06 Października, 2011 22:06
@lalala
Prosty wyznacznik tego, co dla kogo jest grosze. Badania jasno wskazują, że większość ludzi woli stracić zdrowie fizyczne niż umysłowe. Alkohol, fajki itd. uzależniają fizycznie, marihuana psychicznie. Fajki niszczą nasz organizm, marycha niszczy naszą osobowość, umysł. Jeśli nadal uważasz, że alkohol jest bardziej szkodliwy to ja nie będę Cię przekonywał, ale bardzo możliwe, ze jak dalej będziesz sobie "wolał przez te kilkanaście dni codziennie zapalić sobie skręta, niż się opić"to bardzo możliwe, że trafisz niedługo do mojej grupy w poradni. Do zobaczenia:D
A co do legalności marychy w innych krajach- tam ludzie doszli do wniosku, że skoro ludzie mają być wolni, to mogą też mieć prawo uzależniać się psychicznie- ich wybór. Ale czy to ma świadczyć o mniejszej szkodliwości marihuany niż od zawsze legalne papierosy?
RQVP | 89.78.131.* | 06 Października, 2011 22:25
Praktycznie od wszystkiego możesz się psychicznie uzależnić. Btw. pokaż wyniki tych badań, chyba, że masz na myśli tylko to, że alkohol i fajki są bardziej popularne od marihuany. Bo to gó wno znaczy. Większość ludzi wierzy w niewidzialną istotę, która stworzyła człowieka, wiedząc, że zerwie owoc z drzewa jakiegoś tam i będzie miał grzech, a potem, ta sama istota, zesłała na ziemię swojego syna, który był nim samym i kazała mu odkupywać winy ludzi, którzy nie mieli nic wspólnego z tym owocem ani drzewem.
lalala | 89.231.208.* | 06 Października, 2011 22:27
@terapeuta: "wolał przez te kilkanaście dni codziennie zapalić sobie skręta, niż się opić"- źle zrozumiałeś, nie zamierzam tak robić, ale z dwojga złego wybrałbym skręta. Tak, być może wiekszość ludzi wybiera te utrate zdrowia fizycznego niż psychicznego, ale skutkiem tego jest również śmierć, cierpienie, kalectwo bardzo wielu osób (również tych postronnych).
Myślę, że czas zakończyć dyskusję, bo ani ty nie przekonasz mnie, ani ja nie przekonam ciebie do swoich racji (przynajmniej tak mi się wydaje). Jesteśmy poprostu różniącymi się od siebie ludźmi, z różnymi poglądami na świat narkotyczny, przyjmujemy do swoich wiadomości całkiem różniące się argumenty. Przynajmniej cieszy mnie, że można było podyskutować na poziomie, bez wyzwisk i skakania sobie do gardeł.
Pozdro
TVQS | 82.145.208.* | 06 Października, 2011 23:12
Oczywiście, lepiej się wycofać niż przegrać w dyskusji. :-)
Msciwy [YAFUD.pl] | 06 Października, 2011 23:17
Jestem z was taki dumny. Tak pięknie rozwinęliście temat, że aż mi łezka pociekła. Nie doszukuj się ataku na swoją jakże skromną osobę, lalala, bo go nie znajdziesz, chyba, że sobie osobiście namalujesz.
I w całym swoim zachwycie nad sobą zauważ, że nie napisałem "Zerżnął"a "Zarżnął", więc twój komentarz odnośnie przestępstw na tle seksualnym jest trochę jakby z tyłka wyjęty. Trolled so hard.
Faktycznie może masz rację, że czas zakończyć dyskusję, skoro w postach innych ludzi doszukujesz się tylko tego, co chcesz tam zobaczyć :>
Smerf Zgrywus | 178.36.44.* | 07 Października, 2011 00:15
Hahhahahahhahahahhahahaha ALE TO BYŁO DOBRE
terapeuta | 83.20.153.* | 07 Października, 2011 00:27
@lalala:
"Przynajmniej cieszy mnie, że można było podyskutować na poziomie, bez wyzwisk i skakania sobie do gardeł."Chyba Ci się poprzestawiało w głowie. Byłem miły tylko dlatego, że mam racje, a ty nie. Narkotyki typu Marihuanna szkodzą o niebo bardziej od alkoholu i pogódź się z tym.
Pozdrawiam
majdzor | 82.132.138.* | 07 Października, 2011 04:31
to w sumie przykre ze jestescie tacy zamknieci. i nie jestem cieply bo jestem kobieta. i nie jestem jestem zwolennczka Po jak juz ktos to wysnul. odnosze wraznie, ze juz wszyscy wiedza o mnie wszystko wtf. Przykre jest to ze potraficie sobie ublizac, nawzajem dlatego ze ktos pali albo ktos nie pali. to przeciez wlasna decyzja. nie bede juz nawet polemizowac bo i tak nie mam szans, jestem skreslona jako czlowiek dlatego ze popalam ziolko, przyjmijcie ze bedac za granica i to nie w holandii poznalam mnostwo kudzi jak i managerow jan i zwyklych pracoenikow co pala sobie. i co nikomu nie szkoda. jest takie fajne powiedzenie "mowisz to ku*wa, a sam jestes ku*wa dla kogos tam". ja was nie oceniam nie mi to oceniac, ale siedzicie przy tych kompach i napinacie sie bez sensu ja wstaje ide zapalic i licze sie z tym ze kogos marzeniem jest bym zdechla tylko dlatego ze w swoim wlasnym domu robie to co lubie, nie szkodzac nikomu ani nie robiac nikkmu krzywdy. takie zycie, tacy ludzie.
klc | 83.17.150.* | 07 Października, 2011 10:05
@ terapeuta
"Chyba Ci się poprzestawiało w głowie. Byłem miły tylko dlatego, że mam racje, a ty nie."
Fajnie się sam podsumowałeś. Podzielisz się z nami wiedzą, która uczelnia kształci takich terapeutów jak Ty? Z pacjentami trzeba tak ostro podczas terapii? Pytam poważnie bo nie wiem, jeszcze nie byłem... I jeszcze jedno. Ile w Twojej grupie lub Twoich kolegów z ośrodka masz osób uzależnionych od marihuany, samej marihuany? A ile od alkoholu? Palacze (tytoniu) też się u Was leczą?
lalala | 89.231.208.* | 07 Października, 2011 12:03
@terapeuta: "Narkotyki typu Marihuanna szkodzą o niebo bardziej od alkoholu i pogódź się z tym."
Ty patrzysz na jednostke, ja patrzę na większą ilość ludzi. Dla jednostki marihuana być może jest bardziej szkodliwa, ale człowiek - alkoholik, niszczy życie wszystkim wokół siebie. Powoduje wypadki pod wpływem, często znęca się nad rodziną, alkoholik niszczy życie najbliższych sobie osób, nie wliczając już wypadków i śmierci przez nie spowodowanych. Większość takich tragedi dzieje się po alkoholu, nie marihuanie. Suma sumarum, po marihuanie cierpi jedna osoba, co do alkoholu, zawsze ktoś idzie w parze. Ja wolałbym bardziej niszczyć siebie, niż swoją rodzinę i najbliższych.
"Byłem miły tylko dlatego, że mam racje, a ty nie."Oto własnie polska mentalność. Po co tyle zawiści? Ja uważam, że nie masz racji. I co, teraz się trzeba będzie o to kłócić? Choćbym nawet uważał, że masz rację, nie zmienił bym swojego zachowania, nie przestał bym zachowywać się jak cywilizowany człowiek. Z Jak z kimś rozmawiasz, to jesteś miły tylko dlatego, że masz rację? Jak racja jest po drugiej stronie to jaki jesteś?
@Mściwy:
Nie zachwycam się nad sobą. Wiem poprostu, że nie jestem złym człowiekiem, przyznaję się do tego - czy to jest powód do docinek? Poprostu nie narzekam na siebie i na całe swoje życie - dlatego jestem zły? Owszem, źle przeczytałem ten wyraz, i co się stało? Stało się jakieś wielkie zło, ponieważ źle przeczytałem jeden wyraż?
"Faktycznie może masz rację, że czas zakończyć dyskusję, skoro w postach innych ludzi doszukujesz się tylko tego, co chcesz tam zobaczyć :>"
Udowodnij, bo niestety nie wiem o co ci chodzi.
Skąd w was tyle nienawiści...
Msciwy [YAFUD.pl] | 07 Października, 2011 12:37
Tak, stało się :>
Panna A | pinger.pl | 07 Października, 2011 13:15
Brawa za pozwalanie wydychania dymu w kota :/
Btw. to jest niemożliwe. Ludzie nie dostają głupawki od sziszy więc dlaczego kot miałby dostać? Ludzie palą na okrągło w mieszkaniach i jakoś i ludzie i koty nie tracą od tego zmysłów...
prawdziwy terapeuta | 95.49.65.* | 07 Października, 2011 15:10
@klc, lalala
Popatrzcie czasem na ip. Mój ostatni post ma numer 54, odpowiadaliście jakiemuś trollowi, który ni chu*a nie wiem po co się pode mnie podszył...
lalala | 89.231.193.* | 08 Października, 2011 10:48
@up: Patrzenie na ip jest czasem mylne, mógłbyś mieć je zmienne, tak jak to jest w moim przypadku.
IP,IP, | 82.160.139.* | 08 Października, 2011 13:32
Ja nigdy nie patrzę na ip,komu jest to potrzebne ,nie mam zmiennego ip]:->
grunge | 78.155.127.* | 08 Października, 2011 22:11
Wiecie co to jest narkotyk? - Substancja zakazana przez prawo. Nie, nie ma żadnych innych przesłanek. Marihuana jest zaliczana do narkotyków mimo że jest mniej szkodliwa i uzależniająca od papierosów i alkoholu. Czysty absurd. Ciekawostka - marihuanę zdelegalizowano na początku XX wieku rzekomo z powodu agresji którą powodowała. Natomiast kilkadziesiąt lat poźniej po ponownych badaniach utrzymano zakaz ponieważ gandzia miała niby ogłupiać społeczeństwo i wzmagać nastroje antypatriotyczne. Żadne badania w ciagu ostatnich lat nie potwierdziły wyników tamtych badań. Nie przeszkadzało to jednak amerykanom w tym samym czasie wysyłać żołnierzy na wojnę z zapasami amfetaminy, a do coca-coli dodawać kokainę. Większość krajów na świecie zdelegalizowała marihuanę nie dlatego, że same przeprowadziły badania i doszły do wniosku że jest szkodliwa, tylko dlatego że USA zaszantażowały, że zerwą stosunki z każdym krajem który nie zdelegalizuje gandzi. Czyli - kieruję to do wszystkich przeciwników marihuany - MOŻNA POWIEDZIEĆ, ŻE JESTEŚCIE PRZECIWNI MARIHUANIE BO USA TAK WAM POWIEDZIAŁY. I jak się teraz czujecie jako bezmyślne pionki?
terapeuta | 95.49.19.* | 08 Października, 2011 22:29
Ty jesteś bezmyślnym pionkiem, bo głosisz teorie spiskowe wyczytane w necie. Głupie dzieciaki wdające się w ochronę marihuany, choć tak naprawdę nie wiedzą o co kaman tobą manipulują poprzez kwejka. Poczytaj trochę fachowej literatury, zamaist oglądać takie obrazki:
http://www.gnioty.pl/8997
rOx! | 188.47.74.* | 08 Października, 2011 23:52
Jeden buch z fajki wodnej odmula
Wiec rozpocznij własne kwiaty sadzić
Podbij tu na bucha skuna z fajki
Bo widzę, że Twe oczy nazbyt są wytrzeszczone
Jaraj jaraj jaraj jaraj jaraj jaraj to
Halun | 85.222.60.* | 12 Października, 2011 17:02
Wielki plus dla przedmówcy za genialny cytat z piosenki :)
Miss6 [YAFUD.pl] | 19 Października, 2011 17:16
White Pride zamknij ryj rasisto!
Zbysiu | 87.116.220.* | 14 Stycznia, 2012 23:36
Chciałem zaznaczyć, że jeśli ktoś uważa, że narkotyki nic nie robią, to się myli! Każdy rodzaj narkotyków uzależnia i wyniszcza organizm! Do tego dochodzą halucynacje, łapanie doła i próby samobójstwa!
P.S. Uszkadzają one mózg, a on się nie regeneróje, do tego dochodzi jeszcze to, że to przestępstwo i grzech ciężki (zabijanie się)!